Vegetarian pəhrizi və arıqlama reseptləri. Necə sağlam yeməklər hazırlamalı.

vegeterian pəhrizi

Arıqlama reseptləri sağlamlıq üçün doğrudurmu?

Çəki itirmək və yayda fiziki görünüşünüzü yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, ilk öncə yemək vərdişlərinizi qaydaya salmağınız lazımdır. Yenə də, bütün arıqlama reseptləri hamı üçün yaxşı deyil! Özünüzü ac saxlamağa məcbur deyilsiz, sadəcə düzgün pəhriz balansını tapmaq və saxlamaq lazımdır.

Sağlam yeməklər, yaxşı hiss etmək və görünmək üçün həqiqətən faydalıdır. Vitaminlər və minerallarla zəngin, təravətləndirici az kalorili yeməklər əhvalınızda və özünüzə əminlikdə möcüzələr yarada bilər.

Əsas ideya odur ki, qida mütəxəssisi olmadan özünüzə sərt pəhrizlərlə əziyyət verməyəsiniz.

Vegeterian pəhrizini tutaq yoxsa yox

Çox qərar faktorları vardır: yaşayış mühitiniz, iş, yaş və həyat tərzi vegeterian pəhrizi ilə bağlı qərarınıza təsir etməlidir.
 
 
 
Pəhrizə başlamazdan əvvəl diqqət etməniz gərəkən çoxlu oxşar qidalanma proqramları vardır; müasir qidalanma trendlərinə veqan pəhriz həlləri və Aralıq dənizi pəhrizi variantları daxildir. İnanclarınıza, istək və ehtiyaclarınıza uyğun olaraq rasional qərarlar verin.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.

Dostlarla görüşlər üçün ləzzətli pizza!

1 nəfər 30-45 dəq Orta
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Qırmızı lobya ilə tako
Qırmızı lobya ilə tako

Sizi Meksika bayramına aparacaq və özünün rəng çalarları ilə sevindiricək yemək!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Vegetarian pəhrizi və arıqlama reseptləri. Necə sağlam yeməklər hazırlamalı.
vegeterian pəhrizi

Arıqlama reseptləri sağlamlıq üçün doğrudurmu?

Çəki itirmək və yayda fiziki görünüşünüzü yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, ilk öncə yemək vərdişlərinizi qaydaya salmağınız lazımdır. Yenə də, bütün arıqlama reseptləri hamı üçün yaxşı deyil! Özünüzü ac saxlamağa məcbur deyilsiz, sadəcə düzgün pəhriz balansını tapmaq və saxlamaq lazımdır.

Sağlam yeməklər, yaxşı hiss etmək və görünmək üçün həqiqətən faydalıdır. Vitaminlər və minerallarla zəngin, təravətləndirici az kalorili yeməklər əhvalınızda və özünüzə əminlikdə möcüzələr yarada bilər.

Əsas ideya odur ki, qida mütəxəssisi olmadan özünüzə sərt pəhrizlərlə əziyyət verməyəsiniz.

Vegeterian pəhrizini tutaq yoxsa yox

Çox qərar faktorları vardır: yaşayış mühitiniz, iş, yaş və həyat tərzi vegeterian pəhrizi ilə bağlı qərarınıza təsir etməlidir.
 
 
 
Pəhrizə başlamazdan əvvəl diqqət etməniz gərəkən çoxlu oxşar qidalanma proqramları vardır; müasir qidalanma trendlərinə veqan pəhriz həlləri və Aralıq dənizi pəhrizi variantları daxildir. İnanclarınıza, istək və ehtiyaclarınıza uyğun olaraq rasional qərarlar verin.