Rəngarəng qidalanın

Tərəvəz və meyvələrə rəng verən müəyyən maddələrdir ki, onlar da nəinki rəngə, həmçinin onların sağlamlıq faydalarına təsir edir. Yeyilən müxtəlif növ meyvə və tərəvəzlər bədənimizə çeşidli qidalandırıcı elementlər verir.

Rəngli boşqab” tətbiqetməsi qidalandırıcı yeməklərin hazırlanmasını ehtiva edir və yeməkləriniz üçün maraqlı və dadlı baxış təmin edir. Hər zaman aşağıdakı komponentlər olmalıdır:

Qırmızı canlı rəngdir, emosional problemlərə kömək edir, lənglik və yorğunluğu aradan qaldırır. Qırmızı rəng “mineralların sərvəti” deməkdir. Onun pəhrizdə çatışmazlığı anemiyaya və başgicəllənməyə səbəb olur.

Narıncı optimizin rəngidir, qəmginliyi sağaldır və dəyişikliyi ruhlandırır. Onun çatışmazlığı qəbzolmaya və vətərlərin bərkiməsinə səbəb olur.

Yaşıl fiziki gücü artırır, bədəni təmizləyir və detoksikasiya edir, çəki itirməyə və əsəbə kömək edir. Yaşıl rəng təbii olaraq vitamin və minerallarla zəngindir. Bundan əlavə, onun immun sistemində müsbət təsiri var, xərçəngin qarşısını alır, dərinin strukturunu inkişaf etdirir və yaşlanmanı gecikdirir.

Tünd qırmızı gündəlik pəhrizdə ən sonuncu məşhur rəngdir. O, sakitlik, rahatlıq gətirir, diqqəti artırır və beyini stimullaşdırır. Tünd qırmızı qidalar yemək, bədəni və eləcədə beyni dincəldir, ürək tutmasının qarşısını alır.

 Rəngarəng qidalanın

Sağlam qidalanma prinsiplərinə uyğun olaraq dostlarınız üçün rəngli boşqab hazırlayın.

Daha ətraflı:

Tərəvəzin rəngi nə məna verir?

Yaşıl pəhriz sağlam pəhrizdir

Bənövşəyi tərəvəzlər – antioksidantların zəngin mənbəyi

Qırmızı tərəvəzlər ürəyin sağlamlığı üçündür


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Paprikaş
Paprikaş

Paprikaş resepti

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Mayonez
Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Qarğıdalı unundan tortilya
Qarğıdalı unundan tortilya

Tortilya resepti- Meksikalılar tortilyanı çörəy əvəzinə istifadə edir.

10 nəfər 30-45 dəq Asan
Rəngarəng qidalanın

Tərəvəz və meyvələrə rəng verən müəyyən maddələrdir ki, onlar da nəinki rəngə, həmçinin onların sağlamlıq faydalarına təsir edir. Yeyilən müxtəlif növ meyvə və tərəvəzlər bədənimizə çeşidli qidalandırıcı elementlər verir.

Rəngli boşqab” tətbiqetməsi qidalandırıcı yeməklərin hazırlanmasını ehtiva edir və yeməkləriniz üçün maraqlı və dadlı baxış təmin edir. Hər zaman aşağıdakı komponentlər olmalıdır:

Qırmızı canlı rəngdir, emosional problemlərə kömək edir, lənglik və yorğunluğu aradan qaldırır. Qırmızı rəng “mineralların sərvəti” deməkdir. Onun pəhrizdə çatışmazlığı anemiyaya və başgicəllənməyə səbəb olur.

Narıncı optimizin rəngidir, qəmginliyi sağaldır və dəyişikliyi ruhlandırır. Onun çatışmazlığı qəbzolmaya və vətərlərin bərkiməsinə səbəb olur.

Yaşıl fiziki gücü artırır, bədəni təmizləyir və detoksikasiya edir, çəki itirməyə və əsəbə kömək edir. Yaşıl rəng təbii olaraq vitamin və minerallarla zəngindir. Bundan əlavə, onun immun sistemində müsbət təsiri var, xərçəngin qarşısını alır, dərinin strukturunu inkişaf etdirir və yaşlanmanı gecikdirir.

Tünd qırmızı gündəlik pəhrizdə ən sonuncu məşhur rəngdir. O, sakitlik, rahatlıq gətirir, diqqəti artırır və beyini stimullaşdırır. Tünd qırmızı qidalar yemək, bədəni və eləcədə beyni dincəldir, ürək tutmasının qarşısını alır.

 Rəngarəng qidalanın

Sağlam qidalanma prinsiplərinə uyğun olaraq dostlarınız üçün rəngli boşqab hazırlayın.

Daha ətraflı:

Tərəvəzin rəngi nə məna verir?

Yaşıl pəhriz sağlam pəhrizdir

Bənövşəyi tərəvəzlər – antioksidantların zəngin mənbəyi

Qırmızı tərəvəzlər ürəyin sağlamlığı üçündür