Pəhrizlər - Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi

 

  • Pəhrizlər – tanınmış və səmərəli çəki azaltma pəhrizlər, sağlam pəhrizlər, sürətli çəki itirməsinə yönəldilən pəhrizləri.
  • Diyetetika və pəhrizlər – Qidalanma haqqında sirrlər, maraqlı faktlar və miflər öyrən.
  • Fiziki fəaliyyət  – idman piylənmə ilə mübarizə aparmaq və lazımi bədən çəkisini əldə etmək üçün faydalıdır.

diets2

Pəhrizlərdən niyə istifadə etməliyik? Biz arıxlamağa yönəldilən pəhrizlərdən artıq kiloqramlardan azad olmaq üçün istifadə edirik. İdmanla məsğul olan insanlar əldə etdikləri nəticələri yaxşılaşdırmaq üçün hüksək enerjili pəhrizlərdən istifadə edir. Veqetarian pəhrizin mahiyyəti heyvanları xilas etməkdən ibarətdir. Ən populyar pəhrizlər çəki azaltma pəhrizləridir. Çəki azaltma strateqiyaları seçdiyimiz xüsusi məqsəddən asılıdır. Yaş həddi və sağlamlıq durumu kimi faktlar nəzərə alınmalıdır. Bu çox vacibdir, cünki yaxşı pəhriz ehtiyaclarımıza ğörə seçilməlidir. Bədən çəkinin sürətli azaldılması orqanizmi enerji, vitamin və qida maddələrdən məhrum etmədən əldə oluna bilməz. Düzğün seçilməmiş qida mütləq dəri, saç və dırnaqların vəziyyətin pisləşməsinə gğtirib çıxarır. Sağlamlığımızı yaxşılaşdırmaq və daha qözəl görünmək üçün biz sağlamlıq pəhrizi tutmaqa tövsiyyə edirik. O, cəmləşmə qabiliyyətimizi artirir,  insanı bəzi xərcənq xəstəlik növlərindən qoruyur, depressiya ilə mübarizə aparmaqda kömək edir və ümumi əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır. Bu pəhriz həmçinin həyat tərzi hesab edilir və insanın sağlam olmayan qidalanma vərdişlərindən azad olmasını nəzərdə tutur. Bəzilərimiz üçün pəhriz qidalanma vərdişlərin “tam dəyişməsi” deməkdir. O, qidalanma vərdişləmizin dəyişməsi və həyatımız boyu diskomfortsuz sadiq qala biləcəyimiz yeni sağlam vərdişlərin yaranması deməkdir. [mlw_quizmaster quiz=12]

Pəhrizlər kimlər üçün nəzərdə tutulur?

Pəhriz artıq çəkıni itirməyə yönəldilməyən bir qidalanma tərzi də ola bilər. Bəzən həyat situasiyaları biz nə qida qəbul etdiyimizi müəyyən edir. Hər kəsin xüsusi tələbatları olduğu üçün bir neçə növ pəhrizlər mövcuddur. Şübhəsiz ki, qidanın körpənin sağlamlığı üçün nə qədər zəruri olduğunu anlayan hamilə qadınlar üçün yaradılan pəhriz orqanizmləri çoxlu miqdarda kalsium və maqnezium tələb edən tələbələr üçün  nəzərdə tutulan tələbə pəhrizdən fərqlənir. Yaşlı təbəqə üçün pəhriz tam başqa ehtiyacları təmin edir və yaşlanma prosesin ləngitməsi, əhval-ruhiyənin yaxşılaşdırılması və orqanizmin enerji potensialın artırılması kimi məqsədləri güdür. Bəzən kökəlməyə əbəs yerə can atan az bədən çəkisi olan insanlara rast qəlmək olar. Belə insanlar üçün xüsusi pəhriz nəzərdə tutulub.

