Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Qarğıdalı - qlütensiz tərəvəzlər

Hindi qızılı adlandırılan qarğıdalı, əsasən B vitaminləri, eləvə də A, D, E, K vitamini və fol turşusu ilə zəngindir. O, həmçinin, insan bədəni üçün faydalı olan fosfor, kalium, kalsium, maqnezium, selenium, bir qədər kobalt, yod və brom minerallarından ibarətdir.

Qarğıdalı - güclü antioksidant

Selenium və E vitamini xərçəng riskini azaldır. Selenium, hüceyrə membranlarını və qırmızı qan hüceyrələrini azad radikallardan qoruyan enzimlərin tərkib hissəsidir.Bu, toxuma və orqanlarda xərçəng formalaşmasının qarşısını alır. Əlavə olaraq, selenium immunitet sisteminin gücləndiriməsində vacib rol oynayır. Bu elementin optimal dozasından istifadə zamanı bədən ağ qan hüceyrələrinin istehsalını artırır. Bundan əlavə, qarğıdalının digər bir inqredienti luteindir- karotin qrupundan sarı boya elementi - göz makulasını degenerasiyadan qoruyur və antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir.

Corn for a healthy heart

Sağlam ürək üçün qarğıdalı

Qarğıdalının tərkibindəki kalium ürəyin vəziyyətini yaxşılaşdırır. Tədqiqatlar göstərir ki, yeməyində bu elementdən çox miqdarda olan insanların aşağı qan təzyiqi və düzgün ürək döyüntüləri olur. Digər tərəfdən, qarğıdalıdan yemək xolestrol səviyyəsini azaldır. Qarğıdalılnın tərkibindəki həll oluna bilən lif, xolestrolu tutur və bədəndən uzaqlaşdırılmasını asanlaşdırır.

Qlütensiz mənbə

Çox adam bilmir ki, qlütensiz pəhrizlə yaşayan insanla üçün qağıdalı təhlükəsizdir. Un, buğda və yağ məhsulları qarğıdalı məhsulları ilə əvəz oluna bilər.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Qarğıdalı - qlütensiz tərəvəzlər

Hindi qızılı adlandırılan qarğıdalı, əsasən B vitaminləri, eləvə də A, D, E, K vitamini və fol turşusu ilə zəngindir. O, həmçinin, insan bədəni üçün faydalı olan fosfor, kalium, kalsium, maqnezium, selenium, bir qədər kobalt, yod və brom minerallarından ibarətdir.

Qarğıdalı - güclü antioksidant

Selenium və E vitamini xərçəng riskini azaldır. Selenium, hüceyrə membranlarını və qırmızı qan hüceyrələrini azad radikallardan qoruyan enzimlərin tərkib hissəsidir.Bu, toxuma və orqanlarda xərçəng formalaşmasının qarşısını alır. Əlavə olaraq, selenium immunitet sisteminin gücləndiriməsində vacib rol oynayır. Bu elementin optimal dozasından istifadə zamanı bədən ağ qan hüceyrələrinin istehsalını artırır. Bundan əlavə, qarğıdalının digər bir inqredienti luteindir- karotin qrupundan sarı boya elementi - göz makulasını degenerasiyadan qoruyur və antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir.

Corn for a healthy heart

Sağlam ürək üçün qarğıdalı

Qarğıdalının tərkibindəki kalium ürəyin vəziyyətini yaxşılaşdırır. Tədqiqatlar göstərir ki, yeməyində bu elementdən çox miqdarda olan insanların aşağı qan təzyiqi və düzgün ürək döyüntüləri olur. Digər tərəfdən, qarğıdalıdan yemək xolestrol səviyyəsini azaldır. Qarğıdalılnın tərkibindəki həll oluna bilən lif, xolestrolu tutur və bədəndən uzaqlaşdırılmasını asanlaşdırır.

Qlütensiz mənbə

Çox adam bilmir ki, qlütensiz pəhrizlə yaşayan insanla üçün qağıdalı təhlükəsizdir. Un, buğda və yağ məhsulları qarğıdalı məhsulları ilə əvəz oluna bilər.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description