Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli

Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qarğıdalı ilə smuzi
Qarğıdalı ilə smuzi

Qarğıdalı və bananla smuzi səhər və günorta ara yeməyi kimi idealdır.

2 nəfər 15 dəq az Asan
Boqraç (şorba-qulyaş)
Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç resepti – qulyaş-şorba

4 nəfər 45 deq çox Orta
Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Düzgün qidalanma ilə necə çəki itirməli
Düzgün qidalanma

Sağlam pəhrizlər

Niyə yay düzgün qidalanma ilə sağlam pəhrizə başlamaq üçün ən uyğun vaxtdır?
Qışda, insanlar əsasən evdə qalır və isti geyimlər geyərkən pəhriz barədə düşünmürlər. Yay ayları yaxınlaşdıqda, temperatur qalxır və iştahımız zəifləyir. Açıq havada gəzməyə və idmana sərf edilən vaxt daha çox olur. Bağda işləmək və digər açıq hava fəaliyyətləri fikrimizi arzulanan ərzaqlardan yayındırır və bizi çəki itirməyə hazırlayır.
 

Bəzi sağlam pəhrizlər bu prosesi gücləndirməyə kömək edəcək, lakin uzun müddətli nəticələr əldə etmək üçün düzgün qidalanmağa keçmək lazımdır. Pəhrizinizə fayda verəcək olan bəzi sadə tövsiyyələr:

  • Səhərlər çox qidalanın, axşamlar isə minimum. Şam yeməyini tamamilə buraxmaq yaxşıdır, bu nəinki rahat yuxu verəcək və sizi sağlam edəcək, eləcə də gözəl vücudu qoruyub saxlayacaq
  • Hər növ nəfis qidalardan çəkinin, həmçinin, sevimli şirniyyat və məzələrdən. Onları meyvə ilə əvəz etməyə çalışın.
  • Balanslı pəhriz vacibdir, lakin hər şeydə mötədillik lazımdır.
  • Gündəlik olaraq çoxlu maye qəbul edin, xüsusilə isti yay günlərində. Gündəlik minimum 2 litr.

Gündəlik həyata tətbiq olunan bu sadə qaydalar aclığı aradan qaldıracaq və uzun müddət yaxşı vücud saxlamağa kömək edəcək.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description