• nutrients

Rəngarəng qidalanın

Xeyirli

Tərəvəzlər və meyvələr gündəlik pəhrizin əsas komponentləridir. Bədənimizi lazımi qidalandırıcı elementlərlə təmin etməyin ən sadə yolu boşqabımızda müxtəlif ərzaqlardan rəngarəng yeməyin olmasıdır.

Tərəvəz və meyvələrə rəng verən müəyyən maddələrdir ki, onlar da nəinki rəngə, həmçinin onların sağlamlıq faydalarına təsir edir. Yeyilən müxtəlif növ meyvə və tərəvəzlər bədənimizə çeşidli qidalandırıcı elementlər verir. “Rəngli boşqab” tətbiqetməsi qidalandırıcı yeməklərin hazırlanmasını ehtiva edir və yeməkləriniz üçün maraqlı və dadlı baxış təmin edir.
Hər zaman aşağıdakı komponentlər olmalıdır:
Qırmızı canlı rəngdir, emosional problemlərə kömək edir, lənglik və yorğunluğu aradan qaldırır. Qırmızı rəng “mineralların sərvəti” deməkdir. Onun pəhrizdə çatışmazlığı anemiyaya və başgicəllənməyə səbəb olur.
Narıncı optimizin rəngidir, qəmginliyi sağaldır və dəyişikliyi ruhlandırır. Onun çatışmazlığı qəbzolmaya və vətərlərin bərkiməsinə səbəb olur.
Yaşıl fiziki gücü artırır, bədəni təmizləyir və detoksikasiya edir, çəki itirməyə və əsəbə kömək edir. Yaşıl rəng təbii olaraq vitamin və minerallarla zəngindir. Bundan əlavə, onun immun sistemində müsbət təsiri var, xərçəngin qarşısını alır, dərinin strukturunu inkişaf etdirir və yaşlanmanı gecikdirir.
Tünd qırmızı gündəlik pəhrizdə ən sonuncu məşhur rəngdir. O, sakitlik, rahatlıq gətirir, diqqəti artırır və beyini stimullaşdırır. Tünd qırmızı qidalar yemək, bədəni və eləcədə beyni dincəldir, ürək tutmasının qarşısını alır.

 Rəngarəng qidalanın

Sağlam qidalanma prinsiplərinə uyğun olaraq dostlarınız üçün rəngli boşqab hazırlayın.

Daha ətraflı:

Tərəvəzin rəngi nə məna verir?

Yaşıl pəhriz sağlam pəhrizdir

Bənövşəyi tərəvəzlər – antioksidantların zəngin mənbəyi

Qırmızı tərəvəzlər ürəyin sağlamlığı üçündür

, , , , ,