Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?

 

Həqiqətən pəhrizlərə ehtiyacımız varmı?

Qürurdan dolayı, bu sualı tez-tez özümüzə veririk - və bu hər bir qadının səhvidir. Biz hamımız çox gözəl görünmək, cazibədar olmaq, kişilər tərəfindən heyran olunmaq və qadınlar tərəfindən qibtə olunmaq istəyirik. Bu pis bir şey deyil. Heyranedici görünmək istəyirsinizsə, dərinizdə komfort hiss etməlisiniz.
Arzuolunan bədəni nəinki pəhrizlərlə, eləcə də çoxlu məşqlər etməklə yarada bilərsiniz. Bədənimizi mükəmməl funksiya göstərməyə vadar edən, daha yaxşı qidalanma vərdişləri yaratmaq vacibdir. Sağlam qidalandığınız zaman, bədənimizin və onun müntəzəm həyat funksiyalarının qeydinə qalırıq.

Bundan əlavə, kiçik miqdarda karbohidrat tövsiyyə edən tez arıqladan pəhrizlər bədənimizə və beynimizə zərərlədir, çünki beyin məhz karbohidratlar sayəsində mükəmməl fəaliyyət göstərir. Unutmayın ki, sağlam və effektiv pəhrizlər sizi meyvə və tərəvəzlərdən, faydalı olan doymamış yağlardan, protein və karbohidratlardan məhrum etmir. Əlavə olaraq, yaxşı pəhrizə gündə ən azı 5 dəfə, lakin kiçik porsiyalarla yemək daxildir. Son olaraq, unutmayın ki, pəhrizləri idmanla birləşdirdikdə onlar daha effektiv olur!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Səhər yeməyi: tost çörəyində noxuddan hazırlanmış muss
Səhər yeməyi: tost çörəyində noxuddan hazırlanmış muss

Vegetarian səhər yeməyi, Doyumlu və dadlı

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Paprikaş
Paprikaş

Paprikaş resepti

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Voldorf-Astoriya salatı
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?
 

Həqiqətən pəhrizlərə ehtiyacımız varmı?

Qürurdan dolayı, bu sualı tez-tez özümüzə veririk - və bu hər bir qadının səhvidir. Biz hamımız çox gözəl görünmək, cazibədar olmaq, kişilər tərəfindən heyran olunmaq və qadınlar tərəfindən qibtə olunmaq istəyirik. Bu pis bir şey deyil. Heyranedici görünmək istəyirsinizsə, dərinizdə komfort hiss etməlisiniz.
Arzuolunan bədəni nəinki pəhrizlərlə, eləcə də çoxlu məşqlər etməklə yarada bilərsiniz. Bədənimizi mükəmməl funksiya göstərməyə vadar edən, daha yaxşı qidalanma vərdişləri yaratmaq vacibdir. Sağlam qidalandığınız zaman, bədənimizin və onun müntəzəm həyat funksiyalarının qeydinə qalırıq.

Bundan əlavə, kiçik miqdarda karbohidrat tövsiyyə edən tez arıqladan pəhrizlər bədənimizə və beynimizə zərərlədir, çünki beyin məhz karbohidratlar sayəsində mükəmməl fəaliyyət göstərir. Unutmayın ki, sağlam və effektiv pəhrizlər sizi meyvə və tərəvəzlərdən, faydalı olan doymamış yağlardan, protein və karbohidratlardan məhrum etmir. Əlavə olaraq, yaxşı pəhrizə gündə ən azı 5 dəfə, lakin kiçik porsiyalarla yemək daxildir. Son olaraq, unutmayın ki, pəhrizləri idmanla birləşdirdikdə onlar daha effektiv olur!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description