Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz

 

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Kuskuslu Meksika salatı

Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Qırmızı lobya şorbası

Qırmızı lobya şorbası

Bonduelle ilə dadlı yemək hazırlamaq çox daha asandır. Soyuq havada süfrənizə istilik qatan qırmızı lobya şorbasının resepti ilə tanış ola bilərsiniz

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz
 

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!