Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Çəki itirmək üçün ən doğru məşqlər

Çəki itirmək üçün məşqlər

Fitnes proqramı

Piylənmə problemi həm yetkinlər, həm də uşaqlar arasında geniş yayılıb. Çəki itirməyə yönəlmiş bəzi məşqlər bu problemlə effektiv mübarizədə sizə kömək edəcək. Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur.

Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur. Sadəcə çəki itirmək üçün məşqləri öyrənin və öz fitnes proqramızını qurun.

  • Tullanmalar kardio məşqlərin siyahısındadır. Bunlar qarın nahiyəsində çəki itirilməsində və artıq piylərin əridilməsində çox effektivdir.
  • Arxa hissədəki artıq çəkini itirmək üçün budları əllər irəlidə olmaqla çömbəltmə və dərin nəfəs məşqləri edilir. Bu məşqi hər 20 çömbəlmədən sonra 1 dəqiqəlik fasilə etməklə gündə 60 dəfə etmək lazımdır. Vaxt keçdikcə, çömbəlmələrin sayını artıra bilərsiz.
  • Qarın əzələlərini formaya salmaq və gözəl görünüşə gətirmək üçün pressdən daha yaxşı bir idman hərəkəti yoxdur. Onları acqarına edin, yaxşı olar ki səhərlər olsun.

Bəzi dayanıqlı və düzgün ərzaq seçimləri ilə, arzuolunan nəticəni əldə edəcək və əla vücud, yaxşı sağlamlığa malik olacaqsız.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka

İtaliyada ən məhşur yeməklərdən biri olan lazanyanın resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.

Dostlarla görüşlər üçün ləzzətli pizza!

1 nəfər 30-45 dəq Orta
Çəki itirmək üçün ən doğru məşqlər
Çəki itirmək üçün məşqlər

Fitnes proqramı

Piylənmə problemi həm yetkinlər, həm də uşaqlar arasında geniş yayılıb. Çəki itirməyə yönəlmiş bəzi məşqlər bu problemlə effektiv mübarizədə sizə kömək edəcək. Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur.

Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur. Sadəcə çəki itirmək üçün məşqləri öyrənin və öz fitnes proqramızını qurun.

  • Tullanmalar kardio məşqlərin siyahısındadır. Bunlar qarın nahiyəsində çəki itirilməsində və artıq piylərin əridilməsində çox effektivdir.
  • Arxa hissədəki artıq çəkini itirmək üçün budları əllər irəlidə olmaqla çömbəltmə və dərin nəfəs məşqləri edilir. Bu məşqi hər 20 çömbəlmədən sonra 1 dəqiqəlik fasilə etməklə gündə 60 dəfə etmək lazımdır. Vaxt keçdikcə, çömbəlmələrin sayını artıra bilərsiz.
  • Qarın əzələlərini formaya salmaq və gözəl görünüşə gətirmək üçün pressdən daha yaxşı bir idman hərəkəti yoxdur. Onları acqarına edin, yaxşı olar ki səhərlər olsun.

Bəzi dayanıqlı və düzgün ərzaq seçimləri ilə, arzuolunan nəticəni əldə edəcək və əla vücud, yaxşı sağlamlığa malik olacaqsız.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description