Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Duzlu qızılbalıq
Duzlu qızılbalıq

Mərcimək souslu duzlu qızıl balıq resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Kofein beyin qabığını və subkortikal mərkəzi, eləcə də tənəffüs və vazomotor mərkəzləri stimullaşdırır. Bu beynimizi daha yaxşı işləməyə vadar edir və dərhal fiziki və əqli vəziyyətimizi gücləndirir. Bu kofeinin ifraz etdiyi, beynimizin zövq mərkəzlərini stimullaşdıran adrenalin və dopaminin effektinə görədir.

Kiçik miqdarlarda kofe effektivliyimizi stimullaşdırır və artırır. Yüksək dozada kofein performansımızı korlayır və azaldır. Qanda kofein konsentrantı maksimum 1 saat saxlanılır, lakin bu 4 saat da ola bilər. Kofeinin müsbət təsiri gündəlik 100-300 mq miqdarda olduğu zaman hiss olunur. Həmçinin, kofe həzmdən yarım saat sonra təsir etməyə başlayır. Adətən aldandığımız bir məsələ var: biz kofeni içirik və onun dərhal effektini görmürük, ona görə də ikinci kofeni içirik. Bundan sonra diqqətimiz dağılır və qıcıqlanırıq.

Buna görə də, iri fincanlarda kofe içməkdən imtina etməli və ənənəvi, kiçik fincanlara qayıtmalıyıq. Bu yolla bədənimizin ehtiyacı olan kofeni təmin etmiş oluruq. Bu miqdar diqqətimizi yüksək səviyyədə tutacaq və qıcıq yaratmayacaq.

Yaxşı nəticələr əldə etmək üçün, kofeni necə içməli?

Bədəninizin kofedən necə stimul aldığını yoxlayın.

İlham alın və daha ətraflı buradan oxuyun:

Ofis işçiləri üçün pəhriz