Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Qeyri-sağlam pəhrizlərdən necə yayınmalı

Qeyri-sağlam
 

Qeyri-sağlam pəhrizlər

Tezliklə yay gəlir və biz çəki itirmək üçün minlərlə təkliflər oxuyuruq, hər tərəfdə bədənimizi qədim Yunan tanrıları kimi edəcək məhsulların reklamını görürük. Bu yaxşı səslənir, bəs xərci?
Çox vaxt, pəhrizlərin yan effektləri nəzərə alınmır, amma onlara diqqət etmək lazımdır. Unutmayın ki, sağlam pəhriz bədəni daha yaxşı funksiyonal edən, metabolizmi artıran və immun sistemini möhkəmləndirən pəhrizlərdir.

Vitamin və minerallar, protein, mürəkkəb karbohidratlar və zeytun yağının tərkində olan doymamış zülalların qəbuluna diqqət etmək çox vacibdir. Lakin, şəkərdən, tort, yağ, qızardılmış yeməklərdən yayının. Alkoqolsuz içkilər də boya və qoruyucu maddələrdən ibarət olduğu və selulitə səbəb olduğu üçün ziyanlıdır. Hər gün ən az 2 litr su için, çünki su limfa düyünlərini təmizləyir. Son olaraq - əgər pəhrizə yaşıl çay da əlavə etsəz, sizin nəticənizə zəmanət vermək olar!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Qeyri-sağlam pəhrizlərdən necə yayınmalı
Qeyri-sağlam
 

Qeyri-sağlam pəhrizlər

Tezliklə yay gəlir və biz çəki itirmək üçün minlərlə təkliflər oxuyuruq, hər tərəfdə bədənimizi qədim Yunan tanrıları kimi edəcək məhsulların reklamını görürük. Bu yaxşı səslənir, bəs xərci?
Çox vaxt, pəhrizlərin yan effektləri nəzərə alınmır, amma onlara diqqət etmək lazımdır. Unutmayın ki, sağlam pəhriz bədəni daha yaxşı funksiyonal edən, metabolizmi artıran və immun sistemini möhkəmləndirən pəhrizlərdir.

Vitamin və minerallar, protein, mürəkkəb karbohidratlar və zeytun yağının tərkində olan doymamış zülalların qəbuluna diqqət etmək çox vacibdir. Lakin, şəkərdən, tort, yağ, qızardılmış yeməklərdən yayının. Alkoqolsuz içkilər də boya və qoruyucu maddələrdən ibarət olduğu və selulitə səbəb olduğu üçün ziyanlıdır. Hər gün ən az 2 litr su için, çünki su limfa düyünlərini təmizləyir. Son olaraq - əgər pəhrizə yaşıl çay da əlavə etsəz, sizin nəticənizə zəmanət vermək olar!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description