Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Fasiləli aclıq - asan çəki itirmə yolu kimi

Fasiləli aclıq 

Fasiləli aclıq

Hazırda, bir çox insan aclığı pəhriz elementindən və sağlam həyat tərzindən daha çox dini ritual olaraq görür. Lakin, müntəzəm olaraq populyarlıq qazanan yeməkdən çəkinmə təcrübəsi var - buna, “fasiləli aclıq” deyirlər.

Beləliklə, onun bədənə nə xeyirləri ola bilər? Bilindiyi kimi, insan orqanizmi müəyyən müddət (adətən 12-16 saat) ac qaldıqda “ketozis” deyilən mərhələyə keçir. Bu, yüngül acqalma prosesidir ki, bu zaman bədən enerji üçün öz yağlarını əridir.
Qədim insanlar və indiki yırtıcı heyvanlarının çoxu bir müddət ac qalırlar ki, artıq piylərdən azad olsunlar və yeni qida gələnə qədər özlərini saxlaya bilsinlər. Fasiləli aclığı qəbul edənlər deyir ki, hazırda insanlar ondan yararlana bilərlər, xüsusilə ciddi pəhrizlərin tələblərini çox görənlər üçün ən asan çəki itirmə metodudur.

Asan çəki itirmə

Bunu sınamaq üçün cəhd etmək üçün praktik qaydalar:

- Az şəkərli pəhrizə keçin: daha az karbohidrat və qlükoza ilə, beyniniz qalan şəkəri özü üçün saxlayacaq və bədəninizi “piy əritmə” prosesinə keçirdəcək;

- Həkiminiz ilə məsləhətləşin: həzm və ya digər sağlamlıq problemləri fasiləli aclığı sizin üçün uyğun olmamasına əsas ola bilər;

- Çox ac qalmayın: 12 saatlıq aclıq periodu həftədə bir dəfə üçün fərq yaratmaq üçün kifayətdir. Bunu iki gündən bir etmək bir çox insan üçün maksimumdur- əgər bunu bacarırsa;
 
 
 
- Bədəni su ilə təmin edin: aclıq periodunda bədəniniz xüsusən də mayeyə ehtiyacı artır;

- Pis hiss etsəniz aclığı dayandırın: sağlam insanlar üçün həftəlik 12 saatlıq acqalma normaldır, lakin yaxşı hiss etməsəniz dayandırın. Məqsəd çəki itirməkdir, xəstəxanaya düşmək deyil.

Ümumiyyətlə, fasiləli aclıq ciddi olaraq elmə əsaslanan maraqlı konsepsiyadır. Çətin pəhriz seçimləri etməkdənsə ac qalmağı daha asan hesab edən insanların xoşuna bu gedəcək. Lakin, unutmayın ki, fasiləli aclıq çəki itirmək üçün sadəcə bir vasitədir, panaseya deyil - balanslı qidalanma planı yenə də lazım olur!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Paprikaş
Paprikaş

Paprikaş resepti

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Gaspaço - tərəvəz şorbası
Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço- soyuq tərəvəz şorbasının resepti

6 nəfər 45 deq çox Asan
Donuz ətli yaşıl paxlalar
Donuz ətli yaşıl paxlalar

Biz erməni mətbəxinə daxil olduq və ət, bulqur və ədviyyatla birlikdə bişirilmiş yaşıl paxlalar dadlı və doyurucu yeməkdir.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Fasiləli aclıq - asan çəki itirmə yolu kimi
Fasiləli aclıq 

Fasiləli aclıq

Hazırda, bir çox insan aclığı pəhriz elementindən və sağlam həyat tərzindən daha çox dini ritual olaraq görür. Lakin, müntəzəm olaraq populyarlıq qazanan yeməkdən çəkinmə təcrübəsi var - buna, “fasiləli aclıq” deyirlər.

Beləliklə, onun bədənə nə xeyirləri ola bilər? Bilindiyi kimi, insan orqanizmi müəyyən müddət (adətən 12-16 saat) ac qaldıqda “ketozis” deyilən mərhələyə keçir. Bu, yüngül acqalma prosesidir ki, bu zaman bədən enerji üçün öz yağlarını əridir.
Qədim insanlar və indiki yırtıcı heyvanlarının çoxu bir müddət ac qalırlar ki, artıq piylərdən azad olsunlar və yeni qida gələnə qədər özlərini saxlaya bilsinlər. Fasiləli aclığı qəbul edənlər deyir ki, hazırda insanlar ondan yararlana bilərlər, xüsusilə ciddi pəhrizlərin tələblərini çox görənlər üçün ən asan çəki itirmə metodudur.

Asan çəki itirmə

Bunu sınamaq üçün cəhd etmək üçün praktik qaydalar:

- Az şəkərli pəhrizə keçin: daha az karbohidrat və qlükoza ilə, beyniniz qalan şəkəri özü üçün saxlayacaq və bədəninizi “piy əritmə” prosesinə keçirdəcək;

- Həkiminiz ilə məsləhətləşin: həzm və ya digər sağlamlıq problemləri fasiləli aclığı sizin üçün uyğun olmamasına əsas ola bilər;

- Çox ac qalmayın: 12 saatlıq aclıq periodu həftədə bir dəfə üçün fərq yaratmaq üçün kifayətdir. Bunu iki gündən bir etmək bir çox insan üçün maksimumdur- əgər bunu bacarırsa;
 
 
 
- Bədəni su ilə təmin edin: aclıq periodunda bədəniniz xüsusən də mayeyə ehtiyacı artır;

- Pis hiss etsəniz aclığı dayandırın: sağlam insanlar üçün həftəlik 12 saatlıq acqalma normaldır, lakin yaxşı hiss etməsəniz dayandırın. Məqsəd çəki itirməkdir, xəstəxanaya düşmək deyil.

Ümumiyyətlə, fasiləli aclıq ciddi olaraq elmə əsaslanan maraqlı konsepsiyadır. Çətin pəhriz seçimləri etməkdənsə ac qalmağı daha asan hesab edən insanların xoşuna bu gedəcək. Lakin, unutmayın ki, fasiləli aclıq çəki itirmək üçün sadəcə bir vasitədir, panaseya deyil - balanslı qidalanma planı yenə də lazım olur!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description