Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

FİZİKİ AKTİVLİYİ

  • Gündəlik 30-45 dəqiqə idman etmək lazımdır. Müntəzəm yüngül idman və sağlam pəhriz hipertenziyanın qarışısını alır. O həmçinin, diabeti önləyir və xolestol səviyyəsini azaldır.

BUĞDA MƏHSULLARI

  • Un məmulatları bədənin əsas enerji mənbəyidir. Tərkibində minerallar və vitaminlər var, həzm sistemini tənzimləyən liflərlə zəngindir.

MEYVƏ VƏ TƏRƏVƏZLƏR

  • Tərəvəzlər və meyvələr əsas yeməklə gündə ən az 5 dəfə yeyilməlidir. Pəhrizimizi təzə, donmuş və ya quruldulmuş meyvələr, eləcə də meyvə şirələri ilə zənginləşdirməliyik.

SÜD VƏ SÜD MƏHSULLARI

  • Süd və süd məhsulları sağlam sümüklər və dişlər üçün əsas olan kalsiumla zəngindir. Gündəlik 3-4 porsiya süd və süd məhsulları yeyin: yoqurt, ayran və pendir.

PROTEİN MƏHSULLARI

  • Ət, balıq, paxlalı bitkilər və qoz protein, mineralların və B qrup vitaminlərin zəngin mənbəyidir. Bu məhsullardan gündə 2 porsiya yeyilməlidir.

YAĞLAR

  • Yağlar yalnız yeməklərə əlavə olmalıdır. Pəhrizinizdəki yağlar əsasən balıq, qoz və tərəvəz yağları olmalıdır. Qızartmalarda zeytun və ya kanola yağı istifadə edin.

Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

ÖZ SAĞLAM PƏHRİZ PİRAMİDANIZI HAZIRLAYIN.

Əylənin və hazırlayın:

Sağlam Qidalanma İpucuları

Qida piramidaları

Fiziki fəaliyyət


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qarğıdalı şorbası
Qarğıdalı şorbası

Qarğıdalı şorbası resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud

Ənənəvi dada malik ləzzətli yemək

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Fatta - ət şorbası
Fatta - ət şorbası

Misirdə yaşayan Kopt xristianların ənənəvi ət şorbasının resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

FİZİKİ AKTİVLİYİ

  • Gündəlik 30-45 dəqiqə idman etmək lazımdır. Müntəzəm yüngül idman və sağlam pəhriz hipertenziyanın qarışısını alır. O həmçinin, diabeti önləyir və xolestol səviyyəsini azaldır.

BUĞDA MƏHSULLARI

  • Un məmulatları bədənin əsas enerji mənbəyidir. Tərkibində minerallar və vitaminlər var, həzm sistemini tənzimləyən liflərlə zəngindir.

MEYVƏ VƏ TƏRƏVƏZLƏR

  • Tərəvəzlər və meyvələr əsas yeməklə gündə ən az 5 dəfə yeyilməlidir. Pəhrizimizi təzə, donmuş və ya quruldulmuş meyvələr, eləcə də meyvə şirələri ilə zənginləşdirməliyik.

SÜD VƏ SÜD MƏHSULLARI

  • Süd və süd məhsulları sağlam sümüklər və dişlər üçün əsas olan kalsiumla zəngindir. Gündəlik 3-4 porsiya süd və süd məhsulları yeyin: yoqurt, ayran və pendir.

PROTEİN MƏHSULLARI

  • Ət, balıq, paxlalı bitkilər və qoz protein, mineralların və B qrup vitaminlərin zəngin mənbəyidir. Bu məhsullardan gündə 2 porsiya yeyilməlidir.

YAĞLAR

  • Yağlar yalnız yeməklərə əlavə olmalıdır. Pəhrizinizdəki yağlar əsasən balıq, qoz və tərəvəz yağları olmalıdır. Qızartmalarda zeytun və ya kanola yağı istifadə edin.

Sağlam qidalanma piramidası bizə nə deyir?

ÖZ SAĞLAM PƏHRİZ PİRAMİDANIZI HAZIRLAYIN.

Əylənin və hazırlayın:

Sağlam Qidalanma İpucuları

Qida piramidaları

Fiziki fəaliyyət

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description