Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Kuskuslu Meksika salatı
Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Qırmızı lobya şorbası
Qırmızı lobya şorbası

Bonduelle ilə dadlı yemək hazırlamaq çox daha asandır. Soyuq havada süfrənizə istilik qatan qırmızı lobya şorbasının resepti ilə tanış ola bilərsiniz

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description