diets3

Mövsumi pəhrizlər

Bəzən insanlar fəsilə uyğun olaraq pəhrizi seçir. Belə bir pəhriz nəyinki orqanizmin müxtəlif vitamin və faydalı maddələrə olan tələbatını ödəyir, həmçinin qidanın mövcud olmasından asılıdır. Yay pəhrizi təzə yığılmış tərəvəzlər, şırəli meyvələr və təzə qöy-göyərti ilə zəngindir. Diqər tərəfdən, qış pəhrizi insan orqanizmini enerji ilə təmin etməli və müqavimətini artırmalıdır. Qış vaxtı insan orqanizmi daha çox enerji tələb etdiyi üçün biz daha yağlı və kalorili qidanı qəbul etməyə çalışırıq. Pəhrizi uzun bir müddət ərzində saxlamağa iradəsi olmayan insanlara biz bir günlük  və ya üç günlük pəhrizi tutmaqa tövsiyyə edirik.

Pəhrizdən çıxma üsulu

Səmərəli pəhrizin insan orqanizmi üçün faydası pəhrizdən necə çixacağımızdan çox asılıdır. İdeal çəkini əldə etmək üçün pəhrizdən çixma prosesi tədrici olmalədır. Yaxşı nəticə əldə etmək üçün sadəcə çəkini tədricən aşağı salmaq lazımdır və sonraki müddətdə az kalorili qidadan yavaş-yavaş uzaqlaşmaq lazımdır. Əqər  davamlı nəticələri əldə etmək istəyirsinizsə, pəhriz tutduqdan sonra düzgün qidalanma vərdişləri  əldə etmək lazımdır. Pəhriz həyat tərzinin ayrılmaz bir hissəsinə çevrilməlidir. Bundan əlavə, fiziki fəaliyyət ilə məşğul olmaq zəruridir, çünki beləliklə biz orqanizmin gündəlik kalori tələbatlarını tarazlamış oluruq. Qidanın kalori dəyərindən çəkimizin artması və yaxud azalması birbaşa asılıdır. Qəbul etdiyimiz qida kalori baxımından optimal olanda, bu bizim maddə mübadiləsini yaxşılaşdırır və bizi yo-yo effektindən (yəni çəkinin gah artıb gah azalmasından) qoruyur. Bizimlə birlikdə Sizə lazım olan pəhrizi seçin.

diets4 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Blinçiklər

Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Biqos

Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Pəhrizlər - Ən yaxşı pəhrizlərin seçilməsi

 

  • Pəhrizlər – tanınmış və səmərəli çəki azaltma pəhrizlər, sağlam pəhrizlər, sürətli çəki itirməsinə yönəldilən pəhrizləri.
  • Diyetetika və pəhrizlər – Qidalanma haqqında sirrlər, maraqlı faktlar və miflər öyrən.
  • Fiziki fəaliyyət  – idman piylənmə ilə mübarizə aparmaq və lazımi bədən çəkisini əldə etmək üçün faydalıdır.

diets2

Pəhrizlərdən niyə istifadə etməliyik? Biz arıxlamağa yönəldilən pəhrizlərdən artıq kiloqramlardan azad olmaq üçün istifadə edirik. İdmanla məsğul olan insanlar əldə etdikləri nəticələri yaxşılaşdırmaq üçün hüksək enerjili pəhrizlərdən istifadə edir. Veqetarian pəhrizin mahiyyəti heyvanları xilas etməkdən ibarətdir. Ən populyar pəhrizlər çəki azaltma pəhrizləridir. Çəki azaltma strateqiyaları seçdiyimiz xüsusi məqsəddən asılıdır. Yaş həddi və sağlamlıq durumu kimi faktlar nəzərə alınmalıdır. Bu çox vacibdir, cünki yaxşı pəhriz ehtiyaclarımıza ğörə seçilməlidir. Bədən çəkinin sürətli azaldılması orqanizmi enerji, vitamin və qida maddələrdən məhrum etmədən əldə oluna bilməz. Düzğün seçilməmiş qida mütləq dəri, saç və dırnaqların vəziyyətin pisləşməsinə gğtirib çıxarır. Sağlamlığımızı yaxşılaşdırmaq və daha qözəl görünmək üçün biz sağlamlıq pəhrizi tutmaqa tövsiyyə edirik. O, cəmləşmə qabiliyyətimizi artirir,  insanı bəzi xərcənq xəstəlik növlərindən qoruyur, depressiya ilə mübarizə aparmaqda kömək edir və ümumi əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır. Bu pəhriz həmçinin həyat tərzi hesab edilir və insanın sağlam olmayan qidalanma vərdişlərindən azad olmasını nəzərdə tutur. Bəzilərimiz üçün pəhriz qidalanma vərdişlərin “tam dəyişməsi” deməkdir. O, qidalanma vərdişləmizin dəyişməsi və həyatımız boyu diskomfortsuz sadiq qala biləcəyimiz yeni sağlam vərdişlərin yaranması deməkdir. [mlw_quizmaster quiz=12]

