Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz

tərəvəz

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama sousunda pörtülmüş dadlı və faydalı şampinyonların resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Orta
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 nəfər 45 deq çox Orta
Hindistansayağı karri toyuğu

Hindistansayağı karri toyuğu

Kari sousunda hindsayağı toyuğunun resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz
tərəvəz

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!