Gündəlik pəhrizdə duzun faydası

Duz bədənimizdə bir çox proseslərdə əsas rol oynayan sodium ionlarının əsas mənbəyidir. Onlar qanın sabit təzyiqinin saxlanmasında, su ehtiyacının tənzimlənməsində və sinir sisteminin fəaliyyətində rol oynayır. Duz qəbul etmək sağlamlığımız üçün vacibdir.

Bəs, duzun niyə mənfi nüfuzu var? Tətqiqatlar göstərir ki, standart duz qəbulu çoxdur. Duzun artıqlığı çox ziyanlar verə bilər vəə sağlamlığımızda mənfi təsirləri ola bilər. Duzdan çox istifadə hipertoniyaya səbəb ola bilər və ürək xəstəliyi riskini artırar. Həddən artıq duz yemək, mayeni bədəndə saxlayır və ayaqlarda şişməyə, ağırlıq hiss etməyə səbəb olur. Bundan əlavə, protein metabolizması pozulur.

Duzdan istifadəni azaltmaq sağlamlığımıza və əhvalımıza müsbət təsir edir. Bəs, duzdan istifadəni necə azalda bilərik? İlkin olaraq, qidanızda duzun miqdarını tədricən azaltmalısınız. Həmçinin, əvvəlcədən bişmiş olan qidaları və ya konservləri azaltmalısınız. Gündəlik pəhrizinidə duz əvəzedicilərindən də istifadə edə bilərsiniz. Ən məşhurları, təzə və ya qurudulmuş rozmarın, reyhan, oreqano və kəklik otudur.

Gündəlik pəhrizdə duz- sağlamdır yoxsa, yox

Duzdan diqqətli istifadə edin, sağlamlığınızı qoruyun.

Daha ətraflı:

Qida piramidaları

Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Təzə şampinyonlardan salat

Təzə şampinyonlardan salat

Bu gözəl yemək sizi enerji və sevinclə dolduracaq.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel - vegetarian kotletləri

Falafel resepti- noxuddan hazırlanan xırçıldayan kotletlər.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Gündəlik pəhrizdə duzun faydası

Duz bədənimizdə bir çox proseslərdə əsas rol oynayan sodium ionlarının əsas mənbəyidir. Onlar qanın sabit təzyiqinin saxlanmasında, su ehtiyacının tənzimlənməsində və sinir sisteminin fəaliyyətində rol oynayır. Duz qəbul etmək sağlamlığımız üçün vacibdir.

Bəs, duzun niyə mənfi nüfuzu var? Tətqiqatlar göstərir ki, standart duz qəbulu çoxdur. Duzun artıqlığı çox ziyanlar verə bilər vəə sağlamlığımızda mənfi təsirləri ola bilər. Duzdan çox istifadə hipertoniyaya səbəb ola bilər və ürək xəstəliyi riskini artırar. Həddən artıq duz yemək, mayeni bədəndə saxlayır və ayaqlarda şişməyə, ağırlıq hiss etməyə səbəb olur. Bundan əlavə, protein metabolizması pozulur.

Duzdan istifadəni azaltmaq sağlamlığımıza və əhvalımıza müsbət təsir edir. Bəs, duzdan istifadəni necə azalda bilərik? İlkin olaraq, qidanızda duzun miqdarını tədricən azaltmalısınız. Həmçinin, əvvəlcədən bişmiş olan qidaları və ya konservləri azaltmalısınız. Gündəlik pəhrizinidə duz əvəzedicilərindən də istifadə edə bilərsiniz. Ən məşhurları, təzə və ya qurudulmuş rozmarın, reyhan, oreqano və kəklik otudur.

Gündəlik pəhrizdə duz- sağlamdır yoxsa, yox

Duzdan diqqətli istifadə edin, sağlamlığınızı qoruyun.

Daha ətraflı:

Qida piramidaları

Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər