Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?

Xeyirli

Tətillər stressiz zamandır, lakin unutmayın ki, bədəni də istirahət etdirmək üçün bu periodda qidalandırıcı ərzaqlar lazımdır.

Tətillər
 

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
 
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin – meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır – salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.

, , ,