Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Çəkini necə itirmək olar – rasionunuzda kalori azaltmaq üçün 5 məsləhət

Əgər çəkini və qidanızda kalori miqdarını azaltmaq yolunu axtarırsınızsa, Bonduelle sizə nəzarət olunan pəhrizin köməyi ilə çəkini itirmək üçün 5 məsləhət təklif edir

1. Yavaş-yavaş yeyin və yeməyin hər bir parçasından həzz alın. Həzz siqnalı ancaq 20 dəqiqədən sonra beyinə çatır. Fikrinizcə sizə lazım olan porsiyalardan kiçik olan porsiyalar yeyin və və gündəlik kalori tələbatınızı yoxlayın.

2. Tez-tez yeyin. Beləliklə, bədəniniz enerjini saxlamağa cəhd etməyəcək və daha çox kalori yandıracaq. Yeməklər arasında yeməyə icazə verilir. Ancaq yadda saxlayın ki, yüngül qəlyanaltılarınız sağlam olmalıdır, onların ən yaxşısı tərəvəzlərdir.

3. Əgər siz kalorili yeməkləri xoşlayırsınızsa, şirin içkilərin istehlakını məhdudlaşdırın. Bədənlərimizi koka-kola, meyvə şirələri, kappuçino, qaslı içkilər və yoqurtların tərkibində olan həddən artıq kaloriyalar ilə doldururuq. Çoxlu su və şəkərsiz yaşıl çay için.

4. Hərəkət edin. Liftdən istifadə etməyin əvəzinə pilləkənlə qalxın. Avtomobilinizi evdə qoyun və sizə lazım olan yerdən bir dayanacaq qabaq avtobusdan düşün. Fiziki fəallıq həm fiqur, həm də sağlamlığınız üçün çox xeyirlidir.

5. Əgər fastfuddanşirin yüngül qəlyanaltılardan imtina edə bilmirsinizsə, onların istehlakını məhdudlaşdırın. Əgər siz hot doq yemişsinizsə, dondurma yeməyin. Sizin fikirləşdiyinizdən də təz gözəl fiqurunuzu bərpa edəcəksiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yağlı blinçiklər
Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Şirin qarğıdalı ilə qrildə bişmiş qızılbalıq
Şirin qarğıdalı ilə qrildə bişmiş qızılbalıq

Sizin zövqünüzü oxşayacaq dadlı yemək

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Makaron və tunes ilə Meksika salatı
Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Təkrarolunmaz dada malik faydalı və doyumlu salat

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Çəkini necə itirmək olar – rasionunuzda kalori azaltmaq üçün 5 məsləhət

Əgər çəkini və qidanızda kalori miqdarını azaltmaq yolunu axtarırsınızsa, Bonduelle sizə nəzarət olunan pəhrizin köməyi ilə çəkini itirmək üçün 5 məsləhət təklif edir

1. Yavaş-yavaş yeyin və yeməyin hər bir parçasından həzz alın. Həzz siqnalı ancaq 20 dəqiqədən sonra beyinə çatır. Fikrinizcə sizə lazım olan porsiyalardan kiçik olan porsiyalar yeyin və və gündəlik kalori tələbatınızı yoxlayın.

2. Tez-tez yeyin. Beləliklə, bədəniniz enerjini saxlamağa cəhd etməyəcək və daha çox kalori yandıracaq. Yeməklər arasında yeməyə icazə verilir. Ancaq yadda saxlayın ki, yüngül qəlyanaltılarınız sağlam olmalıdır, onların ən yaxşısı tərəvəzlərdir.

3. Əgər siz kalorili yeməkləri xoşlayırsınızsa, şirin içkilərin istehlakını məhdudlaşdırın. Bədənlərimizi koka-kola, meyvə şirələri, kappuçino, qaslı içkilər və yoqurtların tərkibində olan həddən artıq kaloriyalar ilə doldururuq. Çoxlu su və şəkərsiz yaşıl çay için.

4. Hərəkət edin. Liftdən istifadə etməyin əvəzinə pilləkənlə qalxın. Avtomobilinizi evdə qoyun və sizə lazım olan yerdən bir dayanacaq qabaq avtobusdan düşün. Fiziki fəallıq həm fiqur, həm də sağlamlığınız üçün çox xeyirlidir.

5. Əgər fastfuddanşirin yüngül qəlyanaltılardan imtina edə bilmirsinizsə, onların istehlakını məhdudlaşdırın. Əgər siz hot doq yemişsinizsə, dondurma yeməyin. Sizin fikirləşdiyinizdən də təz gözəl fiqurunuzu bərpa edəcəksiniz.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description