Gündəlik pəhrizdə duzun faydası

Duz bədənimizdə bir çox proseslərdə əsas rol oynayan sodium ionlarının əsas mənbəyidir. Onlar qanın sabit təzyiqinin saxlanmasında, su ehtiyacının tənzimlənməsində və sinir sisteminin fəaliyyətində rol oynayır. Duz qəbul etmək sağlamlığımız üçün vacibdir.

Bəs, duzun niyə mənfi nüfuzu var? Tətqiqatlar göstərir ki, standart duz qəbulu çoxdur. Duzun artıqlığı çox ziyanlar verə bilər vəə sağlamlığımızda mənfi təsirləri ola bilər. Duzdan çox istifadə hipertoniyaya səbəb ola bilər və ürək xəstəliyi riskini artırar. Həddən artıq duz yemək, mayeni bədəndə saxlayır və ayaqlarda şişməyə, ağırlıq hiss etməyə səbəb olur. Bundan əlavə, protein metabolizması pozulur.

Duzdan istifadəni azaltmaq sağlamlığımıza və əhvalımıza müsbət təsir edir. Bəs, duzdan istifadəni necə azalda bilərik? İlkin olaraq, qidanızda duzun miqdarını tədricən azaltmalısınız. Həmçinin, əvvəlcədən bişmiş olan qidaları və ya konservləri azaltmalısınız. Gündəlik pəhrizinidə duz əvəzedicilərindən də istifadə edə bilərsiniz. Ən məşhurları, təzə və ya qurudulmuş rozmarın, reyhan, oreqano və kəklik otudur.

Gündəlik pəhrizdə duz- sağlamdır yoxsa, yox

Duzdan diqqətli istifadə edin, sağlamlığınızı qoruyun.

Daha ətraflı:

Qida piramidaları

Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü

Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç resepti – qulyaş-şorba

4 nəfər 45 deq çox Orta
Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Mərci sousu ilə marinada qoyulmuş qızılbalığın resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Gündəlik pəhrizdə duzun faydası

Duz bədənimizdə bir çox proseslərdə əsas rol oynayan sodium ionlarının əsas mənbəyidir. Onlar qanın sabit təzyiqinin saxlanmasında, su ehtiyacının tənzimlənməsində və sinir sisteminin fəaliyyətində rol oynayır. Duz qəbul etmək sağlamlığımız üçün vacibdir.

Bəs, duzun niyə mənfi nüfuzu var? Tətqiqatlar göstərir ki, standart duz qəbulu çoxdur. Duzun artıqlığı çox ziyanlar verə bilər vəə sağlamlığımızda mənfi təsirləri ola bilər. Duzdan çox istifadə hipertoniyaya səbəb ola bilər və ürək xəstəliyi riskini artırar. Həddən artıq duz yemək, mayeni bədəndə saxlayır və ayaqlarda şişməyə, ağırlıq hiss etməyə səbəb olur. Bundan əlavə, protein metabolizması pozulur.

Duzdan istifadəni azaltmaq sağlamlığımıza və əhvalımıza müsbət təsir edir. Bəs, duzdan istifadəni necə azalda bilərik? İlkin olaraq, qidanızda duzun miqdarını tədricən azaltmalısınız. Həmçinin, əvvəlcədən bişmiş olan qidaları və ya konservləri azaltmalısınız. Gündəlik pəhrizinidə duz əvəzedicilərindən də istifadə edə bilərsiniz. Ən məşhurları, təzə və ya qurudulmuş rozmarın, reyhan, oreqano və kəklik otudur.

Gündəlik pəhrizdə duz- sağlamdır yoxsa, yox

Duzdan diqqətli istifadə edin, sağlamlığınızı qoruyun.

Daha ətraflı:

Qida piramidaları

Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər