Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.

Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.

Dostlarla görüşlər üçün ləzzətli pizza!

1 nəfər 30-45 dəq Orta
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 nəfər 45 deq çox Orta
Kuskuslu Meksika salatı

Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz