Tərəvəzlər – süfrənizdəki vitaminlər

Xeyirli

Vitaminlər bədənin öz funksiyasını yerinə yetirməsi və düzgün böyümə üçün lazımi maddələrdir. Vitaminlərin mənbəyini bilmək məsləhətlidir.

Vitaminlər 
 
 
 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A – beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

 
B1, B2, B3, B6 vitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.


Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar.

 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,

» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

 

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 

» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

 
Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,

» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.

, ,