Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz

 

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Təkrarolunmaz dada malik faydalı və doyumlu salat

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Mərci sousu ilə marinada qoyulmuş qızılbalığın resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Brokkolili çin əriştəsi

Brokkolili çin əriştəsi

Çin əriştəsi ve sousda brokkoli mükəmməl birləşmədir. Siz onu çox asan və tez hazırlamaqla, əsl çin dadı əldə edə bilərsiniz. Bu yemək müxtəlif ət məhsulları üçün əsas yemək ve ya qarnir kimi istifadə oluna bilər.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Ayntopf - tam nahar

Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz
 

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!