Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Brokkolinin sağlamlıq üçün faydası

Yaşıl gül kələmi və ya sapşəkilli kələm də adlandırılan brokkoli A,K,C,B vitaminlərinin və fol turşusunun dəyərli mənbəyidir. Həmçinin, brokkoli kalium, kalsium, dəmir, fosfor, selenium və maqnezium kimi insan bədəninə xeyirli mineral duzlardan ibarətdir.

Brokkoli - xərçəngə qarşı mübarizə

Tərəvəzlərin sıralamasında, brokoli xərçənglə mübarizə edən tərəvəz kateqoriyasında ən yüksək yer tutur. Bu tərəvəz, gidaları  çiynəmə sırasında əmələ gələn, antioksidan xüsusiyyətlərə sahip bir kimyəvi madde olan zəngin bir sülforafan mənbəyidirBundan əlavə, sulforafan, bədəndə olan hər cür üzvi tullantılarını məhv etmək qabiliyyətini artıran fermentlərin sayını artırır. Brokkolinin müntəzəm istifadəsi zamanı,  kanserojenlərin və  benzene və akrolein ( onlar bizim DNT-yə həmişəlik zərər verə bilər) kimi ağciyər gıcıqlandırıcıların insan bədənindən aradan qaldırılmasında  əhəmiyyətli rolu sübut olunmuştur. Brokoli içərisində olan boyalar beta-karoten və xlorofil də daxil olmaqla antitümör xüsusiyyətlərinə malikdir.

Brokkoli diabetiklər üçün tövsiyyə olunur

Brokkoli diabet xəstələri üçün tövsiyyə olunur. Bu tərəvəz, insan bədənindəki bütün hüceyrələrə qlükozanı daşımağa kömək edən hormon- insulinə bənzər xromla zəngindir. Ona görə də, bu element, insulin istehsalında məsul olan orqan- mədəaltı vəzinin düzgün işləməsinə təsir edir.

Brokkoli və qan dövranı sistemi

Brokkolinin tərkibindəki K vitamini kalsiumun absorbsiyasında mühüm rol oynayır və bədəndə qan laxtalanması riskini azaldır. Bundan əlavə, brokkoli bitkisi anemiyadan əziyyət çəkən insanlar üçün nəzərdə tutulan pəhrizlərin dəyərli inqredientidir. O, dəmir, fol turşusu və bədəndə yeni qırmızı qan hüceyrələrinin yaradılmasında məsul olan B vitaminin mənbəyidir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten

Sadə və dadlı resept

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Hindistansayağı karri toyuğu
Hindistansayağı karri toyuğu

Kari sousunda hindsayağı toyuğunun resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Vetçina, qulançar və qarğıdalı ilə qızılı blinçik
Vetçina, qulançar və qarğıdalı ilə qızılı blinçik

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Brokkolinin sağlamlıq üçün faydası

Yaşıl gül kələmi və ya sapşəkilli kələm də adlandırılan brokkoli A,K,C,B vitaminlərinin və fol turşusunun dəyərli mənbəyidir. Həmçinin, brokkoli kalium, kalsium, dəmir, fosfor, selenium və maqnezium kimi insan bədəninə xeyirli mineral duzlardan ibarətdir.

Brokkoli - xərçəngə qarşı mübarizə

Tərəvəzlərin sıralamasında, brokoli xərçənglə mübarizə edən tərəvəz kateqoriyasında ən yüksək yer tutur. Bu tərəvəz, gidaları  çiynəmə sırasında əmələ gələn, antioksidan xüsusiyyətlərə sahip bir kimyəvi madde olan zəngin bir sülforafan mənbəyidirBundan əlavə, sulforafan, bədəndə olan hər cür üzvi tullantılarını məhv etmək qabiliyyətini artıran fermentlərin sayını artırır. Brokkolinin müntəzəm istifadəsi zamanı,  kanserojenlərin və  benzene və akrolein ( onlar bizim DNT-yə həmişəlik zərər verə bilər) kimi ağciyər gıcıqlandırıcıların insan bədənindən aradan qaldırılmasında  əhəmiyyətli rolu sübut olunmuştur. Brokoli içərisində olan boyalar beta-karoten və xlorofil də daxil olmaqla antitümör xüsusiyyətlərinə malikdir.

Brokkoli diabetiklər üçün tövsiyyə olunur

Brokkoli diabet xəstələri üçün tövsiyyə olunur. Bu tərəvəz, insan bədənindəki bütün hüceyrələrə qlükozanı daşımağa kömək edən hormon- insulinə bənzər xromla zəngindir. Ona görə də, bu element, insulin istehsalında məsul olan orqan- mədəaltı vəzinin düzgün işləməsinə təsir edir.

Brokkoli və qan dövranı sistemi

Brokkolinin tərkibindəki K vitamini kalsiumun absorbsiyasında mühüm rol oynayır və bədəndə qan laxtalanması riskini azaldır. Bundan əlavə, brokkoli bitkisi anemiyadan əziyyət çəkən insanlar üçün nəzərdə tutulan pəhrizlərin dəyərli inqredientidir. O, dəmir, fol turşusu və bədəndə yeni qırmızı qan hüceyrələrinin yaradılmasında məsul olan B vitaminin mənbəyidir.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description