Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Lobyaların sağlamlıq faktları

Bütün dünyada lobyaların təxminən 400 növü vardır. Onlar rənglərinə və ölçüsünə görə fərqlənir. Ağ (kanellino, Boston), tünd ləkəli bej rəngləri (pinto və ya qaragöz), yaşıl (flajolet), çəhrayı və qara (Latın Amerikasında məşhurdur) rəngləri vardır. Onların hamısının tərkibində protein vardır, lakin mineral elementlərinə və enerki dəyərlərinə görə fərqlənirlər. Təzə lobyalar B, C, və E vitaminlərinin, kalium, kalsium və fosforun zəngin mənbəyidir. Bəzi növlərində həmçinin, dəmir, fol turşusu (munq, pinto, qaragöz), selenium (qaragöz) və sink (qırmızı lobyalar, renal və qara lobyalar) olur.

Proteinin dəyərli mənbəyi

Lobya proteinlərində lizin olur. Bu, ürəyi gücləndirən, işemik və myokardial infarktın qarşısını alan karnitin istehsal etmək üçün bədənə lazımlı amin turşusudur. Bundan əlavə, lobya proteinləri bədənin turşu balansını saxlamasına kömək edir. Xüsusilə, pəhrizimizdə ət, balıq, yumurta və un məhsulları olduğu zaman gərəklidir. Lobyalar həmçinin, mədə turşusu ifrazını azaldır. Ona görə də, turşu artıqlığından və mədə qıcqırmasından əziyyət çəkən insanlar üçün faydalıdır. Lobya toxumlarında olan protein osteoporozun profilaktikası üçün tövsiyyə olunur.

Health facts of beans

Lesitin mənbəyi lobya

Lobya toxumlarında olan lesitin kompleks yağlar sırasına daxildir və beyin, sinir toxumalarında faydalı təsiri vardır. Diqqətimizi və yaddaşımızı artırır. Lesitin, həm də, çəngələbənzər vəzinin (timus) aktivliyini artırır. Bu vəzi hüceyrə immunitetini tənzimləyir. Buna görə də, bədənə ətraf mühitdən gələn toksinləri azaltmaq üçün lesitin vacibdir. O, həmçinin, arteriyalarda yağların daşınmasına kömək edir və qanda xolestrol səviyyəsinin azaldılmasında vacib rol oynayır. Bu, ateroskleroz və hipertenziya kimi ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qarğıdalı unundan tortilya
Qarğıdalı unundan tortilya

Tortilya resepti- Meksikalılar tortilyanı çörəy əvəzinə istifadə edir.

10 nəfər 30-45 dəq Asan
Dönər-kəbab
Dönər-kəbab

Şaquli şişdə qızardılmış və təndir çörəyinin içinə qoyularaq süfrəyə verilən quzu ətindən türk xörəyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Səhər yeməyi: tost çörəyində noxuddan hazırlanmış muss
Səhər yeməyi: tost çörəyində noxuddan hazırlanmış muss

Vegetarian səhər yeməyi, Doyumlu və dadlı

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Düyü və qırmızı lobya ilə doldurulmuş pomidorlar
Düyü və qırmızı lobya ilə doldurulmuş pomidorlar

Ənənəvi tərkibli parlaq yemək

2 nəfər 45 deq çox Orta
Lobyaların sağlamlıq faktları

Bütün dünyada lobyaların təxminən 400 növü vardır. Onlar rənglərinə və ölçüsünə görə fərqlənir. Ağ (kanellino, Boston), tünd ləkəli bej rəngləri (pinto və ya qaragöz), yaşıl (flajolet), çəhrayı və qara (Latın Amerikasında məşhurdur) rəngləri vardır. Onların hamısının tərkibində protein vardır, lakin mineral elementlərinə və enerki dəyərlərinə görə fərqlənirlər. Təzə lobyalar B, C, və E vitaminlərinin, kalium, kalsium və fosforun zəngin mənbəyidir. Bəzi növlərində həmçinin, dəmir, fol turşusu (munq, pinto, qaragöz), selenium (qaragöz) və sink (qırmızı lobyalar, renal və qara lobyalar) olur.

Proteinin dəyərli mənbəyi

Lobya proteinlərində lizin olur. Bu, ürəyi gücləndirən, işemik və myokardial infarktın qarşısını alan karnitin istehsal etmək üçün bədənə lazımlı amin turşusudur. Bundan əlavə, lobya proteinləri bədənin turşu balansını saxlamasına kömək edir. Xüsusilə, pəhrizimizdə ət, balıq, yumurta və un məhsulları olduğu zaman gərəklidir. Lobyalar həmçinin, mədə turşusu ifrazını azaldır. Ona görə də, turşu artıqlığından və mədə qıcqırmasından əziyyət çəkən insanlar üçün faydalıdır. Lobya toxumlarında olan protein osteoporozun profilaktikası üçün tövsiyyə olunur.

Health facts of beans

Lesitin mənbəyi lobya

Lobya toxumlarında olan lesitin kompleks yağlar sırasına daxildir və beyin, sinir toxumalarında faydalı təsiri vardır. Diqqətimizi və yaddaşımızı artırır. Lesitin, həm də, çəngələbənzər vəzinin (timus) aktivliyini artırır. Bu vəzi hüceyrə immunitetini tənzimləyir. Buna görə də, bədənə ətraf mühitdən gələn toksinləri azaltmaq üçün lesitin vacibdir. O, həmçinin, arteriyalarda yağların daşınmasına kömək edir və qanda xolestrol səviyyəsinin azaldılmasında vacib rol oynayır. Bu, ateroskleroz və hipertenziya kimi ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description