Fiziki fəaliyyət

Fiziki fəaliyyət həyatımızda vacib bir rol oynayır, lakin çox az adam idmanla mütamadi məşğul ola bilir. Hamı ona lazım olan idman növünü seçə bilər. Açıq havada idman çox effektli və sağlamlıq üçün çox faydalıdır. Lakin, təəssüf ki, öz boş vaxtını çox az adam aktiv keçirir; baxmayaraq ki hamı bilir ki, fiziki fəaliyyətin çatışmaması siqaret çəkmə və ya yüksək xolesterin səviyyəsi  ilə eyni dərəcədə  sağlamlığa negativ təsir göstərir.

Fiziki fəaliyyət və bizim sağlamlığımız

Mütəmadi fiziki fəaliyyət bir çox xəstələliklərdən qorunmaq üçün  effektli və ücüz başa gələn üsuldur. O, sağlamlığımıza aşağıda sadalanan təsirləri göstərir:

  • ürək döyüntüsünü azaldır
  • kardio-vaskulyar xəstəliklərin riskini azaldır
  • sümük kütləsini coxaldır
  • osteoporoz xəstəliyin qarşısını alır

İdman və psixi sağlamlığ

İdman həmçinin psixoloji vəziyyətimizə pozitiv təsir göstərir. İdman insan orqanizmində adrenalin saviyyəsini aşağı salaraq, qorxu və narahatlıq hisslərini azaldır, depressiya ilə mübarizə etmək imkanı yaradır, yuxunun keyfiyyətini yaxşılaşdırır və əhval-ruhiyyəmizi yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, qrup şəklində edilən idman insanları birləşdirir. İdman həmçinin gündəlik problemlərdən azad olma üsuludur; o, gün ərzində keçirdiyimiz stressi aradan götürür, əhval-ruhiyyəmizi yaxşılaxdırır, bu isə nəticə etibarı ilə qavrama qabiliyyətini artırır .

İdman və pəhriz

İdman orqanizmin kalori sərfini artıraraq bizə çəki azaltmaq imkanını verir. Mütamadi idman ilə məşğul olan insanlarda həzm sistemin fəaliyyəti yaxşılaşır; onlar özlərinı daha yaxşı hiss edir və artıq çəki ilə bağlı olan bütün problerlərdən azad olunur.

Əlavə faydalar

Əğər idmanın sağlamlığınıza göstərən positiv təsir Sizi hələ də fiziki fəaliyyət ilə məşğul olmağa vadar etmir, bəlkə idmanın libido artırma xüsusiyyəti haqqinda məlumat Sizin üçün daha əhəmiyyətli səbəb olar.  İdman ilə məşğul olanda, orqanizmdə libidonun yüksək səviyyədə olmasını təmin edən hormonlar əmələ gəlir. İdman həmçinin bizə əla fiziki formada olmağa və əks cins üçün cəlbedici ğörünməyə imkan verir. Beləliklə, daha sağlam olmaq və cavan qalmaq üçün idman ilə məşğul olun. Müxtəlif idman növləri ilə sınayın və özünüz üçün daha əlverişlisini seçin. Aerobika – əzələləri işlədən və orqanizmin oksiqena olan ehtiyacını ödəyən ritmik idman növüdür.

Akvaaerobika – aktiv idman ilə məşğul ola bilməyən yaşlı insanlar üçün əlverişlidir.

Kalanetika –  evdə edə biləcəyiniz quvvəni bərpa edən rahat idman növüdür.

Pilates – bədən və ağılı işləməyə məcbur edən təkrar olunan hərəkətlərdən ibarət olan idman növüdür. Fiziki harmoniyanı bərpa edir və fərqli fiziki hazırlıq səviyyəsində olan müxtəlif yaş qruplarına aid olan insanlar üçün əlverişlidir.

Fitnes – özündə nəfəs alma və çəki azaltmasına yönəldilən hərəkətləri birləşdirən və düzğün pəhriz saxlamağı nəzərdə tutan idman növüdür.

Yoqa – bədən və ağılı mükəmməlləşdirən və həyat tərzinə çevrilə biləcək üsül kimi qəbul edilməlidir.

Tayçi – aktiv meditasiya yönəldilən ənənəvi Çin metodlarına əsaslanan idman növüdür.

Fitbol  –  yaşlı insanlar, hamilə və zahı qadınlar üçün təhlükəsiz fiziki fəaliyyət növüdür.

Steps – artıq kaloriları yandırmağa və artıq çəkidən azad olmağa, həmçinin kardiovaskulyar sistemin fəaliyyətini yaxşılaşdırmağa imkan verən intensiv hərəkət formasıdır.

Stretçinq  – əzələlərin ağriya olan həssaslığı azaldır, zədələrdən qoruyur və ğərğin hərəkətdən sonra bərpa olmaq imkanını verır.

Joqqinq  – az sürətlə qaçmaq deməkdir. Bu populyar idman növü xüsusi yer və ya alətlər tələb etmir.

Qarın rəqsi – əzələləri effektiv şəkildə gücləndirir və bədəni bərkidir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Brokkolili çin əriştəsi

Brokkolili çin əriştəsi

Çin əriştəsi ve sousda brokkoli mükəmməl birləşmədir. Siz onu çox asan və tez hazırlamaqla, əsl çin dadı əldə edə bilərsiniz. Bu yemək müxtəlif ət məhsulları üçün əsas yemək ve ya qarnir kimi istifadə oluna bilər.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 nəfər 45 deq çox Orta
Mayonez

Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Yağda Siyənək

Yağda Siyənək

Polşada populyar olan yağda siyənək resepti.

