Qeyri-sağlam pəhrizlərdən necə yayınmalı

Qeyri-sağlam
 

Qeyri-sağlam pəhrizlər

Tezliklə yay gəlir və biz çəki itirmək üçün minlərlə təkliflər oxuyuruq, hər tərəfdə bədənimizi qədim Yunan tanrıları kimi edəcək məhsulların reklamını görürük. Bu yaxşı səslənir, bəs xərci?
Çox vaxt, pəhrizlərin yan effektləri nəzərə alınmır, amma onlara diqqət etmək lazımdır. Unutmayın ki, sağlam pəhriz bədəni daha yaxşı funksiyonal edən, metabolizmi artıran və immun sistemini möhkəmləndirən pəhrizlərdir.

Vitamin və minerallar, protein, mürəkkəb karbohidratlar və zeytun yağının tərkində olan doymamış zülalların qəbuluna diqqət etmək çox vacibdir. Lakin, şəkərdən, tort, yağ, qızardılmış yeməklərdən yayının. Alkoqolsuz içkilər də boya və qoruyucu maddələrdən ibarət olduğu və selulitə səbəb olduğu üçün ziyanlıdır. Hər gün ən az 2 litr su için, çünki su limfa düyünlərini təmizləyir. Son olaraq - əgər pəhrizə yaşıl çay da əlavə etsəz, sizin nəticənizə zəmanət vermək olar!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tərəvəz salatı
Tərəvəz salatı

Polşalılar tərəfindən sevilən məşhur tərəvəz salatı.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Fatta - ət şorbası
Fatta - ət şorbası

Misirdə yaşayan Kopt xristianların ənənəvi ət şorbasının resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Marinada qoyulmuş qızılbalıq
Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Mərci sousu ilə marinada qoyulmuş qızılbalığın resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Qeyri-sağlam pəhrizlərdən necə yayınmalı
Qeyri-sağlam
 

Qeyri-sağlam pəhrizlər

Tezliklə yay gəlir və biz çəki itirmək üçün minlərlə təkliflər oxuyuruq, hər tərəfdə bədənimizi qədim Yunan tanrıları kimi edəcək məhsulların reklamını görürük. Bu yaxşı səslənir, bəs xərci?
Çox vaxt, pəhrizlərin yan effektləri nəzərə alınmır, amma onlara diqqət etmək lazımdır. Unutmayın ki, sağlam pəhriz bədəni daha yaxşı funksiyonal edən, metabolizmi artıran və immun sistemini möhkəmləndirən pəhrizlərdir.

Vitamin və minerallar, protein, mürəkkəb karbohidratlar və zeytun yağının tərkində olan doymamış zülalların qəbuluna diqqət etmək çox vacibdir. Lakin, şəkərdən, tort, yağ, qızardılmış yeməklərdən yayının. Alkoqolsuz içkilər də boya və qoruyucu maddələrdən ibarət olduğu və selulitə səbəb olduğu üçün ziyanlıdır. Hər gün ən az 2 litr su için, çünki su limfa düyünlərini təmizləyir. Son olaraq - əgər pəhrizə yaşıl çay da əlavə etsəz, sizin nəticənizə zəmanət vermək olar!