• nutrients

Yeməli mərcimək

Xeyirli

Başlanğıcını Asiyadan götürən bitki. Hal hazırda bir çox müxtəlif ölkələrdə becərilir.

Lentils helps regulating nervous system and helps lowers cholesterol and glucose levels
 

100 qr mərciməkdə – 347 kilokalori

Mərciməyin tərkibində karotin, müxtəlif proteinlər, kraxmal, fosfor, dəmir, kalsium, foliy turşusu və A, B1, B2, B6, C və PP vitaminləri var.

Sağlamlığın mahiyyəti

Tərkibində foliy turşusu və dəmir olduğu üçün, mərcimək qırmızı qan hüceyrələrin istehsalını stimullaşdırır və əsəbi sisteminə müsbət təsir göstərir. Aşağı qlikemik indeksinə görə o, cox vaxtı pəhrizlərdə istifadə olunur və  şəkər xəstəliyi olan adamların qida rasionuna daxil olunur. Mərciməyin tərkibində sellüloza olduğuna görə o, gözəl təmizləyici effektə malikdir və orqanizmdəki xolesterinin və qlükozanın səviyyəsini aşağı salır.

 

Qidalı və dadlı tumlar 

Dadlı və çox qidalı olan mərcimək tumlarınından bir çox xörəklərdə istifadə etmək olar. Onlardan dadlı salatlar və çox ləzzətli olan mərcimək şorbasını hazırlamaq olar. Mərcimək tumları çox qidalı olduğu üçün onlar hətta çiy formada buterbrodlar və yaxud isti yeməklərdə cəfəri və ya şüyüd əvəzinə istifadə oluna bilər.

 

Bibliyada mərcimək yaqqında oxumaq olar

Bibliyadan mərciməyə əsrlər boyu nə qədər dəyər verildiyinı görə bilərik. Yazılarda oxumaq olar ki, bir boşqab mərciməyə görə İsaakın birinci oğlu Esau öz birincilik hüququndan imtina etdi.

 

Lentils stimulates production of red blood cells due to high folic acid.

 
Veqetarianların delikatesi

Qidalı mərcimək veqetarian pəhrizində özünəməxsus bir yer tutmuşdur. O salatlarda, şorbalarda istifadə olunur və əti əvəz edir – ondan ləzzətli əzmə katlet, paştet və yaxud başqa tərəvəzləri əlavə etməklə gözəl “leço” düzəltmək olar.

, , , , ,