Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Vegetarian pəhrizi və arıqlama reseptləri. Necə sağlam yeməklər hazırlamalı.

vegeterian pəhrizi

Arıqlama reseptləri sağlamlıq üçün doğrudurmu?

Çəki itirmək və yayda fiziki görünüşünüzü yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, ilk öncə yemək vərdişlərinizi qaydaya salmağınız lazımdır. Yenə də, bütün arıqlama reseptləri hamı üçün yaxşı deyil! Özünüzü ac saxlamağa məcbur deyilsiz, sadəcə düzgün pəhriz balansını tapmaq və saxlamaq lazımdır.

Sağlam yeməklər, yaxşı hiss etmək və görünmək üçün həqiqətən faydalıdır. Vitaminlər və minerallarla zəngin, təravətləndirici az kalorili yeməklər əhvalınızda və özünüzə əminlikdə möcüzələr yarada bilər.

Əsas ideya odur ki, qida mütəxəssisi olmadan özünüzə sərt pəhrizlərlə əziyyət verməyəsiniz.

Vegeterian pəhrizini tutaq yoxsa yox

Çox qərar faktorları vardır: yaşayış mühitiniz, iş, yaş və həyat tərzi vegeterian pəhrizi ilə bağlı qərarınıza təsir etməlidir.
 
 
 
Pəhrizə başlamazdan əvvəl diqqət etməniz gərəkən çoxlu oxşar qidalanma proqramları vardır; müasir qidalanma trendlərinə veqan pəhriz həlləri və Aralıq dənizi pəhrizi variantları daxildir. İnanclarınıza, istək və ehtiyaclarınıza uyğun olaraq rasional qərarlar verin.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Qarğıdalı keksi
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat

Vitaminlərlə zəngin qidalandırıcı salat nahar və şam yeməyi üçün idealdır

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Vegetarian pəhrizi və arıqlama reseptləri. Necə sağlam yeməklər hazırlamalı.
vegeterian pəhrizi

Arıqlama reseptləri sağlamlıq üçün doğrudurmu?

Çəki itirmək və yayda fiziki görünüşünüzü yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, ilk öncə yemək vərdişlərinizi qaydaya salmağınız lazımdır. Yenə də, bütün arıqlama reseptləri hamı üçün yaxşı deyil! Özünüzü ac saxlamağa məcbur deyilsiz, sadəcə düzgün pəhriz balansını tapmaq və saxlamaq lazımdır.

Sağlam yeməklər, yaxşı hiss etmək və görünmək üçün həqiqətən faydalıdır. Vitaminlər və minerallarla zəngin, təravətləndirici az kalorili yeməklər əhvalınızda və özünüzə əminlikdə möcüzələr yarada bilər.

Əsas ideya odur ki, qida mütəxəssisi olmadan özünüzə sərt pəhrizlərlə əziyyət verməyəsiniz.

Vegeterian pəhrizini tutaq yoxsa yox

Çox qərar faktorları vardır: yaşayış mühitiniz, iş, yaş və həyat tərzi vegeterian pəhrizi ilə bağlı qərarınıza təsir etməlidir.
 
 
 
Pəhrizə başlamazdan əvvəl diqqət etməniz gərəkən çoxlu oxşar qidalanma proqramları vardır; müasir qidalanma trendlərinə veqan pəhriz həlləri və Aralıq dənizi pəhrizi variantları daxildir. İnanclarınıza, istək və ehtiyaclarınıza uyğun olaraq rasional qərarlar verin.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description