Pəhrizlər kimlər üçün nəzərdə tutulur?

Pəhriz artıq çəkıni itirməyə yönəldilməyən bir qidalanma tərzi də ola bilər. Bəzən həyat situasiyaları biz nə qida qəbul etdiyimizi müəyyən edir. Hər kəsin xüsusi tələbatları olduğu üçün bir neçə növ pəhrizlər mövcuddur. Şübhəsiz ki, qidanın körpənin sağlamlığı üçün nə qədər zəruri olduğunu anlayan hamilə qadınlar üçün yaradılan pəhriz orqanizmləri çoxlu miqdarda kalsium və maqnezium tələb edən tələbələr üçün  nəzərdə tutulan tələbə pəhrizdən fərqlənir. Yaşlı təbəqə üçün pəhriz tam başqa ehtiyacları təmin edir və yaşlanma prosesin ləngitməsi, əhval-ruhiyənin yaxşılaşdırılması və orqanizmin enerji potensialın artırılması kimi məqsədləri güdür. Bəzən kökəlməyə əbəs yerə can atan az bədən çəkisi olan insanlara rast qəlmək olar. Belə insanlar üçün xüsusi pəhriz nəzərdə tutulub.

diets3

Mövsumi pəhrizlər

Bəzən insanlar fəsilə uyğun olaraq pəhrizi seçir. Belə bir pəhriz nəyinki orqanizmin müxtəlif vitamin və faydalı maddələrə olan tələbatını ödəyir, həmçinin qidanın mövcud olmasından asılıdır. Yay pəhrizi təzə yığılmış tərəvəzlər, şırəli meyvələr və təzə qöy-göyərti ilə zəngindir. Diqər tərəfdən, qış pəhrizi insan orqanizmini enerji ilə təmin etməli və müqavimətini artırmalıdır. Qış vaxtı insan orqanizmi daha çox enerji tələb etdiyi üçün biz daha yağlı və kalorili qidanı qəbul etməyə çalışırıq. Pəhrizi uzun bir müddət ərzində saxlamağa iradəsi olmayan insanlara biz bir günlük  və ya üç günlük pəhrizi tutmaqa tövsiyyə edirik.

Pəhrizdən çıxma üsulu

Səmərəli pəhrizin insan orqanizmi üçün faydası pəhrizdən necə çixacağımızdan çox asılıdır. İdeal çəkini əldə etmək üçün pəhrizdən çixma prosesi tədrici olmalədır. Yaxşı nəticə əldə etmək üçün sadəcə çəkini tədricən aşağı salmaq lazımdır və sonraki müddətdə az kalorili qidadan yavaş-yavaş uzaqlaşmaq lazımdır. Əqər  davamlı nəticələri əldə etmək istəyirsinizsə, pəhriz tutduqdan sonra düzgün qidalanma vərdişləri  əldə etmək lazımdır. Pəhriz həyat tərzinin ayrılmaz bir hissəsinə çevrilməlidir. Bundan əlavə, fiziki fəaliyyət ilə məşğul olmaq zəruridir, çünki beləliklə biz orqanizmin gündəlik kalori tələbatlarını tarazlamış oluruq. Qidanın kalori dəyərindən çəkimizin artması və yaxud azalması birbaşa asılıdır. Qəbul etdiyimiz qida kalori baxımından optimal olanda, bu bizim maddə mübadiləsini yaxşılaşdırır və bizi yo-yo effektindən (yəni çəkinin gah artıb gah azalmasından) qoruyur. Bizimlə birlikdə Sizə lazım olan pəhrizi seçin.

diets4