Çəki itirmək üçün ən doğru məşqlər

Çəki itirmək üçün məşqlər

Fitnes proqramı

Piylənmə problemi həm yetkinlər, həm də uşaqlar arasında geniş yayılıb. Çəki itirməyə yönəlmiş bəzi məşqlər bu problemlə effektiv mübarizədə sizə kömək edəcək. Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur.

Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur. Sadəcə çəki itirmək üçün məşqləri öyrənin və öz fitnes proqramızını qurun.

  • Tullanmalar kardio məşqlərin siyahısındadır. Bunlar qarın nahiyəsində çəki itirilməsində və artıq piylərin əridilməsində çox effektivdir.
  • Arxa hissədəki artıq çəkini itirmək üçün budları əllər irəlidə olmaqla çömbəltmə və dərin nəfəs məşqləri edilir. Bu məşqi hər 20 çömbəlmədən sonra 1 dəqiqəlik fasilə etməklə gündə 60 dəfə etmək lazımdır. Vaxt keçdikcə, çömbəlmələrin sayını artıra bilərsiz.
  • Qarın əzələlərini formaya salmaq və gözəl görünüşə gətirmək üçün pressdən daha yaxşı bir idman hərəkəti yoxdur. Onları acqarına edin, yaxşı olar ki səhərlər olsun.

Bəzi dayanıqlı və düzgün ərzaq seçimləri ilə, arzuolunan nəticəni əldə edəcək və əla vücud, yaxşı sağlamlığa malik olacaqsız.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Çapati – hindistan çörəyi

Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 nəfər 45 deq çox Asan
Yağlı blinçiklər

Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Ketbular - ət küftələri

Ketbular - ət küftələri

Ketublar ( ət küftəcikləri)- isveç mətbəxinin ənənəvi resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Çəki itirmək üçün ən doğru məşqlər
Çəki itirmək üçün məşqlər

Fitnes proqramı

Piylənmə problemi həm yetkinlər, həm də uşaqlar arasında geniş yayılıb. Çəki itirməyə yönəlmiş bəzi məşqlər bu problemlə effektiv mübarizədə sizə kömək edəcək. Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur.

Qaçış aparatı almağa və ya gimnastikaya pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur. Sadəcə çəki itirmək üçün məşqləri öyrənin və öz fitnes proqramızını qurun.

  • Tullanmalar kardio məşqlərin siyahısındadır. Bunlar qarın nahiyəsində çəki itirilməsində və artıq piylərin əridilməsində çox effektivdir.
  • Arxa hissədəki artıq çəkini itirmək üçün budları əllər irəlidə olmaqla çömbəltmə və dərin nəfəs məşqləri edilir. Bu məşqi hər 20 çömbəlmədən sonra 1 dəqiqəlik fasilə etməklə gündə 60 dəfə etmək lazımdır. Vaxt keçdikcə, çömbəlmələrin sayını artıra bilərsiz.
  • Qarın əzələlərini formaya salmaq və gözəl görünüşə gətirmək üçün pressdən daha yaxşı bir idman hərəkəti yoxdur. Onları acqarına edin, yaxşı olar ki səhərlər olsun.

Bəzi dayanıqlı və düzgün ərzaq seçimləri ilə, arzuolunan nəticəni əldə edəcək və əla vücud, yaxşı sağlamlığa malik olacaqsız.