5 nəfər 45 deq çox Asan
Fiziki fəaliyyət

Fiziki fəaliyyət həyatımızda vacib bir rol oynayır, lakin çox az adam idmanla mütamadi məşğul ola bilir. Hamı ona lazım olan idman növünü seçə bilər. Açıq havada idman çox effektli və sağlamlıq üçün çox faydalıdır. Lakin, təəssüf ki, öz boş vaxtını çox az adam aktiv keçirir; baxmayaraq ki hamı bilir ki, fiziki fəaliyyətin çatışmaması siqaret çəkmə və ya yüksək xolesterin səviyyəsi  ilə eyni dərəcədə  sağlamlığa negativ təsir göstərir.

Fiziki fəaliyyət və bizim sağlamlığımız

Mütəmadi fiziki fəaliyyət bir çox xəstələliklərdən qorunmaq üçün  effektli və ücüz başa gələn üsuldur. O, sağlamlığımıza aşağıda sadalanan təsirləri göstərir:

  • ürək döyüntüsünü azaldır
  • kardio-vaskulyar xəstəliklərin riskini azaldır
  • sümük kütləsini coxaldır
  • osteoporoz xəstəliyin qarşısını alır

İdman və psixi sağlamlığ

İdman həmçinin psixoloji vəziyyətimizə pozitiv təsir göstərir. İdman insan orqanizmində adrenalin saviyyəsini aşağı salaraq, qorxu və narahatlıq hisslərini azaldır, depressiya ilə mübarizə etmək imkanı yaradır, yuxunun keyfiyyətini yaxşılaşdırır və əhval-ruhiyyəmizi yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, qrup şəklində edilən idman insanları birləşdirir. İdman həmçinin gündəlik problemlərdən azad olma üsuludur; o, gün ərzində keçirdiyimiz stressi aradan götürür, əhval-ruhiyyəmizi yaxşılaxdırır, bu isə nəticə etibarı ilə qavrama qabiliyyətini artırır .

İdman və pəhriz

İdman orqanizmin kalori sərfini artıraraq bizə çəki azaltmaq imkanını verir. Mütamadi idman ilə məşğul olan insanlarda həzm sistemin fəaliyyəti yaxşılaşır; onlar özlərinı daha yaxşı hiss edir və artıq çəki ilə bağlı olan bütün problerlərdən azad olunur.

Əlavə faydalar

Əğər idmanın sağlamlığınıza göstərən positiv təsir Sizi hələ də fiziki fəaliyyət ilə məşğul olmağa vadar etmir, bəlkə idmanın libido artırma xüsusiyyəti haqqinda məlumat Sizin üçün daha əhəmiyyətli səbəb olar.  İdman ilə məşğul olanda, orqanizmdə libidonun yüksək səviyyədə olmasını təmin edən hormonlar əmələ gəlir. İdman həmçinin bizə əla fiziki formada olmağa və əks cins üçün cəlbedici ğörünməyə imkan verir. Beləliklə, daha sağlam olmaq və cavan qalmaq üçün idman ilə məşğul olun. Müxtəlif idman növləri ilə sınayın və özünüz üçün daha əlverişlisini seçin. Aerobika – əzələləri işlədən və orqanizmin oksiqena olan ehtiyacını ödəyən ritmik idman növüdür.

Akvaaerobika – aktiv idman ilə məşğul ola bilməyən yaşlı insanlar üçün əlverişlidir.

Kalanetika –  evdə edə biləcəyiniz quvvəni bərpa edən rahat idman növüdür.

Pilates – bədən və ağılı işləməyə məcbur edən təkrar olunan hərəkətlərdən ibarət olan idman növüdür. Fiziki harmoniyanı bərpa edir və fərqli fiziki hazırlıq səviyyəsində olan müxtəlif yaş qruplarına aid olan insanlar üçün əlverişlidir.

Fitnes – özündə nəfəs alma və çəki azaltmasına yönəldilən hərəkətləri birləşdirən və düzğün pəhriz saxlamağı nəzərdə tutan idman növüdür.

Yoqa – bədən və ağılı mükəmməlləşdirən və həyat tərzinə çevrilə biləcək üsül kimi qəbul edilməlidir.

Tayçi – aktiv meditasiya yönəldilən ənənəvi Çin metodlarına əsaslanan idman növüdür.

Fitbol  –  yaşlı insanlar, hamilə və zahı qadınlar üçün təhlükəsiz fiziki fəaliyyət növüdür.

Steps – artıq kaloriları yandırmağa və artıq çəkidən azad olmağa, həmçinin kardiovaskulyar sistemin fəaliyyətini yaxşılaşdırmağa imkan verən intensiv hərəkət formasıdır.

Stretçinq  – əzələlərin ağriya olan həssaslığı azaldır, zədələrdən qoruyur və ğərğin hərəkətdən sonra bərpa olmaq imkanını verır.

Joqqinq  – az sürətlə qaçmaq deməkdir. Bu populyar idman növü xüsusi yer və ya alətlər tələb etmir.

Qarın rəqsi – əzələləri effektiv şəkildə gücləndirir və bədəni bərkidir.