Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

FİZİKİ AKTİVLİYİ

  • Gündəlik 30-45 dəqiqə idman etmək lazımdır. Müntəzəm yüngül idman və sağlam pəhriz hipertenziyanın qarışısını alır. O həmçinin, diabeti önləyir və xolestol səviyyəsini azaldır.

BUĞDA MƏHSULLARI

  • Un məmulatları bədənin əsas enerji mənbəyidir. Tərkibində minerallar və vitaminlər var, həzm sistemini tənzimləyən liflərlə zəngindir.

MEYVƏ VƏ TƏRƏVƏZLƏR

  • Tərəvəzlər və meyvələr əsas yeməklə gündə ən az 5 dəfə yeyilməlidir. Pəhrizimizi təzə, donmuş və ya quruldulmuş meyvələr, eləcə də meyvə şirələri ilə zənginləşdirməliyik.

SÜD VƏ SÜD MƏHSULLARI

  • Süd və süd məhsulları sağlam sümüklər və dişlər üçün əsas olan kalsiumla zəngindir. Gündəlik 3-4 porsiya süd və süd məhsulları yeyin: yoqurt, ayran və pendir.

PROTEİN MƏHSULLARI

  • Ət, balıq, paxlalı bitkilər və qoz protein, mineralların və B qrup vitaminlərin zəngin mənbəyidir. Bu məhsullardan gündə 2 porsiya yeyilməlidir.

YAĞLAR

  • Yağlar yalnız yeməklərə əlavə olmalıdır. Pəhrizinizdəki yağlar əsasən balıq, qoz və tərəvəz yağları olmalıdır. Qızartmalarda zeytun və ya kanola yağı istifadə edin.

Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

ÖZ SAĞLAM PƏHRİZ PİRAMİDANIZI HAZIRLAYIN.

Əylənin və hazırlayın:

Sağlam Qidalanma İpucuları

Qida piramidaları

Fiziki fəaliyyət


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Blinçiklər
Blinçiklər

İçlikli blinçiklərin hazırlama resepti- ənənəvi yahudi yeməyi

4 nəfər 30-45 dəq Orta
Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

FİZİKİ AKTİVLİYİ

  • Gündəlik 30-45 dəqiqə idman etmək lazımdır. Müntəzəm yüngül idman və sağlam pəhriz hipertenziyanın qarışısını alır. O həmçinin, diabeti önləyir və xolestol səviyyəsini azaldır.

BUĞDA MƏHSULLARI

  • Un məmulatları bədənin əsas enerji mənbəyidir. Tərkibində minerallar və vitaminlər var, həzm sistemini tənzimləyən liflərlə zəngindir.

MEYVƏ VƏ TƏRƏVƏZLƏR

  • Tərəvəzlər və meyvələr əsas yeməklə gündə ən az 5 dəfə yeyilməlidir. Pəhrizimizi təzə, donmuş və ya quruldulmuş meyvələr, eləcə də meyvə şirələri ilə zənginləşdirməliyik.

SÜD VƏ SÜD MƏHSULLARI

  • Süd və süd məhsulları sağlam sümüklər və dişlər üçün əsas olan kalsiumla zəngindir. Gündəlik 3-4 porsiya süd və süd məhsulları yeyin: yoqurt, ayran və pendir.

PROTEİN MƏHSULLARI

  • Ət, balıq, paxlalı bitkilər və qoz protein, mineralların və B qrup vitaminlərin zəngin mənbəyidir. Bu məhsullardan gündə 2 porsiya yeyilməlidir.

YAĞLAR

  • Yağlar yalnız yeməklərə əlavə olmalıdır. Pəhrizinizdəki yağlar əsasən balıq, qoz və tərəvəz yağları olmalıdır. Qızartmalarda zeytun və ya kanola yağı istifadə edin.

Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

ÖZ SAĞLAM PƏHRİZ PİRAMİDANIZI HAZIRLAYIN.

Əylənin və hazırlayın:

Sağlam Qidalanma İpucuları

Qida piramidaları

Fiziki fəaliyyət