Pəhrizinizdəki şəkər

Şəkər adətən səssiz öldürücü adlandırılır. O, bir çox məhsullar- meyvə suları, içkilər, şirniyyatlar və un məmulatlarında olur. Şəkərin immun sisteminə mənfi təsiri onun yeyilməsindən 30 dəqiqə sonra başlayır. Məsələn, şəkərlə zəngin pəhriz qanda şəkərin miqdarını artırır və bu, əhval dəyişikliyinə, çəki qazanılmasına, yorğunluğa, baş ağrısına, hormonal disbalansa və digər xoşgəlməz simptomlara səbəb olur.

Şəkər qidalandırıcı elementlər vermir, boş kalori qazandırır. Şəkərə olan istəyinizə qalib gəlsəniz, żalanslaşdırılmış enerji səviyyəsi, çəki itirilməsi, güclü immunitet və aydın düşünmə kimi faydaları görəcəksiniz.

Şəkər qəbulunu azaltmaq başlanğıcda mümkünsüz görünə bilər, amma, faktiki olaraq düşündüyünüzdən asandır. Sadəcə, bəzi məsləhətlərə əməl etməlisiniz. Snek, şirniyyat və ya şokolad istəsəniz, bunu təzə və ya qurudulmuş meyvələrlə əvəz edə bilərsiniz. Meyvələr də şirindir, lakin onlar dəyərli vitaminlərə, minerallara və liflərə malikdir. Həmçinin, rəngli içkiləri azaltmalısınız. Onları 100% -lik meyvə şirəsi, mineral su və ya çay ilə əvəz edin. Həmçinin, pəhrizinizdə şəkər əvəzinə təbii baldan istifadə edə bilərsiniz.

Pəhrizinizdəki şəkər

Pəhrizinizdə şəkəri azaltmaq immun sisteminizi möhkəmləndirəcək.

Qida piramidaları

Sağlam qidalanma ipuçları


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama sousunda pörtülmüş dadlı və faydalı şampinyonların resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Orta
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Pəhrizinizdəki şəkər

Şəkər adətən səssiz öldürücü adlandırılır. O, bir çox məhsullar- meyvə suları, içkilər, şirniyyatlar və un məmulatlarında olur. Şəkərin immun sisteminə mənfi təsiri onun yeyilməsindən 30 dəqiqə sonra başlayır. Məsələn, şəkərlə zəngin pəhriz qanda şəkərin miqdarını artırır və bu, əhval dəyişikliyinə, çəki qazanılmasına, yorğunluğa, baş ağrısına, hormonal disbalansa və digər xoşgəlməz simptomlara səbəb olur.

Şəkər qidalandırıcı elementlər vermir, boş kalori qazandırır. Şəkərə olan istəyinizə qalib gəlsəniz, żalanslaşdırılmış enerji səviyyəsi, çəki itirilməsi, güclü immunitet və aydın düşünmə kimi faydaları görəcəksiniz.

Şəkər qəbulunu azaltmaq başlanğıcda mümkünsüz görünə bilər, amma, faktiki olaraq düşündüyünüzdən asandır. Sadəcə, bəzi məsləhətlərə əməl etməlisiniz. Snek, şirniyyat və ya şokolad istəsəniz, bunu təzə və ya qurudulmuş meyvələrlə əvəz edə bilərsiniz. Meyvələr də şirindir, lakin onlar dəyərli vitaminlərə, minerallara və liflərə malikdir. Həmçinin, rəngli içkiləri azaltmalısınız. Onları 100% -lik meyvə şirəsi, mineral su və ya çay ilə əvəz edin. Həmçinin, pəhrizinizdə şəkər əvəzinə təbii baldan istifadə edə bilərsiniz.

Pəhrizinizdəki şəkər

Pəhrizinizdə şəkəri azaltmaq immun sisteminizi möhkəmləndirəcək.

Qida piramidaları

Sağlam qidalanma ipuçları