Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Yağlı blinçiklər

Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Puçero - ət qulyaşı

Puçero - ət qulyaşı

Puçero- İspan müstəmləkələri tərəfindən Argentinaya gətirilmiş bir yemək.

12 nəfər 45 deq çox Çətin
Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz