Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli

Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar
Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama sousunda pörtülmüş dadlı və faydalı şampinyonların resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Orta
Makaron və tunes ilə Meksika salatı
Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Təkrarolunmaz dada malik faydalı və doyumlu salat

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Qarğıdalı şorbası
Qarğıdalı şorbası

Qarğıdalı şorbası resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli
Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description