Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz

tərəvəz

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Blinçiklər

Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Sarımsaqlı baqet

Sarımsaqlı baqet

Рendir və şərabın yanına əla əlavə olan sarımsaqlı baqet resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Fitnes sevənlər üçün əsas 3 sağlam tərəvəz
tərəvəz

Sağlam tərəvəzlər

Aktiv şəkildə idmanla məşğul olmaqla bərabər balanslı qidalanmaya can atırsınızsa, fitnes həvəskarlarının yararlana biləcəyi bəzi ərzaqlar mühümdür. Süfrənizi bəzəyəcək üç tərəvəz barədə qeyd edək.

Soğan
– onun qoxusu ola bilər, lakin soğan çox xeyirlidir. Onlar bədənin kalsiumu saxlamasına kömək edən peptidlərdən, çox miqdarda C vitaminindən(portağaldan daha çox) və immuniteti artıran müxtəlif anti-oksidantlardan ibarətdir.

Paxlalılar – veqan və vegetarianlar lobya, mərcimək və noxudlardan əlavə protein mənbəyi kimi, digərləri isə xərçəng və qocalmaya qarşı kömək edən anti-oksidantlardan və liflərdən ibarət qida kimi istifadə edə bilər.

Şirin kartof (batat) – adi kartoflardan fərqli olaraq bunlar, idmanla məşğil olan qadınlar üçün xeyirli olan dəmir və vitaminlərlə zəngindir. Qadınlar gündəlik olaraq dəmirə kişilərdən 2 dəfə çox ehtiyac duyduqları üçün bu tərəvəz onları pəhrizinə əlavə olunmalıdır. Kişilər üçün, şirin kartofda enerji və çoxlu vitaminlər mövcuddur.

Məşqfitnes ancaq balanslı pəhrizlə birləşdiyi zaman effektiv olur. Sağlam tərəvəzlər və digər qidalardan yeyərək siz, idmanın bədəndəki müsbət effektini artıracaq, daha enerjili və cavan görünəcəksiz və bu sizə xoş əhval verəcək!