Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yağlı blinçiklər
Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud

Ənənəvi dada malik ləzzətli yemək

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description