Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Pəhrizinizdəki şəkər

Şəkər adətən səssiz öldürücü adlandırılır. O, bir çox məhsullar- meyvə suları, içkilər, şirniyyatlar və un məmulatlarında olur. Şəkərin immun sisteminə mənfi təsiri onun yeyilməsindən 30 dəqiqə sonra başlayır. Məsələn, şəkərlə zəngin pəhriz qanda şəkərin miqdarını artırır və bu, əhval dəyişikliyinə, çəki qazanılmasına, yorğunluğa, baş ağrısına, hormonal disbalansa və digər xoşgəlməz simptomlara səbəb olur.

Şəkər qidalandırıcı elementlər vermir, boş kalori qazandırır. Şəkərə olan istəyinizə qalib gəlsəniz, żalanslaşdırılmış enerji səviyyəsi, çəki itirilməsi, güclü immunitet və aydın düşünmə kimi faydaları görəcəksiniz.

Şəkər qəbulunu azaltmaq başlanğıcda mümkünsüz görünə bilər, amma, faktiki olaraq düşündüyünüzdən asandır. Sadəcə, bəzi məsləhətlərə əməl etməlisiniz. Snek, şirniyyat və ya şokolad istəsəniz, bunu təzə və ya qurudulmuş meyvələrlə əvəz edə bilərsiniz. Meyvələr də şirindir, lakin onlar dəyərli vitaminlərə, minerallara və liflərə malikdir. Həmçinin, rəngli içkiləri azaltmalısınız. Onları 100% -lik meyvə şirəsi, mineral su və ya çay ilə əvəz edin. Həmçinin, pəhrizinizdə şəkər əvəzinə təbii baldan istifadə edə bilərsiniz.

Pəhrizinizdəki şəkər

Pəhrizinizdə şəkəri azaltmaq immun sisteminizi möhkəmləndirəcək.

Qida piramidaları

Sağlam qidalanma ipuçları


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Dxal– şorba-püre
Dxal– şorba-püre

Dxal- fərqli növ paxlalılardan bişirilən püre şorbsıdır.Şorbanın tərkibində lobya,noxud,mərci və hint ədvalar var.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Çorizo kolbasası və brokkoli ilə maffinlər
Çorizo kolbasası və brokkoli ilə maffinlər

Hər süfrə üçün dadlı maffinlər

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Proşuttolu, qaymaqlı noxud şorbası
Proşuttolu, qaymaqlı noxud şorbası

Yemək isti halda süfrəyə verilir, qaymaqlı noxud şorbası - bütün ailə üçün sağlam ləzzətdir!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Pəhrizinizdəki şəkər

Şəkər adətən səssiz öldürücü adlandırılır. O, bir çox məhsullar- meyvə suları, içkilər, şirniyyatlar və un məmulatlarında olur. Şəkərin immun sisteminə mənfi təsiri onun yeyilməsindən 30 dəqiqə sonra başlayır. Məsələn, şəkərlə zəngin pəhriz qanda şəkərin miqdarını artırır və bu, əhval dəyişikliyinə, çəki qazanılmasına, yorğunluğa, baş ağrısına, hormonal disbalansa və digər xoşgəlməz simptomlara səbəb olur.

Şəkər qidalandırıcı elementlər vermir, boş kalori qazandırır. Şəkərə olan istəyinizə qalib gəlsəniz, żalanslaşdırılmış enerji səviyyəsi, çəki itirilməsi, güclü immunitet və aydın düşünmə kimi faydaları görəcəksiniz.

Şəkər qəbulunu azaltmaq başlanğıcda mümkünsüz görünə bilər, amma, faktiki olaraq düşündüyünüzdən asandır. Sadəcə, bəzi məsləhətlərə əməl etməlisiniz. Snek, şirniyyat və ya şokolad istəsəniz, bunu təzə və ya qurudulmuş meyvələrlə əvəz edə bilərsiniz. Meyvələr də şirindir, lakin onlar dəyərli vitaminlərə, minerallara və liflərə malikdir. Həmçinin, rəngli içkiləri azaltmalısınız. Onları 100% -lik meyvə şirəsi, mineral su və ya çay ilə əvəz edin. Həmçinin, pəhrizinizdə şəkər əvəzinə təbii baldan istifadə edə bilərsiniz.

Pəhrizinizdəki şəkər

Pəhrizinizdə şəkəri azaltmaq immun sisteminizi möhkəmləndirəcək.

Qida piramidaları

Sağlam qidalanma ipuçları

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description