Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlar istər-istəməz dolu masalar və xörəklərin çoxluğu ilə assosiasiya edilir, lakin onlar keçəndən sonra biz bütün yediklərimizin fiqurumuza göstərdiyi təsirdən narahat olmağa başlayırıq. Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması üçün yaxşı xəbərlər ondan ibarətdir ki, müvafiq pəhrizə başlasanız, əlavə kiloqramları elə onları yığdığınız sürətlə də itirə bilərsiniz.
 

Xüsusi çəki azaltma pəhrizlərinə əməl etmədən siz bayramlar zamanı yığdığınız çəkini cəmi üç günə itirə bilərsiniz. Bunun üçün sadəcə bu günlər ərzində meyvə-tərəvəz xörəkləri və yoqurtla kifayətlənmək lazımdır. Limon şirəsizeytun yağı bədəni toksinlərdən təmizləyir, paxlalar isə bağırsaq fəaliyyətini stimullaşdırır. Bu müddət üçün müvafiq olan digər qida məhsulları kefir, müxtəlif növ şirələr, tərəvəz şorbaları və çaydır. Bu müddət ərzində müvafiq pəhrizə əməl etmək bayramlardan sonra çəkinin azaldılmasını təmin edir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Ketbular - ət küftələri
Ketbular - ət küftələri

Ketublar ( ət küftəcikləri)- isveç mətbəxinin ənənəvi resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması

Bayramlar istər-istəməz dolu masalar və xörəklərin çoxluğu ilə assosiasiya edilir, lakin onlar keçəndən sonra biz bütün yediklərimizin fiqurumuza göstərdiyi təsirdən narahat olmağa başlayırıq. Bayramlardan sonra çəkinin azaldılması üçün yaxşı xəbərlər ondan ibarətdir ki, müvafiq pəhrizə başlasanız, əlavə kiloqramları elə onları yığdığınız sürətlə də itirə bilərsiniz.
 

Xüsusi çəki azaltma pəhrizlərinə əməl etmədən siz bayramlar zamanı yığdığınız çəkini cəmi üç günə itirə bilərsiniz. Bunun üçün sadəcə bu günlər ərzində meyvə-tərəvəz xörəkləri və yoqurtla kifayətlənmək lazımdır. Limon şirəsizeytun yağı bədəni toksinlərdən təmizləyir, paxlalar isə bağırsaq fəaliyyətini stimullaşdırır. Bu müddət üçün müvafiq olan digər qida məhsulları kefir, müxtəlif növ şirələr, tərəvəz şorbaları və çaydır. Bu müddət ərzində müvafiq pəhrizə əməl etmək bayramlardan sonra çəkinin azaldılmasını təmin edir.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description