• nutrients

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Xeyirli

Vitamin A görmə üçün zəruridir. O, həmçinin immun sistemini gücləndirir və infeksiyaların qarşısını alır. A vitamini eyni zamanda saçların və dırnaqların sağlam görünüşünə cavabdehdir. O, azad radikallarla mübarizədə mühüm rol oynayır - böyük antioksidləşdirici kimi yaşlanmaya və hüceyrə pərdələrinin düzgün fəaliyyətinə təsir edir.

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Qidalanma üzrə tərəvəzlər ensiklopediyası
Pəhrizlər – Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi

, , , , ,