Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Şirin qarğıdalı ilə qrildə bişmiş qızılbalıq
Şirin qarğıdalı ilə qrildə bişmiş qızılbalıq

Sizin zövqünüzü oxşayacaq dadlı yemək

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz