Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlar istər-istəməz dolu masalar və xörəklərin çoxluğu ilə assosiasiya edilir, lakin onlar keçəndən sonra biz bütün yediklərimizin fiqurumuza göstərdiyi təsirdən narahat olmağa başlayırıq. Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması üçün yaxşı xəbərlər ondan ibarətdir ki, müvafiq pəhrizə başlasanız, əlavə kiloqramları elə onları yığdığınız sürətlə də itirə bilərsiniz.
 

Xüsusi çəki azaltma pəhrizlərinə əməl etmədən siz bayramlar zamanı yığdığınız çəkini cəmi üç günə itirə bilərsiniz. Bunun üçün sadəcə bu günlər ərzində meyvə-tərəvəz xörəkləri və yoqurtla kifayətlənmək lazımdır. Limon şirəsizeytun yağı bədəni toksinlərdən təmizləyir, paxlalar isə bağırsaq fəaliyyətini stimullaşdırır. Bu müddət üçün müvafiq olan digər qida məhsulları kefir, müxtəlif növ şirələr, tərəvəz şorbaları və çaydır. Bu müddət ərzində müvafiq pəhrizə əməl etmək bayramlardan sonra çəkinin azaldılmasını təmin edir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat

Vitaminlərlə zəngin qidalandırıcı salat nahar və şam yeməyi üçün idealdır

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlar istər-istəməz dolu masalar və xörəklərin çoxluğu ilə assosiasiya edilir, lakin onlar keçəndən sonra biz bütün yediklərimizin fiqurumuza göstərdiyi təsirdən narahat olmağa başlayırıq. Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması üçün yaxşı xəbərlər ondan ibarətdir ki, müvafiq pəhrizə başlasanız, əlavə kiloqramları elə onları yığdığınız sürətlə də itirə bilərsiniz.
 

Xüsusi çəki azaltma pəhrizlərinə əməl etmədən siz bayramlar zamanı yığdığınız çəkini cəmi üç günə itirə bilərsiniz. Bunun üçün sadəcə bu günlər ərzində meyvə-tərəvəz xörəkləri və yoqurtla kifayətlənmək lazımdır. Limon şirəsizeytun yağı bədəni toksinlərdən təmizləyir, paxlalar isə bağırsaq fəaliyyətini stimullaşdırır. Bu müddət üçün müvafiq olan digər qida məhsulları kefir, müxtəlif növ şirələr, tərəvəz şorbaları və çaydır. Bu müddət ərzində müvafiq pəhrizə əməl etmək bayramlardan sonra çəkinin azaldılmasını təmin edir.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description