Balanslaşdırılmış pəhriz ilə ac qalmadan çəki itirmək olar

ac qalmadan çəki itirmək

Balanslaşdırılmış pəhriz

Hər kəs xəbərdardır ki, aclıq pəhrizləri arzuolunan nəticələrə gətirmir, çünki normal pəhrizə qayıtdıqdan sonra çətinliklə itirilmiş çəki geri qazanılır, bəzən hətta artıq çəki gəlir. Bunun qarşısını almaq üçün, ac qalmadan, balanslı pəhriz və sağlam qidalarla necə çəki itirməyi öyrənməliyik. Gündəlik həyatımıza tətbiq etmək üçün, məhdud vaxt periodunda olmamaqla, sağlam pəhrizə hansı məhsullar daxildir?
Yeyərək çəki itirməyə kömək edən ərzaqlar:
  • Toyuq əti ən yağsız olanıdı, ona görə də bu əti sağlam pəhriz zamanı rahatca yeyə bilərsiz. Əlavə kilo qazanmaq qorxusu olmadan.
  • Pendir və təbii yoğurt kimi bəzi süd məhsulları da çəki itirmə prosesini sürətləndirir, xüsusilə yağsız olanları. Pendir məhsulları çəki itirmək üçün uyğun deyil.
  • Meyvələrin çəki azaldılmasına kömək edən unikal xüsusiyyətləri var.
  • Darçın, bal və alma suyu sirkəsi də artıq çəkidən azad olmaq üçün güclü vasitələrdir.

Bir neçə kilo itimək üçün ac qalmağa ehtiyac yoxdu. Bu effektiv arıqlamağa kömək edən ərzaqlarla zəngin balanslı və sağlam pəhrizdən istifadə etməklə mümkündür.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Qarğıdalı keksi
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Qarğıdalı unundan tortilya
Qarğıdalı unundan tortilya

Tortilya resepti- Meksikalılar tortilyanı çörəy əvəzinə istifadə edir.

10 nəfər 30-45 dəq Asan
Balanslaşdırılmış pəhriz ilə ac qalmadan çəki itirmək olar
ac qalmadan çəki itirmək

Balanslaşdırılmış pəhriz

Hər kəs xəbərdardır ki, aclıq pəhrizləri arzuolunan nəticələrə gətirmir, çünki normal pəhrizə qayıtdıqdan sonra çətinliklə itirilmiş çəki geri qazanılır, bəzən hətta artıq çəki gəlir. Bunun qarşısını almaq üçün, ac qalmadan, balanslı pəhriz və sağlam qidalarla necə çəki itirməyi öyrənməliyik. Gündəlik həyatımıza tətbiq etmək üçün, məhdud vaxt periodunda olmamaqla, sağlam pəhrizə hansı məhsullar daxildir?
Yeyərək çəki itirməyə kömək edən ərzaqlar:
  • Toyuq əti ən yağsız olanıdı, ona görə də bu əti sağlam pəhriz zamanı rahatca yeyə bilərsiz. Əlavə kilo qazanmaq qorxusu olmadan.
  • Pendir və təbii yoğurt kimi bəzi süd məhsulları da çəki itirmə prosesini sürətləndirir, xüsusilə yağsız olanları. Pendir məhsulları çəki itirmək üçün uyğun deyil.
  • Meyvələrin çəki azaldılmasına kömək edən unikal xüsusiyyətləri var.
  • Darçın, bal və alma suyu sirkəsi də artıq çəkidən azad olmaq üçün güclü vasitələrdir.

Bir neçə kilo itimək üçün ac qalmağa ehtiyac yoxdu. Bu effektiv arıqlamağa kömək edən ərzaqlarla zəngin balanslı və sağlam pəhrizdən istifadə etməklə mümkündür.