Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?

 

Həqiqətən pəhrizlərə ehtiyacımız varmı?

Qürurdan dolayı, bu sualı tez-tez özümüzə veririk - və bu hər bir qadının səhvidir. Biz hamımız çox gözəl görünmək, cazibədar olmaq, kişilər tərəfindən heyran olunmaq və qadınlar tərəfindən qibtə olunmaq istəyirik. Bu pis bir şey deyil. Heyranedici görünmək istəyirsinizsə, dərinizdə komfort hiss etməlisiniz.
Arzuolunan bədəni nəinki pəhrizlərlə, eləcə də çoxlu məşqlər etməklə yarada bilərsiniz. Bədənimizi mükəmməl funksiya göstərməyə vadar edən, daha yaxşı qidalanma vərdişləri yaratmaq vacibdir. Sağlam qidalandığınız zaman, bədənimizin və onun müntəzəm həyat funksiyalarının qeydinə qalırıq.

Bundan əlavə, kiçik miqdarda karbohidrat tövsiyyə edən tez arıqladan pəhrizlər bədənimizə və beynimizə zərərlədir, çünki beyin məhz karbohidratlar sayəsində mükəmməl fəaliyyət göstərir. Unutmayın ki, sağlam və effektiv pəhrizlər sizi meyvə və tərəvəzlərdən, faydalı olan doymamış yağlardan, protein və karbohidratlardan məhrum etmir. Əlavə olaraq, yaxşı pəhrizə gündə ən azı 5 dəfə, lakin kiçik porsiyalarla yemək daxildir. Son olaraq, unutmayın ki, pəhrizləri idmanla birləşdirdikdə onlar daha effektiv olur!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Turş kələm
Turş kələm

Sauerkraut və ya sadəcə turş kələm, dünyada ən məşhur Alman yeməyi sayılır.

8 nəfər 45 deq çox Orta
Boqraç (şorba-qulyaş)
Boqraç (şorba-qulyaş)

Boqraç resepti – qulyaş-şorba

4 nəfər 45 deq çox Orta
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Puçero - ət qulyaşı
Puçero - ət qulyaşı

Puçero- İspan müstəmləkələri tərəfindən Argentinaya gətirilmiş bir yemək.

12 nəfər 45 deq çox Çətin
Pəhrizlər - Niyə onlar bizə lazımdır?
 

Həqiqətən pəhrizlərə ehtiyacımız varmı?

Qürurdan dolayı, bu sualı tez-tez özümüzə veririk - və bu hər bir qadının səhvidir. Biz hamımız çox gözəl görünmək, cazibədar olmaq, kişilər tərəfindən heyran olunmaq və qadınlar tərəfindən qibtə olunmaq istəyirik. Bu pis bir şey deyil. Heyranedici görünmək istəyirsinizsə, dərinizdə komfort hiss etməlisiniz.
Arzuolunan bədəni nəinki pəhrizlərlə, eləcə də çoxlu məşqlər etməklə yarada bilərsiniz. Bədənimizi mükəmməl funksiya göstərməyə vadar edən, daha yaxşı qidalanma vərdişləri yaratmaq vacibdir. Sağlam qidalandığınız zaman, bədənimizin və onun müntəzəm həyat funksiyalarının qeydinə qalırıq.

Bundan əlavə, kiçik miqdarda karbohidrat tövsiyyə edən tez arıqladan pəhrizlər bədənimizə və beynimizə zərərlədir, çünki beyin məhz karbohidratlar sayəsində mükəmməl fəaliyyət göstərir. Unutmayın ki, sağlam və effektiv pəhrizlər sizi meyvə və tərəvəzlərdən, faydalı olan doymamış yağlardan, protein və karbohidratlardan məhrum etmir. Əlavə olaraq, yaxşı pəhrizə gündə ən azı 5 dəfə, lakin kiçik porsiyalarla yemək daxildir. Son olaraq, unutmayın ki, pəhrizləri idmanla birləşdirdikdə onlar daha effektiv olur!