Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq

Nəinki Almaniyada, başqa ölkələrdə də populyar olan kəsmikli piroq – Käsekuchen-in resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Fatta - ət şorbası
Fatta - ət şorbası

Misirdə yaşayan Kopt xristianların ənənəvi ət şorbasının resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.