• nutrients

Brokkolinin sağlamlıq üçün faydası

Xeyirli

Sağlamlığa önəm verən cəmiyyətlərdə brokkoli ən məşhur və bəyənilən tərəvəzlərdən biridir. Vitaminlərlə və şişə qarşı olan birləşmələrlə zəngin brokkoli hər bir sağlam pəhrizdə tövsiyyə olunur.

Yaşıl gül kələmi və ya sapşəkilli kələm də adlandırılan brokkoli A,K,C,B vitaminlərinin və fol turşusunun dəyərli mənbəyidir. Həmçinin, brokkoli kalium, kalsium, dəmir, fosfor, selenium və maqnezium kimi insan bədəninə xeyirli mineral duzlardan ibarətdir.

Brokkoli – şişə qarşı tərəvəz

In rankings of fruits and vegetables, broccoli occupy the highest place in cancer-fighting vegetables category. This vegetable is a rich source of sulforaphane, a chemical substance with an antioxidant properties, which is released during chewing our food. It is scientifically proven this compound selectively attack tumor cells without prejudicing healthy cells. In addition, sulforaphane increases the amount of enzymes that improve the body’s ability to get rid of all kind of organic wastes our bodies produce. It has been proven that during a regular consumption of broccoli, we can observe a significant improvement in the elimination of carcinogens and lung irritants such as benzene and acrolein (they can permanently damage our DNA) from the body. Dyes contained in broccoli also have antitumor properties, which include beta-carotene and chlorophyll.

Brokkoli diabetiklər üçün tövsiyyə olunur

Brokkoli diabet xəstələri üçün tövsiyyə olunur. Bu tərəvəz, insan bədənindəki bütün hüceyrələrə qlükozanı daşımağa kömək edən hormon- insulinə bənzər xromla zəngindir. Ona görə də, bu element, insulin istehsalında məsul olan orqan- mədəaltı vəzinin düzgün işləməsinə təsir edir.

Broccoli vs circulatory systemBrokkoli və qan dövranı sistemi

Brokkolinin tərkibindəki K vitamini kalsiumun absorbsiyasında mühüm rol oynayır və bədəndə qan laxtalanması riskini azaldır. Bundan əlavə, brokkoli bitkisi anemiyadan əziyyət çəkən insanlar üçün nəzərdə tutulan pəhrizlərin dəyərli inqredientidir. O, dəmir, fol turşusu və bədəndə yeni qırmızı qan hüceyrələrinin yaradılmasında məsul olan B vitaminin mənbəyidir.

, , , , , ,