This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Artıq çəki, pəhriz və məşqlərlə bağlı miflər

Artıq çəki

Artıq çəki

Dünyada piylənmə epidemiyasının yayılması ilə əlaqədar bir çox insan çılğınca artıq çəkidən yaxa qurtarmağın ən sürətli yollarını axtarmağa başlayır. Çox vaxt onlar tələsik nəticələrə gəlir və yanlış qərarlar verirlər.
 

Pəhriz və məşq barədə çox yayılmış miflər:

  1. Çox insan inanır ki, kalorilərin azalması artıq çəki itirməyə kömək edə bilər. Bəli, edə bilər, lakin yalnız qismən. Əgər çəki itirmək üçün kalori qəbulunu azaldırsınızsa, onu metabolizmi saxlayan əzələ yetişdirmək üçün yaxşı fiziki məşqlər proqramı ilə kompensasiya etmək lazımdır.
  2. Çox insan inanır ki, müntəzəm olaraq press etməklə qarından azad olmaq olar. Faktiki olaraq, qarın bədəndəki bütün piyin miqdarını əks etdirir, beləliklə siz yalnız bu hissəyə güc verməklə ondan azad ola bilmərsiniz. Piyli qarını azaltmaq üçün, bütün bədən üçün yaxşı məşqlər proqramı qurmaq və bütün piyi əritməyə başlamaq lazımdır.
  3. Pəhriz və məşq barədə digər yayılmış mif odur ki, idman piyi əzələyə çevirir. Əslində, bunlar tamamilə müxtəlif hüceyrə növündən təşkil olunan, iki ayrı-ayrı komponentlərdir. Əgər piyi əritmək və əzələ yetişdirmək istəyirsinizsə, iki ayrı “proqram” qurmaq lazımdır.

Recipes that might interest you

Kalalaatikko– balıq zapekankası
Kalalaatikko– balıq zapekankası

Kalalaatikko-Finlandiya mətbəxinə aid olan balıq zapekanka resepti.

4 persons 30-45 min Easy
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten

Sadə və dadlı resept

2 persons 30-45 min Easy
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 persons over 45 min Medium
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 persons over 45 min Easy
Artıq çəki, pəhriz və məşqlərlə bağlı miflər
Artıq çəki

Artıq çəki

Dünyada piylənmə epidemiyasının yayılması ilə əlaqədar bir çox insan çılğınca artıq çəkidən yaxa qurtarmağın ən sürətli yollarını axtarmağa başlayır. Çox vaxt onlar tələsik nəticələrə gəlir və yanlış qərarlar verirlər.
 

Pəhriz və məşq barədə çox yayılmış miflər:

  1. Çox insan inanır ki, kalorilərin azalması artıq çəki itirməyə kömək edə bilər. Bəli, edə bilər, lakin yalnız qismən. Əgər çəki itirmək üçün kalori qəbulunu azaldırsınızsa, onu metabolizmi saxlayan əzələ yetişdirmək üçün yaxşı fiziki məşqlər proqramı ilə kompensasiya etmək lazımdır.
  2. Çox insan inanır ki, müntəzəm olaraq press etməklə qarından azad olmaq olar. Faktiki olaraq, qarın bədəndəki bütün piyin miqdarını əks etdirir, beləliklə siz yalnız bu hissəyə güc verməklə ondan azad ola bilmərsiniz. Piyli qarını azaltmaq üçün, bütün bədən üçün yaxşı məşqlər proqramı qurmaq və bütün piyi əritməyə başlamaq lazımdır.
  3. Pəhriz və məşq barədə digər yayılmış mif odur ki, idman piyi əzələyə çevirir. Əslində, bunlar tamamilə müxtəlif hüceyrə növündən təşkil olunan, iki ayrı-ayrı komponentlərdir. Əgər piyi əritmək və əzələ yetişdirmək istəyirsinizsə, iki ayrı “proqram” qurmaq lazımdır.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description