Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Falafel - vegetarian kotletləri
Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel resepti- noxuddan hazırlanan xırçıldayan kotletlər.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Brokkolili çin əriştəsi
Brokkolili çin əriştəsi

Çin əriştəsi ve sousda brokkoli mükəmməl birləşmədir. Siz onu çox asan və tez hazırlamaqla, əsl çin dadı əldə edə bilərsiniz. Bu yemək müxtəlif ət məhsulları üçün əsas yemək ve ya qarnir kimi istifadə oluna bilər.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Donuz ətli yaşıl paxlalar
Donuz ətli yaşıl paxlalar

Biz erməni mətbəxinə daxil olduq və ət, bulqur və ədviyyatla birlikdə bişirilmiş yaşıl paxlalar dadlı və doyurucu yeməkdir.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description