"Gündə beş dəfə" pəhrizi

"Gündə beş dəfə" pəhrizi - istəyə görə yeyin

"Gündə beş dəfə" pəhrizi sağlam qalmağa, yaxşı görünməyə və əla hiss etməyə kömək edir. Həmçinin çəki itirirsiniz, çünki tərəvəzlər və meyvələrin tərkibində yağ yoxdur (avokado və zeytunlar istisna olmaqla), aclıq hiss etmirsiniz, çünki istədiyiniz qədər tərəvəz yeyə bilərsiniz!
 

Porsiya azdır

Tərəvəzlə təminat o qədər də çox deyil. Qida ekspertlərinin dediyinə görə, bu təminat yarım meyvə, yarım fincan tərəvəzlər, 200ml meyvə və ya tərəvəz şirəsi və ya bir ovuc quru meyvə ola bilər.

Dərman və kosmetika

Gündəlik, yalnız 500-700 qr tərəvəz və meyvə orqanizmə xəstəliklə mübarizə aparmaqda kömək edir, pəhrizi gücləndirir, yaşlanma prosesini yavaşlatır, dərini və saçı inkişaf etdirir və sizə yaxşı əhval-ruhiyyə verir.
Meyvə və tərəvəzlər qiymətli qidalandırıcı inqrediyentlərdən ibarətdir: vitaminlər, minerallar, enzimlər, lif, antioksidantlar, ona görə də bədənə təsiri çox yaxşıdır. Bununla yanaşı, onlar dadlıdır, qoxusu əladır və gözəl görünürlər. Onlar həzm şirəsini artırmaqla həzmə kömək edir.

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi Yarım stəkan tərəvəz şirəsi ( kök, kök və kərəviz, pomidor), sendviçə kasnı və ya göy sarımsaq, qırmızı turp əlavə oluna bilər.
Lanç Qara çörək ilə tərəvəz salatı, və ya salatla sendviç, göyərtilər, xiyar və ya turşu, bibər və ya pomidor.
Nahar İlkin yemək üçün təzə bitkilərdən ( cəfəri, sarımsaq və ya reyhan) sup. Əsas yemək üçün buxara verilmiş tərəvəzlər və salatla ət və ya balıq seçmək olar. Buxara verilmiş tərəvəzlərlə arpa yeməyi yemək daha yaxşı olar.
Çay Bir dilim meyvə.
Şam yeməyi Əgər nahar etməmisizsə, tərəvəz supu içmək olar ( ətli olmamalıdır). Sendviçə tərəvəz əlavə etməyi unutmayın.

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Sarımsaqlı baqet
Sarımsaqlı baqet

Рendir və şərabın yanına əla əlavə olan sarımsaqlı baqet resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək
Burrito - aclığınızı yatırdacaq yemək

Meksika mətbəxini sevənləri ən favorit yeməyi - burrito resepti.

12 nəfər 45 deq çox Orta
"Gündə beş dəfə" pəhrizi

"Gündə beş dəfə" pəhrizi - istəyə görə yeyin

"Gündə beş dəfə" pəhrizi sağlam qalmağa, yaxşı görünməyə və əla hiss etməyə kömək edir. Həmçinin çəki itirirsiniz, çünki tərəvəzlər və meyvələrin tərkibində yağ yoxdur (avokado və zeytunlar istisna olmaqla), aclıq hiss etmirsiniz, çünki istədiyiniz qədər tərəvəz yeyə bilərsiniz!
 

Porsiya azdır

Tərəvəzlə təminat o qədər də çox deyil. Qida ekspertlərinin dediyinə görə, bu təminat yarım meyvə, yarım fincan tərəvəzlər, 200ml meyvə və ya tərəvəz şirəsi və ya bir ovuc quru meyvə ola bilər.

Dərman və kosmetika

Gündəlik, yalnız 500-700 qr tərəvəz və meyvə orqanizmə xəstəliklə mübarizə aparmaqda kömək edir, pəhrizi gücləndirir, yaşlanma prosesini yavaşlatır, dərini və saçı inkişaf etdirir və sizə yaxşı əhval-ruhiyyə verir.
Meyvə və tərəvəzlər qiymətli qidalandırıcı inqrediyentlərdən ibarətdir: vitaminlər, minerallar, enzimlər, lif, antioksidantlar, ona görə də bədənə təsiri çox yaxşıdır. Bununla yanaşı, onlar dadlıdır, qoxusu əladır və gözəl görünürlər. Onlar həzm şirəsini artırmaqla həzmə kömək edir.

Nümunəvi menyu:

Səhər yeməyi Yarım stəkan tərəvəz şirəsi ( kök, kök və kərəviz, pomidor), sendviçə kasnı və ya göy sarımsaq, qırmızı turp əlavə oluna bilər.
Lanç Qara çörək ilə tərəvəz salatı, və ya salatla sendviç, göyərtilər, xiyar və ya turşu, bibər və ya pomidor.
Nahar İlkin yemək üçün təzə bitkilərdən ( cəfəri, sarımsaq və ya reyhan) sup. Əsas yemək üçün buxara verilmiş tərəvəzlər və salatla ət və ya balıq seçmək olar. Buxara verilmiş tərəvəzlərlə arpa yeməyi yemək daha yaxşı olar.
Çay Bir dilim meyvə.
Şam yeməyi Əgər nahar etməmisizsə, tərəvəz supu içmək olar ( ətli olmamalıdır). Sendviçə tərəvəz əlavə etməyi unutmayın.

 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description