Artıq çəki, pəhriz və məşqlərlə bağlı miflər

Artıq çəki

Artıq çəki

Dünyada piylənmə epidemiyasının yayılması ilə əlaqədar bir çox insan çılğınca artıq çəkidən yaxa qurtarmağın ən sürətli yollarını axtarmağa başlayır. Çox vaxt onlar tələsik nəticələrə gəlir və yanlış qərarlar verirlər.
 

Pəhriz və məşq barədə çox yayılmış miflər:

  1. Çox insan inanır ki, kalorilərin azalması artıq çəki itirməyə kömək edə bilər. Bəli, edə bilər, lakin yalnız qismən. Əgər çəki itirmək üçün kalori qəbulunu azaldırsınızsa, onu metabolizmi saxlayan əzələ yetişdirmək üçün yaxşı fiziki məşqlər proqramı ilə kompensasiya etmək lazımdır.
  2. Çox insan inanır ki, müntəzəm olaraq press etməklə qarından azad olmaq olar. Faktiki olaraq, qarın bədəndəki bütün piyin miqdarını əks etdirir, beləliklə siz yalnız bu hissəyə güc verməklə ondan azad ola bilmərsiniz. Piyli qarını azaltmaq üçün, bütün bədən üçün yaxşı məşqlər proqramı qurmaq və bütün piyi əritməyə başlamaq lazımdır.
  3. Pəhriz və məşq barədə digər yayılmış mif odur ki, idman piyi əzələyə çevirir. Əslində, bunlar tamamilə müxtəlif hüceyrə növündən təşkil olunan, iki ayrı-ayrı komponentlərdir. Əgər piyi əritmək və əzələ yetişdirmək istəyirsinizsə, iki ayrı “proqram” qurmaq lazımdır.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.
Şirin qarğıdalı, çili bibəri və koppa kolbasası ilə pizza.

Dostlarla görüşlər üçün ləzzətli pizza!

1 nəfər 30-45 dəq Orta
Ketbular - ət küftələri
Ketbular - ət küftələri

Ketublar ( ət küftəcikləri)- isveç mətbəxinin ənənəvi resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri
Qarğıdalılı və pestolu burrata pendiri

Çox dadlı və sadə resept

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Artıq çəki, pəhriz və məşqlərlə bağlı miflər
Artıq çəki

Artıq çəki

Dünyada piylənmə epidemiyasının yayılması ilə əlaqədar bir çox insan çılğınca artıq çəkidən yaxa qurtarmağın ən sürətli yollarını axtarmağa başlayır. Çox vaxt onlar tələsik nəticələrə gəlir və yanlış qərarlar verirlər.
 

Pəhriz və məşq barədə çox yayılmış miflər:

  1. Çox insan inanır ki, kalorilərin azalması artıq çəki itirməyə kömək edə bilər. Bəli, edə bilər, lakin yalnız qismən. Əgər çəki itirmək üçün kalori qəbulunu azaldırsınızsa, onu metabolizmi saxlayan əzələ yetişdirmək üçün yaxşı fiziki məşqlər proqramı ilə kompensasiya etmək lazımdır.
  2. Çox insan inanır ki, müntəzəm olaraq press etməklə qarından azad olmaq olar. Faktiki olaraq, qarın bədəndəki bütün piyin miqdarını əks etdirir, beləliklə siz yalnız bu hissəyə güc verməklə ondan azad ola bilmərsiniz. Piyli qarını azaltmaq üçün, bütün bədən üçün yaxşı məşqlər proqramı qurmaq və bütün piyi əritməyə başlamaq lazımdır.
  3. Pəhriz və məşq barədə digər yayılmış mif odur ki, idman piyi əzələyə çevirir. Əslində, bunlar tamamilə müxtəlif hüceyrə növündən təşkil olunan, iki ayrı-ayrı komponentlərdir. Əgər piyi əritmək və əzələ yetişdirmək istəyirsinizsə, iki ayrı “proqram” qurmaq lazımdır.