Sağlam pəhriz: Həyatınızı təkcə bu yay bikini görünüşünüz üçün yox, həmişəlik dəyişin

Sağlam pəhriz

Müxtəlif ərzaq və müxtəlif hazırlama metodlarla sağlam pəhriz hazırlayın. Tanış tamlara ilişib qalmayın, müxtəlif yeməkləri dadmağa cəhd edin!

Yağlılığı az olan ərzaqlar yeyin: bişirmək və ya qızartma üçün marqarin və ya tərəvəz yağlarını seçin, həmişəkindən daha az duz istifadə edin.

 sağlam pəhriz

Desert üçün meyvə yeyin, yeməkdən öncə, yemək arası və ya sonra şirniyyat yeməkdən çəkinin.

Gündəlik olaraq süd için, pendir, kəsmik, qatıq, yoqurt yeyin.

Həftədə bir neçə dəfə çiy meyvə, tərəvəz, buxarda bişirilmiş paxlalı bitkilərdən - lobya, noxud, mərci yeyin. Hər zaman süfrənizdə qara çörək olsun. Qarnir olaraq, düyü və makaron əvəzinə kartof və ya buxarda bişirilmiş tərəvəzləri seçin. Yeyərkən sakit və rahat mühit seçin.

Günlük məhdudiyyətsiz istehlak üçün tövsiyyə olunur: meyvələr, tərəvəzlər, paxlalı bitkilər, balıq, qara çörək, kartof və su.

Orta dərəcədə istehlakı tövsiyyə olunanlar: yağsız ətlər və ət məhsulları, az yağlı süd və süd məhsulları, yumurta, makaron.

Çəkinməyiniz yaxşı olar: şirniyyatlar, şəkər, şəkərli məhsullar, yağlı ətlər, qaymaq, duz, spirtli içkilər, pivə, və siqaret.

Sonda oduğuna baxmayaraq vacib: sağlam pəhrizi tamamlamaq və əla bikini görünüşü əldə etmək üçün müntəzəm məşqlər edin.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Fatta - ət şorbası
Fatta - ət şorbası

Misirdə yaşayan Kopt xristianların ənənəvi ət şorbasının resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Dxal– şorba-püre
Dxal– şorba-püre

Dxal- fərqli növ paxlalılardan bişirilən püre şorbsıdır.Şorbanın tərkibində lobya,noxud,mərci və hint ədvalar var.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Sağlam pəhriz: Həyatınızı təkcə bu yay bikini görünüşünüz üçün yox, həmişəlik dəyişin

Sağlam pəhriz

Müxtəlif ərzaq və müxtəlif hazırlama metodlarla sağlam pəhriz hazırlayın. Tanış tamlara ilişib qalmayın, müxtəlif yeməkləri dadmağa cəhd edin!

Yağlılığı az olan ərzaqlar yeyin: bişirmək və ya qızartma üçün marqarin və ya tərəvəz yağlarını seçin, həmişəkindən daha az duz istifadə edin.

 sağlam pəhriz

Desert üçün meyvə yeyin, yeməkdən öncə, yemək arası və ya sonra şirniyyat yeməkdən çəkinin.

Gündəlik olaraq süd için, pendir, kəsmik, qatıq, yoqurt yeyin.

Həftədə bir neçə dəfə çiy meyvə, tərəvəz, buxarda bişirilmiş paxlalı bitkilərdən - lobya, noxud, mərci yeyin. Hər zaman süfrənizdə qara çörək olsun. Qarnir olaraq, düyü və makaron əvəzinə kartof və ya buxarda bişirilmiş tərəvəzləri seçin. Yeyərkən sakit və rahat mühit seçin.

Günlük məhdudiyyətsiz istehlak üçün tövsiyyə olunur: meyvələr, tərəvəzlər, paxlalı bitkilər, balıq, qara çörək, kartof və su.

Orta dərəcədə istehlakı tövsiyyə olunanlar: yağsız ətlər və ət məhsulları, az yağlı süd və süd məhsulları, yumurta, makaron.

Çəkinməyiniz yaxşı olar: şirniyyatlar, şəkər, şəkərli məhsullar, yağlı ətlər, qaymaq, duz, spirtli içkilər, pivə, və siqaret.

Sonda oduğuna baxmayaraq vacib: sağlam pəhrizi tamamlamaq və əla bikini görünüşü əldə etmək üçün müntəzəm məşqlər edin.