Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

İtalyan pəhrizi

La dolce vita

İtalyan mətbəxi barədə saatlarla yaza bilərik. Bu mətbəx nəfis reseptlərlə zəngindir, amma onun unikallığı italyanların yemək tərzində gizlidir. Onlar adətən, yeməklərinin və şərablarının dadına ailəsi və dostları ilə birgə baxırlar.
 
italian diet menu consists 5 set of diet

İtalyan pəhrizi həmçinin bir həyat tərzi və yemək mədəniyyətidir. İtalyanların həyat həzzini öyrənməkdə aşağıdakılar yardımçı olacaqdır:

Yemək vaxtına istirahət vaxtı kimi yanaş. Yeməyə bir bayrama kimi yanaş ki, bu bayramda hər şeyi unutmaq olar! Yeməkdən sonra, yeməyi bölüşdüyün insanlarla gəzintiyə çıx. Söhbət et və cənublu italyanların etdiyi kimi, hər andan həzz al!
 
 italian food can help you enjoy good health for many years to come

Pitsa və tərəvəzlər

Məşhur pitsanın tərəvəzli versiyası da var. O, pomidor, soğan, zeytun və bibərlə birgə verilir.
Fiziki olaraq aktiv ol - velosiped sür və ya gəzintiyə çıx. Televizor və ya kompyuter önündə yemək vərdişlərindən qurtul - “Fast food”-lardan tamamilə imtina et. Mümkün olduğu qədər, həmişəki yağ yerinə zeytun yağından istifadə et.

Menyu

Səhər yeməyi Özünü kofe və ya kappuçino ilə əyləndirə bilərsən.
Lanç Qadınlar üçün lança meyvə və ya meyvə şirəsi, kişilər üçün qızardılmış bud əti və ya balıq sendviçi məsləhətdir.
Nahar Nahar bir neçə porsiyalarla verilir. İlk olaraq antipasti - yüngül qidalar - bir neçə dilim yemiş, bir parça qızardılmış bud əti (adətən yayda) və krostini (qışda) - kiçik çörək tikəsi ilə mozzarella pendiri, mikrodalğalı sobada bişirilmiş göbələklər, soğan, ispanaq və pomidor, və ya pendir. Əsas porsiya makaron və sous seçimlərindən ibarətdir. Sonra salat və ya ət, balıqla birgə müxtəlif üsulla hazırlanmış tərəvəzlər süfrəyə verilir. Ən sonda desert gəlir.
Gündüz yeməyi Xoşladığımız meyvə, yoğurt, südlü desertlər və ya bir hissə pitsa yemək olar.
Şam yeməyi Bu əsas yeməkdir. Bu yeməkdə gərək ət, balıq və ya pendirlə birgə buxara verilmiş, bişmiş və ya təzə tərəvəzlər olsun. Süfrəyə verilən çörək duzsuz olmalıdır. Bir qədəh quru ağ və ya qırmızı şərab içmək olar.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Tərəvəzli badımcan ruleti
Tərəvəzli badımcan ruleti

Xüsusi günlər üçün dadlı və ətrli resept

2 nəfər 30-45 dəq Orta
İtalyan pəhrizi

La dolce vita

İtalyan mətbəxi barədə saatlarla yaza bilərik. Bu mətbəx nəfis reseptlərlə zəngindir, amma onun unikallığı italyanların yemək tərzində gizlidir. Onlar adətən, yeməklərinin və şərablarının dadına ailəsi və dostları ilə birgə baxırlar.
 
italian diet menu consists 5 set of diet

İtalyan pəhrizi həmçinin bir həyat tərzi və yemək mədəniyyətidir. İtalyanların həyat həzzini öyrənməkdə aşağıdakılar yardımçı olacaqdır:

Yemək vaxtına istirahət vaxtı kimi yanaş. Yeməyə bir bayrama kimi yanaş ki, bu bayramda hər şeyi unutmaq olar! Yeməkdən sonra, yeməyi bölüşdüyün insanlarla gəzintiyə çıx. Söhbət et və cənublu italyanların etdiyi kimi, hər andan həzz al!
 
 italian food can help you enjoy good health for many years to come

Pitsa və tərəvəzlər

Məşhur pitsanın tərəvəzli versiyası da var. O, pomidor, soğan, zeytun və bibərlə birgə verilir.
Fiziki olaraq aktiv ol - velosiped sür və ya gəzintiyə çıx. Televizor və ya kompyuter önündə yemək vərdişlərindən qurtul - “Fast food”-lardan tamamilə imtina et. Mümkün olduğu qədər, həmişəki yağ yerinə zeytun yağından istifadə et.

Menyu

Səhər yeməyi Özünü kofe və ya kappuçino ilə əyləndirə bilərsən.
Lanç Qadınlar üçün lança meyvə və ya meyvə şirəsi, kişilər üçün qızardılmış bud əti və ya balıq sendviçi məsləhətdir.
Nahar Nahar bir neçə porsiyalarla verilir. İlk olaraq antipasti - yüngül qidalar - bir neçə dilim yemiş, bir parça qızardılmış bud əti (adətən yayda) və krostini (qışda) - kiçik çörək tikəsi ilə mozzarella pendiri, mikrodalğalı sobada bişirilmiş göbələklər, soğan, ispanaq və pomidor, və ya pendir. Əsas porsiya makaron və sous seçimlərindən ibarətdir. Sonra salat və ya ət, balıqla birgə müxtəlif üsulla hazırlanmış tərəvəzlər süfrəyə verilir. Ən sonda desert gəlir.
Gündüz yeməyi Xoşladığımız meyvə, yoğurt, südlü desertlər və ya bir hissə pitsa yemək olar.
Şam yeməyi Bu əsas yeməkdir. Bu yeməkdə gərək ət, balıq və ya pendirlə birgə buxara verilmiş, bişmiş və ya təzə tərəvəzlər olsun. Süfrəyə verilən çörək duzsuz olmalıdır. Bir qədəh quru ağ və ya qırmızı şərab içmək olar.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description