Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

"Gündə beş dəfə" pəhrizi

"Gündə beş dəfə" pəhrizi - istəyə görə yeyin

"Gündə beş dəfə" pəhrizi sağlam qalmağa, yaxşı görünməyə və əla hiss etməyə kömək edir. Həmçinin çəki itirirsiniz, çünki tərəvəzlər və meyvələrin tərkibində yağ yoxdur (avokado və zeytunlar istisna olmaqla), aclıq hiss etmirsiniz, çünki istədiyiniz qədər tərəvəz yeyə bilərsiniz!
 

Porsiya azdır

Tərəvəzlə təminat o qədər də çox deyil. Qida ekspertlərinin dediyinə görə, bu təminat yarım meyvə, yarım fincan tərəvəzlər, 200ml meyvə və ya tərəvəz şirəsi və ya bir ovuc quru meyvə ola bilər.

Dərman və kosmetika

Gündəlik, yalnız 500-700 qr tərəvəz və meyvə orqanizmə xəstəliklə mübarizə aparmaqda kömək edir, pəhrizi gücləndirir, yaşlanma prosesini yavaşlatır, dərini və saçı inkişaf etdirir və sizə yaxşı əhval-ruhiyyə verir.
Meyvə və tərəvəzlər qiymətli qidalandırıcı inqrediyentlərdən ibarətdir: vitaminlər, minerallar, enzimlər, lif, antioksidantlar, ona görə də bədənə təsiri çox yaxşıdır. Bununla yanaşı, onlar dadlıdır, qoxusu əladır və gözəl görünürlər. Onlar həzm şirəsini artırmaqla həzmə kömək edir.

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi Yarım stəkan tərəvəz şirəsi ( kök, kök və kərəviz, pomidor), sendviçə kasnı və ya göy sarımsaq, qırmızı turp əlavə oluna bilər.
Lanç Qara çörək ilə tərəvəz salatı, və ya salatla sendviç, göyərtilər, xiyar və ya turşu, bibər və ya pomidor.
Nahar İlkin yemək üçün təzə bitkilərdən ( cəfəri, sarımsaq və ya reyhan) sup. Əsas yemək üçün buxara verilmiş tərəvəzlər və salatla ət və ya balıq seçmək olar. Buxara verilmiş tərəvəzlərlə arpa yeməyi yemək daha yaxşı olar.
Çay Bir dilim meyvə.
Şam yeməyi Əgər nahar etməmisizsə, tərəvəz supu içmək olar ( ətli olmamalıdır). Sendviçə tərəvəz əlavə etməyi unutmayın.

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yaşıl lobya və pendirlə qatlama
Yaşıl lobya və pendirlə qatlama

Qat-qat xəmirdən yaşıl lobya və pendirlə dadlı qatlamalar. Bu yeməyi süfrəyə ayrıca yemək və ya qarnir kimi vermək olar.

3 nəfər 30-45 dəq Orta
Qarğıdalı şorbası
Qarğıdalı şorbası

Qarğıdalı şorbası resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
"Gündə beş dəfə" pəhrizi

"Gündə beş dəfə" pəhrizi - istəyə görə yeyin

"Gündə beş dəfə" pəhrizi sağlam qalmağa, yaxşı görünməyə və əla hiss etməyə kömək edir. Həmçinin çəki itirirsiniz, çünki tərəvəzlər və meyvələrin tərkibində yağ yoxdur (avokado və zeytunlar istisna olmaqla), aclıq hiss etmirsiniz, çünki istədiyiniz qədər tərəvəz yeyə bilərsiniz!
 

Porsiya azdır

Tərəvəzlə təminat o qədər də çox deyil. Qida ekspertlərinin dediyinə görə, bu təminat yarım meyvə, yarım fincan tərəvəzlər, 200ml meyvə və ya tərəvəz şirəsi və ya bir ovuc quru meyvə ola bilər.

Dərman və kosmetika

Gündəlik, yalnız 500-700 qr tərəvəz və meyvə orqanizmə xəstəliklə mübarizə aparmaqda kömək edir, pəhrizi gücləndirir, yaşlanma prosesini yavaşlatır, dərini və saçı inkişaf etdirir və sizə yaxşı əhval-ruhiyyə verir.
Meyvə və tərəvəzlər qiymətli qidalandırıcı inqrediyentlərdən ibarətdir: vitaminlər, minerallar, enzimlər, lif, antioksidantlar, ona görə də bədənə təsiri çox yaxşıdır. Bununla yanaşı, onlar dadlıdır, qoxusu əladır və gözəl görünürlər. Onlar həzm şirəsini artırmaqla həzmə kömək edir.

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi Yarım stəkan tərəvəz şirəsi ( kök, kök və kərəviz, pomidor), sendviçə kasnı və ya göy sarımsaq, qırmızı turp əlavə oluna bilər.
Lanç Qara çörək ilə tərəvəz salatı, və ya salatla sendviç, göyərtilər, xiyar və ya turşu, bibər və ya pomidor.
Nahar İlkin yemək üçün təzə bitkilərdən ( cəfəri, sarımsaq və ya reyhan) sup. Əsas yemək üçün buxara verilmiş tərəvəzlər və salatla ət və ya balıq seçmək olar. Buxara verilmiş tərəvəzlərlə arpa yeməyi yemək daha yaxşı olar.
Çay Bir dilim meyvə.
Şam yeməyi Əgər nahar etməmisizsə, tərəvəz supu içmək olar ( ətli olmamalıdır). Sendviçə tərəvəz əlavə etməyi unutmayın.

 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description