Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Puçero - ət qulyaşı
Puçero - ət qulyaşı

Puçero- İspan müstəmləkələri tərəfindən Argentinaya gətirilmiş bir yemək.

12 nəfər 45 deq çox Çətin
Blinçiklər
Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Turş kələm
Turş kələm

Sauerkraut və ya sadəcə turş kələm, dünyada ən məşhur Alman yeməyi sayılır.

8 nəfər 45 deq çox Orta
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Gözlərinizi qoruyur - tərəvəzlərdəki təbii filterlər

Bəzi qidalar gözləri gücləndirir və onları günəş işığından qoruyur. Bunların arasında azad radikalları neytrallaşdıran antioksidantlar var. Ən vacibləri, E,A,C vitaminləribeta-karotindir ( pro-vitamin A): onların işi sink, manqan və selenium, eləcə də antosianin mineralları tərəfindən dəstəklənir- qırmızı və göy meyvə və tərəvəz boyaları (ən çox qarağat və böyürtkəndə olur). Gözləri müdafiə edən digər qoruyucular retina və Makula luteanın tərkibində olur: zeaksantin və lutein. Bunların da antioksidləşdirici xüsusiyyətləri var və həmçinin, ultrabənövşəyi şüaları udaraq təbii günəş qoruyucusu olurlar. Bədənimiz zeaksantin və ya lutein ifraz etmir, lakin onlar bu maddələrlə zəngin ərzaq və tərəvəzlərdə ola bilir, məs, yerkökülər, ispanaq, brokoli, qarğıdalı, kələm, cəfəri, gül kələmi və noxudlar.