Çəkini necə itirmək olar – rasionunuzda kalori azaltmaq üçün 5 məsləhət

Əgər çəkini və qidanızda kalori miqdarını azaltmaq yolunu axtarırsınızsa, Bonduelle sizə nəzarət olunan pəhrizin köməyi ilə çəkini itirmək üçün 5 məsləhət təklif edir

1. Yavaş-yavaş yeyin və yeməyin hər bir parçasından həzz alın. Həzz siqnalı ancaq 20 dəqiqədən sonra beyinə çatır. Fikrinizcə sizə lazım olan porsiyalardan kiçik olan porsiyalar yeyin və və gündəlik kalori tələbatınızı yoxlayın.

2. Tez-tez yeyin. Beləliklə, bədəniniz enerjini saxlamağa cəhd etməyəcək və daha çox kalori yandıracaq. Yeməklər arasında yeməyə icazə verilir. Ancaq yadda saxlayın ki, yüngül qəlyanaltılarınız sağlam olmalıdır, onların ən yaxşısı tərəvəzlərdir.

3. Əgər siz kalorili yeməkləri xoşlayırsınızsa, şirin içkilərin istehlakını məhdudlaşdırın. Bədənlərimizi koka-kola, meyvə şirələri, kappuçino, qaslı içkilər və yoqurtların tərkibində olan həddən artıq kaloriyalar ilə doldururuq. Çoxlu su və şəkərsiz yaşıl çay için.

4. Hərəkət edin. Liftdən istifadə etməyin əvəzinə pilləkənlə qalxın. Avtomobilinizi evdə qoyun və sizə lazım olan yerdən bir dayanacaq qabaq avtobusdan düşün. Fiziki fəallıq həm fiqur, həm də sağlamlığınız üçün çox xeyirlidir.

5. Əgər fastfuddanşirin yüngül qəlyanaltılardan imtina edə bilmirsinizsə, onların istehlakını məhdudlaşdırın. Əgər siz hot doq yemişsinizsə, dondurma yeməyin. Sizin fikirləşdiyinizdən də təz gözəl fiqurunuzu bərpa edəcəksiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq
Käsekuchen - çizkeyk, kəsmikli piroq

Nəinki Almaniyada, başqa ölkələrdə də populyar olan kəsmikli piroq – Käsekuchen-in resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Çəkini necə itirmək olar – rasionunuzda kalori azaltmaq üçün 5 məsləhət

Əgər çəkini və qidanızda kalori miqdarını azaltmaq yolunu axtarırsınızsa, Bonduelle sizə nəzarət olunan pəhrizin köməyi ilə çəkini itirmək üçün 5 məsləhət təklif edir

1. Yavaş-yavaş yeyin və yeməyin hər bir parçasından həzz alın. Həzz siqnalı ancaq 20 dəqiqədən sonra beyinə çatır. Fikrinizcə sizə lazım olan porsiyalardan kiçik olan porsiyalar yeyin və və gündəlik kalori tələbatınızı yoxlayın.

2. Tez-tez yeyin. Beləliklə, bədəniniz enerjini saxlamağa cəhd etməyəcək və daha çox kalori yandıracaq. Yeməklər arasında yeməyə icazə verilir. Ancaq yadda saxlayın ki, yüngül qəlyanaltılarınız sağlam olmalıdır, onların ən yaxşısı tərəvəzlərdir.

3. Əgər siz kalorili yeməkləri xoşlayırsınızsa, şirin içkilərin istehlakını məhdudlaşdırın. Bədənlərimizi koka-kola, meyvə şirələri, kappuçino, qaslı içkilər və yoqurtların tərkibində olan həddən artıq kaloriyalar ilə doldururuq. Çoxlu su və şəkərsiz yaşıl çay için.

4. Hərəkət edin. Liftdən istifadə etməyin əvəzinə pilləkənlə qalxın. Avtomobilinizi evdə qoyun və sizə lazım olan yerdən bir dayanacaq qabaq avtobusdan düşün. Fiziki fəallıq həm fiqur, həm də sağlamlığınız üçün çox xeyirlidir.

5. Əgər fastfuddanşirin yüngül qəlyanaltılardan imtina edə bilmirsinizsə, onların istehlakını məhdudlaşdırın. Əgər siz hot doq yemişsinizsə, dondurma yeməyin. Sizin fikirləşdiyinizdən də təz gözəl fiqurunuzu bərpa edəcəksiniz.