Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Yastı qarın üçün məsləhətlər

  • Gündə ən azı 2 litr su için.
  • Qazlaşdırılmış şirin içkiləri ümumiyyətlə içməyin.

Drink at least 2 litres of water a day

  • Şirniyyat və alkoqoldan çəkinin.
  • Yeməkdə duz və şəkərdən çəkinin.
  • Duruşunuzu düzəldin – başınızı yüksək tutun, belinizi dikəldin və kürəyinizi bərabər səviyyədə saxlayın.

Improve your posture

  • Gün ərzində ən azı 30 dəqiqə gəzin, sürətlə yeriyin, idman zalına gedin və ya qarın üçün idman hərəkətlərini edin.

Yastı qarın üçün yeməklər:

Foods for flat stomach

  • ispanaq
  • brokoli
  • soya paxlası
  • pomidor
  • qızılbalıq
  • süzmə
  • yumurta
  • avokado
  • badam

salmon

Bizim saytda reseptləri nəzərdən keçirin və arzuladığınız qarnı əldə etmək üçün sizə kömək edəcək dadlı yeməklər hazırlayın.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Dönər-kəbab
Dönər-kəbab

Şaquli şişdə qızardılmış və təndir çörəyinin içinə qoyularaq süfrəyə verilən quzu ətindən türk xörəyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi

Empanadas- mal əti hazırlanan və piydə qızardılmış Argentinanın iri düşbərəsi

8 nəfər 45 deq çox Orta
Yastı qarın üçün məsləhətlər
  • Gündə ən azı 2 litr su için.
  • Qazlaşdırılmış şirin içkiləri ümumiyyətlə içməyin.

Drink at least 2 litres of water a day

  • Şirniyyat və alkoqoldan çəkinin.
  • Yeməkdə duz və şəkərdən çəkinin.
  • Duruşunuzu düzəldin – başınızı yüksək tutun, belinizi dikəldin və kürəyinizi bərabər səviyyədə saxlayın.

Improve your posture

  • Gün ərzində ən azı 30 dəqiqə gəzin, sürətlə yeriyin, idman zalına gedin və ya qarın üçün idman hərəkətlərini edin.

Yastı qarın üçün yeməklər:

Foods for flat stomach

  • ispanaq
  • brokoli
  • soya paxlası
  • pomidor
  • qızılbalıq
  • süzmə
  • yumurta
  • avokado
  • badam

salmon

Bizim saytda reseptləri nəzərdən keçirin və arzuladığınız qarnı əldə etmək üçün sizə kömək edəcək dadlı yeməklər hazırlayın.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description