Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 nəfər 45 deq çox Orta
Koulslou salatı

Koulslou salatı

Koulslou salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.