Kalsium - çəki itirmə pəhrizlərinin ustadı

İnkarolunmaz sübutlar

Alimlər əmindirlər ki, kalsium bədən yağı ilə həmişəlik vidalaşmağa kömək edir. Bir neçə həftə davam edən bir eksperiment sübut etdi ki, süd pəhrizində olduğunuz zaman ən çox kiloqram itirirsiniz - bu, kalsium mənbəyinizin süd məhsulları olduğu zaman baş verir. Pəhrizləri kalsiumdan kasad olan qadınların orta səviyyədə və ya iri miqdarda kalsium qəbul edənlərdən, daha çox piyli toxumaları, böyük belləri və yüksək səviyyədə zərərli xolesterolu oldu.

Turbo yandıran

Kalsiumu az olan bədənlər aclıq hiss etməyə başladı, bu o deməkdir ki, kalsium azlığını təmin etmək üçün çox yeyirlər. Çox kalsium istehlakı yağ metabolizmini artırır, o, çəkiyə nəzarət edə bilər və artıq çəki qazanmağın qarşısını ala bilər. Əgər artıq çəkilisinizsə və tez-tez yemək yeyirsinizsə, süd içməyin və ya süd məhsulları yeməyin, balıq yeməyin, çünki çəki itirməklə bağlı probleminiz ola bilər.

Bu elementi harada axtarmaq lazımdır

Sağlam insan üçün gündəlik tövsiyyə olunan kalsium miqdarı 1000 mq-dır (qızlar, hamilə qadınlar və menopauza dövründə olan qadınlar üçün indeks müvafiq olaraq artır). Əgər, artıq çəkilisinizsə, 1500 mq-lıq miqdar çəki itirmək və artıq iştahı durdurmaq üçün kifayət edəcək. Kalsium, süd və süd məhsulları ilə bərabər, təzə meyvə və tərəvəzlərdə olur: yaşıl yarpaqlı olanlar, brokkolli, gül kələmi, qoz-fındıq, dəniz məhsulları və balıq (qızıl balıq, kilkə). Tərkibində kalsium olan qidaları da yemək yaxşıdır - taxıl məhsulları, portağal şirəsi, pendir və yoqurtlar.

 

Təbii və kalsiumla zəngiləşdirilmiş qidalar bədənə kalsium əlavələrindən daha xeyirli olur, çünki onlar bədən tərəfindən asanlıqla sovrulur.

Vitamin D-lə duet

D vitamini kalsium sovrulmasına məsuldur - D vitamini çatışmazlığı olarsa, kalsium absorbsiya edilmir. Belə çıxır ki, kalsium və D vitamini birlikdə işləyir, bədənin piy hüceyrələrində piyi yandırılmasını intensivləşdirməklə bərabər, onların metabolizmini tənzimləyir. D vitaminin təbii mənbəyi yağlı dəniz balığıdır.

Səhərdən axşamadək süd məhsulları

Səhər yeməyi, kefir və ya ayran, çiyələk və ya qaragilə ilə qarışdırın. Bu növ kokteyl bədəni yenilədir və enerji verir.

Nahar: içinə bəyaz pendir doldurulmuş, sarımsaqlı və zeytunlu qızardılmış bibərlər mədənizi lazımsız şəkildə yükləmədən işləmək üçün enerji verəcək.

Şam: təbii yoqurt və təzə meyvə ilə isti düyü. Belə yeməkdən kilo almayacaqsınız.

Yatmağa getməzdən öncə . Bu sizi sakitləşdirəcək və asan yuxuya gedəcəksiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Kalsium - çəki itirmə pəhrizlərinin ustadı

İnkarolunmaz sübutlar

Alimlər əmindirlər ki, kalsium bədən yağı ilə həmişəlik vidalaşmağa kömək edir. Bir neçə həftə davam edən bir eksperiment sübut etdi ki, süd pəhrizində olduğunuz zaman ən çox kiloqram itirirsiniz - bu, kalsium mənbəyinizin süd məhsulları olduğu zaman baş verir. Pəhrizləri kalsiumdan kasad olan qadınların orta səviyyədə və ya iri miqdarda kalsium qəbul edənlərdən, daha çox piyli toxumaları, böyük belləri və yüksək səviyyədə zərərli xolesterolu oldu.

Turbo yandıran

Kalsiumu az olan bədənlər aclıq hiss etməyə başladı, bu o deməkdir ki, kalsium azlığını təmin etmək üçün çox yeyirlər. Çox kalsium istehlakı yağ metabolizmini artırır, o, çəkiyə nəzarət edə bilər və artıq çəki qazanmağın qarşısını ala bilər. Əgər artıq çəkilisinizsə və tez-tez yemək yeyirsinizsə, süd içməyin və ya süd məhsulları yeməyin, balıq yeməyin, çünki çəki itirməklə bağlı probleminiz ola bilər.

Bu elementi harada axtarmaq lazımdır

Sağlam insan üçün gündəlik tövsiyyə olunan kalsium miqdarı 1000 mq-dır (qızlar, hamilə qadınlar və menopauza dövründə olan qadınlar üçün indeks müvafiq olaraq artır). Əgər, artıq çəkilisinizsə, 1500 mq-lıq miqdar çəki itirmək və artıq iştahı durdurmaq üçün kifayət edəcək. Kalsium, süd və süd məhsulları ilə bərabər, təzə meyvə və tərəvəzlərdə olur: yaşıl yarpaqlı olanlar, brokkolli, gül kələmi, qoz-fındıq, dəniz məhsulları və balıq (qızıl balıq, kilkə). Tərkibində kalsium olan qidaları da yemək yaxşıdır - taxıl məhsulları, portağal şirəsi, pendir və yoqurtlar.

 

Təbii və kalsiumla zəngiləşdirilmiş qidalar bədənə kalsium əlavələrindən daha xeyirli olur, çünki onlar bədən tərəfindən asanlıqla sovrulur.

Vitamin D-lə duet

D vitamini kalsium sovrulmasına məsuldur - D vitamini çatışmazlığı olarsa, kalsium absorbsiya edilmir. Belə çıxır ki, kalsium və D vitamini birlikdə işləyir, bədənin piy hüceyrələrində piyi yandırılmasını intensivləşdirməklə bərabər, onların metabolizmini tənzimləyir. D vitaminin təbii mənbəyi yağlı dəniz balığıdır.

Səhərdən axşamadək süd məhsulları

Səhər yeməyi, kefir və ya ayran, çiyələk və ya qaragilə ilə qarışdırın. Bu növ kokteyl bədəni yenilədir və enerji verir.

Nahar: içinə bəyaz pendir doldurulmuş, sarımsaqlı və zeytunlu qızardılmış bibərlər mədənizi lazımsız şəkildə yükləmədən işləmək üçün enerji verəcək.

Şam: təbii yoqurt və təzə meyvə ilə isti düyü. Belə yeməkdən kilo almayacaqsınız.

Yatmağa getməzdən öncə . Bu sizi sakitləşdirəcək və asan yuxuya gedəcəksiniz.