This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

İtalyan pəhrizi

La dolce vita

İtalyan mətbəxi barədə saatlarla yaza bilərik. Bu mətbəx nəfis reseptlərlə zəngindir, amma onun unikallığı italyanların yemək tərzində gizlidir. Onlar adətən, yeməklərinin və şərablarının dadına ailəsi və dostları ilə birgə baxırlar.
 
italian diet menu consists 5 set of diet

İtalyan pəhrizi həmçinin bir həyat tərzi və yemək mədəniyyətidir. İtalyanların həyat həzzini öyrənməkdə aşağıdakılar yardımçı olacaqdır:

Yemək vaxtına istirahət vaxtı kimi yanaş. Yeməyə bir bayrama kimi yanaş ki, bu bayramda hər şeyi unutmaq olar! Yeməkdən sonra, yeməyi bölüşdüyün insanlarla gəzintiyə çıx. Söhbət et və cənublu italyanların etdiyi kimi, hər andan həzz al!
 
 italian food can help you enjoy good health for many years to come

Pitsa və tərəvəzlər

Məşhur pitsanın tərəvəzli versiyası da var. O, pomidor, soğan, zeytun və bibərlə birgə verilir.
Fiziki olaraq aktiv ol - velosiped sür və ya gəzintiyə çıx. Televizor və ya kompyuter önündə yemək vərdişlərindən qurtul - “Fast food”-lardan tamamilə imtina et. Mümkün olduğu qədər, həmişəki yağ yerinə zeytun yağından istifadə et.

Menyu

Səhər yeməyi Özünü kofe və ya kappuçino ilə əyləndirə bilərsən.
Lanç Qadınlar üçün lança meyvə və ya meyvə şirəsi, kişilər üçün qızardılmış bud əti və ya balıq sendviçi məsləhətdir.
Nahar Nahar bir neçə porsiyalarla verilir. İlk olaraq antipasti - yüngül qidalar - bir neçə dilim yemiş, bir parça qızardılmış bud əti (adətən yayda) və krostini (qışda) - kiçik çörək tikəsi ilə mozzarella pendiri, mikrodalğalı sobada bişirilmiş göbələklər, soğan, ispanaq və pomidor, və ya pendir. Əsas porsiya makaron və sous seçimlərindən ibarətdir. Sonra salat və ya ət, balıqla birgə müxtəlif üsulla hazırlanmış tərəvəzlər süfrəyə verilir. Ən sonda desert gəlir.
Gündüz yeməyi Xoşladığımız meyvə, yoğurt, südlü desertlər və ya bir hissə pitsa yemək olar.
Şam yeməyi Bu əsas yeməkdir. Bu yeməkdə gərək ət, balıq və ya pendirlə birgə buxara verilmiş, bişmiş və ya təzə tərəvəzlər olsun. Süfrəyə verilən çörək duzsuz olmalıdır. Bir qədəh quru ağ və ya qırmızı şərab içmək olar.

Recipes that might interest you

Mi krob - işə yemək
Mi krob - işə yemək

Mi krob- qızardılmış Tay əriştəsi yeməyi

4 persons 30-45 min Easy
Çapati – hindistan çörəyi
Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 persons over 45 min Easy
Qırmızı lobya şorbası
Qırmızı lobya şorbası

Bonduelle ilə dadlı yemək hazırlamaq çox daha asandır. Soyuq havada süfrənizə istilik qatan qırmızı lobya şorbasının resepti ilə tanış ola bilərsiniz

4 persons 15-30 min Easy
Göbələk, qurudulmuş pomidor və indau ilə rizotto
Göbələk, qurudulmuş pomidor və indau ilə rizotto

Dadlı və asan hazırlanan resept: göbələkli təzə rizotto.

2 persons 30-45 min Medium
İtalyan pəhrizi

La dolce vita

İtalyan mətbəxi barədə saatlarla yaza bilərik. Bu mətbəx nəfis reseptlərlə zəngindir, amma onun unikallığı italyanların yemək tərzində gizlidir. Onlar adətən, yeməklərinin və şərablarının dadına ailəsi və dostları ilə birgə baxırlar.
 
italian diet menu consists 5 set of diet

İtalyan pəhrizi həmçinin bir həyat tərzi və yemək mədəniyyətidir. İtalyanların həyat həzzini öyrənməkdə aşağıdakılar yardımçı olacaqdır:

Yemək vaxtına istirahət vaxtı kimi yanaş. Yeməyə bir bayrama kimi yanaş ki, bu bayramda hər şeyi unutmaq olar! Yeməkdən sonra, yeməyi bölüşdüyün insanlarla gəzintiyə çıx. Söhbət et və cənublu italyanların etdiyi kimi, hər andan həzz al!
 
 italian food can help you enjoy good health for many years to come

Pitsa və tərəvəzlər

Məşhur pitsanın tərəvəzli versiyası da var. O, pomidor, soğan, zeytun və bibərlə birgə verilir.
Fiziki olaraq aktiv ol - velosiped sür və ya gəzintiyə çıx. Televizor və ya kompyuter önündə yemək vərdişlərindən qurtul - “Fast food”-lardan tamamilə imtina et. Mümkün olduğu qədər, həmişəki yağ yerinə zeytun yağından istifadə et.

Menyu

Səhər yeməyi Özünü kofe və ya kappuçino ilə əyləndirə bilərsən.
Lanç Qadınlar üçün lança meyvə və ya meyvə şirəsi, kişilər üçün qızardılmış bud əti və ya balıq sendviçi məsləhətdir.
Nahar Nahar bir neçə porsiyalarla verilir. İlk olaraq antipasti - yüngül qidalar - bir neçə dilim yemiş, bir parça qızardılmış bud əti (adətən yayda) və krostini (qışda) - kiçik çörək tikəsi ilə mozzarella pendiri, mikrodalğalı sobada bişirilmiş göbələklər, soğan, ispanaq və pomidor, və ya pendir. Əsas porsiya makaron və sous seçimlərindən ibarətdir. Sonra salat və ya ət, balıqla birgə müxtəlif üsulla hazırlanmış tərəvəzlər süfrəyə verilir. Ən sonda desert gəlir.
Gündüz yeməyi Xoşladığımız meyvə, yoğurt, südlü desertlər və ya bir hissə pitsa yemək olar.
Şam yeməyi Bu əsas yeməkdir. Bu yeməkdə gərək ət, balıq və ya pendirlə birgə buxara verilmiş, bişmiş və ya təzə tərəvəzlər olsun. Süfrəyə verilən çörək duzsuz olmalıdır. Bir qədəh quru ağ və ya qırmızı şərab içmək olar.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description