Qarğıdalı - qlütensiz tərəvəzlər

Hindi qızılı adlandırılan qarğıdalı, əsasən B vitaminləri, eləvə də A, D, E, K vitamini və fol turşusu ilə zəngindir. O, həmçinin, insan bədəni üçün faydalı olan fosfor, kalium, kalsium, maqnezium, selenium, bir qədər kobalt, yod və brom minerallarından ibarətdir.

Qarğıdalı - güclü antioksidant

Selenium və E vitamini xərçəng riskini azaldır. Selenium, hüceyrə membranlarını və qırmızı qan hüceyrələrini azad radikallardan qoruyan enzimlərin tərkib hissəsidir.Bu, toxuma və orqanlarda xərçəng formalaşmasının qarşısını alır. Əlavə olaraq, selenium immunitet sisteminin gücləndiriməsində vacib rol oynayır. Bu elementin optimal dozasından istifadə zamanı bədən ağ qan hüceyrələrinin istehsalını artırır. Bundan əlavə, qarğıdalının digər bir inqredienti luteindir- karotin qrupundan sarı boya elementi - göz makulasını degenerasiyadan qoruyur və antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir.

Corn for a healthy heart

Sağlam ürək üçün qarğıdalı

Qarğıdalının tərkibindəki kalium ürəyin vəziyyətini yaxşılaşdırır. Tədqiqatlar göstərir ki, yeməyində bu elementdən çox miqdarda olan insanların aşağı qan təzyiqi və düzgün ürək döyüntüləri olur. Digər tərəfdən, qarğıdalıdan yemək xolestrol səviyyəsini azaldır. Qarğıdalılnın tərkibindəki həll oluna bilən lif, xolestrolu tutur və bədəndən uzaqlaşdırılmasını asanlaşdırır.

Qlütensiz mənbə

Çox adam bilmir ki, qlütensiz pəhrizlə yaşayan insanla üçün qağıdalı təhlükəsizdir. Un, buğda və yağ məhsulları qarğıdalı məhsulları ilə əvəz oluna bilər.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü

Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Ketbular - ət küftələri

Ketbular - ət küftələri

Ketublar ( ət küftəcikləri)- isveç mətbəxinin ənənəvi resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Qarğıdalı - qlütensiz tərəvəzlər

Hindi qızılı adlandırılan qarğıdalı, əsasən B vitaminləri, eləvə də A, D, E, K vitamini və fol turşusu ilə zəngindir. O, həmçinin, insan bədəni üçün faydalı olan fosfor, kalium, kalsium, maqnezium, selenium, bir qədər kobalt, yod və brom minerallarından ibarətdir.

Qarğıdalı - güclü antioksidant

Selenium və E vitamini xərçəng riskini azaldır. Selenium, hüceyrə membranlarını və qırmızı qan hüceyrələrini azad radikallardan qoruyan enzimlərin tərkib hissəsidir.Bu, toxuma və orqanlarda xərçəng formalaşmasının qarşısını alır. Əlavə olaraq, selenium immunitet sisteminin gücləndiriməsində vacib rol oynayır. Bu elementin optimal dozasından istifadə zamanı bədən ağ qan hüceyrələrinin istehsalını artırır. Bundan əlavə, qarğıdalının digər bir inqredienti luteindir- karotin qrupundan sarı boya elementi - göz makulasını degenerasiyadan qoruyur və antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir.

Corn for a healthy heart

Sağlam ürək üçün qarğıdalı

Qarğıdalının tərkibindəki kalium ürəyin vəziyyətini yaxşılaşdırır. Tədqiqatlar göstərir ki, yeməyində bu elementdən çox miqdarda olan insanların aşağı qan təzyiqi və düzgün ürək döyüntüləri olur. Digər tərəfdən, qarğıdalıdan yemək xolestrol səviyyəsini azaldır. Qarğıdalılnın tərkibindəki həll oluna bilən lif, xolestrolu tutur və bədəndən uzaqlaşdırılmasını asanlaşdırır.

Qlütensiz mənbə

Çox adam bilmir ki, qlütensiz pəhrizlə yaşayan insanla üçün qağıdalı təhlükəsizdir. Un, buğda və yağ məhsulları qarğıdalı məhsulları ilə əvəz oluna bilər.