Mineral duzlar və elementlər

Mineral duzlar və elementlər 

Tərəvəzlər vitaminlər kimi bədənin balansını qorumaqda vacib sayılan mineral duzlar və elementlərlə zəngindir.

Kalsium

Ciyərlərinizdən oksigeni ayrı-ayrı orqanlara daşıyır, anemiyanın qarşısını alır,
Kasnı, çuğundurlar, turp, ağ turp, çölnoxudu, lobyalar.

Dəmir

Ciyərlərinizdən oksigeni ayrı-ayrı orqanlara daşıyır, anemiyanın qarşısını alır,
Soya lobyaları, mərci, çölnoxudu, lobyalar, ispanaq, gənc çuğundur göyləri, qarğıdalı, şüyüd, qulançar , çuğundur, yaşıl noxud, balqabaq, soğan.

Maqnezium

sinir və əzələ sisteminə üstün təsiri var, böyüməni stimullaşdırır və yuxuya müsbət təsir edir,
Lobyalar, çölnoxudu, qarğıdalı, soğan, mərci, ispanaq.

Fosfor

sümükləri və dişləri inkişaf etdirir, beyin hüceyrələrinin düzgün funksiyasına təsir edir,
Lobyalar, mərci, çölnoxudu, ənginar (artişok).

Kalium 

əzələ daralmasına təsir edir, eləcə də ürəyə,
Göbələklər, enli lobyalar, ənginar (artişok), kartoflar, ispanaq, Brussel kələmi, kök, mərci.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Boqraç (şorba-qulyaş)
Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç resepti – qulyaş-şorba

4 nəfər 45 deq çox Orta
Mineral duzlar və elementlər
Mineral duzlar və elementlər 

Tərəvəzlər vitaminlər kimi bədənin balansını qorumaqda vacib sayılan mineral duzlar və elementlərlə zəngindir.

Kalsium

Ciyərlərinizdən oksigeni ayrı-ayrı orqanlara daşıyır, anemiyanın qarşısını alır,
Kasnı, çuğundurlar, turp, ağ turp, çölnoxudu, lobyalar.

Dəmir

Ciyərlərinizdən oksigeni ayrı-ayrı orqanlara daşıyır, anemiyanın qarşısını alır,
Soya lobyaları, mərci, çölnoxudu, lobyalar, ispanaq, gənc çuğundur göyləri, qarğıdalı, şüyüd, qulançar , çuğundur, yaşıl noxud, balqabaq, soğan.

Maqnezium

sinir və əzələ sisteminə üstün təsiri var, böyüməni stimullaşdırır və yuxuya müsbət təsir edir,
Lobyalar, çölnoxudu, qarğıdalı, soğan, mərci, ispanaq.

Fosfor

sümükləri və dişləri inkişaf etdirir, beyin hüceyrələrinin düzgün funksiyasına təsir edir,
Lobyalar, mərci, çölnoxudu, ənginar (artişok).

Kalium 

əzələ daralmasına təsir edir, eləcə də ürəyə,
Göbələklər, enli lobyalar, ənginar (artişok), kartoflar, ispanaq, Brussel kələmi, kök, mərci.