Bədəninizi formaya salın

Həyatınızdan zövq alın... aktivliklə!

Fiziki aktivlik əyləncəli prosesdir - biraz tər, əzələ ağrısı və ya yorğunluq nailiyyətin verdiyi hissdir, xostbəxtlikdir və bədəninizi formaya salmaq və dəyişmək üçün gücə sahib olmaq deməkdir. Hazırda seçim çoxdur və hər il daha çox fəaliyyət bizim üçün əlçatan olur. Hər gün 30 dəqiqəlik fiziki aktivlik nəticəni görməyə imkna verir - düz qarın nahiyəsi, incə ayaqlar və tonlaşmış yan tərəflər Sizin hədəfinizdir. Bonus olaraq aşağıdakı faydaları alacaqsınız: - daha çox enerji, yüksəlmiş əhval-ruhiyyə, təbəssüm və daha çox sağlamlıq. Sevilməyən nəsə var? Bədəninizi formaya salın

Formaya salmaq və paylaşmaq

Doğrudur, bədəninizi formaya salın və onun sevincini dostlarınız və sevdiklərinizlə paylaşın. Əgər tək məşq etmək istəmirsinizsə, -  dostunuzu gətirin. Birlikdə məşq etmək yeni dostlarla əlaqələr bağlamaq və ailənizlə münasibətləri möhkəmlətmək üçün fantastik bir yoldur. Fitnes kluba gedin və və fərqli dərsləri sınayın.  Yoga, lövhələr, tai çi və ya addımlı məşq var - bunlar hamısı tam fərqlililər təklif edir - dostunuzu özünüzlə götürün və hansını daha çox sevdiyinizi görün - bütün hamısını sevəcəksiniz. Evdə məşq etmək və ya yerli parka baş çəkin və ya gəzintiyə çıxın. Daha intensiv məşq barədə düşünürsünüzsə, yüngül qaçmağı və qaçışı sınayın. Bir-birinizi motivasiya edin, yarışın və qrup məşqinizi böyütməkdə davam edin - nə qədər çox olsa, o qədər yaxşıdır. Birlikdə tərləyin, gülün və formaya sahib olun!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mi krob - işə yemək

Mi krob - işə yemək

Mi krob- qızardılmış Tay əriştəsi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi

Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi

Empanadas- mal əti hazırlanan və piydə qızardılmış Argentinanın iri düşbərəsi

8 nəfər 45 deq çox Orta
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Bədəninizi formaya salın

Həyatınızdan zövq alın... aktivliklə!

Fiziki aktivlik əyləncəli prosesdir - biraz tər, əzələ ağrısı və ya yorğunluq nailiyyətin verdiyi hissdir, xostbəxtlikdir və bədəninizi formaya salmaq və dəyişmək üçün gücə sahib olmaq deməkdir. Hazırda seçim çoxdur və hər il daha çox fəaliyyət bizim üçün əlçatan olur. Hər gün 30 dəqiqəlik fiziki aktivlik nəticəni görməyə imkna verir - düz qarın nahiyəsi, incə ayaqlar və tonlaşmış yan tərəflər Sizin hədəfinizdir. Bonus olaraq aşağıdakı faydaları alacaqsınız: - daha çox enerji, yüksəlmiş əhval-ruhiyyə, təbəssüm və daha çox sağlamlıq. Sevilməyən nəsə var? Bədəninizi formaya salın

Formaya salmaq və paylaşmaq

Doğrudur, bədəninizi formaya salın və onun sevincini dostlarınız və sevdiklərinizlə paylaşın. Əgər tək məşq etmək istəmirsinizsə, -  dostunuzu gətirin. Birlikdə məşq etmək yeni dostlarla əlaqələr bağlamaq və ailənizlə münasibətləri möhkəmlətmək üçün fantastik bir yoldur. Fitnes kluba gedin və və fərqli dərsləri sınayın.  Yoga, lövhələr, tai çi və ya addımlı məşq var - bunlar hamısı tam fərqlililər təklif edir - dostunuzu özünüzlə götürün və hansını daha çox sevdiyinizi görün - bütün hamısını sevəcəksiniz. Evdə məşq etmək və ya yerli parka baş çəkin və ya gəzintiyə çıxın. Daha intensiv məşq barədə düşünürsünüzsə, yüngül qaçmağı və qaçışı sınayın. Bir-birinizi motivasiya edin, yarışın və qrup məşqinizi böyütməkdə davam edin - nə qədər çox olsa, o qədər yaxşıdır. Birlikdə tərləyin, gülün və formaya sahib olun!