Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli

Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Qırmızı lobya şorbası
Qırmızı lobya şorbası

Bonduelle ilə dadlı yemək hazırlamaq çox daha asandır. Soyuq havada süfrənizə istilik qatan qırmızı lobya şorbasının resepti ilə tanış ola bilərsiniz

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Turş kələm
Turş kələm

Sauerkraut və ya sadəcə turş kələm, dünyada ən məşhur Alman yeməyi sayılır.

8 nəfər 45 deq çox Orta
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli
Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.