Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Mərci sousu ilə marinada qoyulmuş qızılbalığın resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Mayonez

Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço- soyuq tərəvəz şorbasının resepti

6 nəfər 45 deq çox Asan
Kalalaatikko– balıq zapekankası

Kalalaatikko– balıq zapekankası

Kalalaatikko-Finlandiya mətbəxinə aid olan balıq zapekanka resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Göbələklərin gücü

Alimlər bildirir ki, göbələklər sağlamlıq üçün unikal faydalara malikdir. Dəyərli proteinlərindən, yaxşı həzm olunan karbohidratlardan əlavə, göbələklər D və B vitaminlərinin zəngin mənbəyidir. Onlar həmçinin, fosfor, kalium, dəmir, mis və selenium kimi müxtəlif minerallardan ibarətdir.

D vitaminin təbii mənbələri

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Stop Heart Disease

Ürək xəstəliyinin qarşısını alır

D vitamini bədənimizə kalsium və fosforun düzgün absorbsiyası, sümüklərin sağlam olması üçün vacibdir. O əsasən, osteoporozun və əlaqəli xəstəliklərin qarşısını alır, əzələləri zəiflikdən müdafiə edir. D vitaminin əsas mənbəyi günəş şüasından sürətlənərək onu istehsal edən bədənin özüdür. Payızda və qışda, günəş işığının zəif olduğu vaxt D vitaminlərinin azalmasına səbəb olur. Bundan yayınmaq üçün, yaxşı olar ki, pəhrizimiz göbələklərlə zəngin olsun. 100 qr göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 4%ni qarşılayır.

Çəki itirməyin mükəmməl yolu

RGöbələklərlə və onların çəki itirilməsində olan potensial təsirləri ilə bağlı tədqiqat göstərir ki, eyni kalorili digər pəhrizlərdən fərqli olaraq, göbələkli pəhrizlər yağın itirilməsinə daha çox kömək edir. Bu göbələklərin tərkibindəki xüsusi lif- xitin vasitəsi ilə olur. Həzm sisteminə daxil olduqdan sonra, o, qabarır və mədə divarlarına sıxılır, uzun müddətli toxluq hissi yaradır. Eləcə də, göbələklər az kalorilidir və yağlıdır.