Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Sağlam qidalanma və onun vacibliyi

Sağlam qidalanma

Sağlam qidalanma

Mətbəxdə sağlam yeməklər hazırlamaq, yeni reseptləri sınamaq və evə müxtəliflik gətirmək təcrübəsi çox yaxşıdır. Yeməkləri dəyərli və sağlam edən onun daxilindəki vitamin və minerallardır. Əgər sizdə, dırnaq çatları, dəri solğunluğu və dərinizdə tünd halqalar varsa, ola bilsin ki, bu yeməkdə qida elementlərinin çatışmazlığındandır. Hazırda, bizim tez-tez sağlam qidalar hazırlamağa vaxtımız olmur və yeməkləri marketdən almağa məcbur oluruq, halbuki onların tərkibində qidalandırıcı elementlərin yerinə emulqatorlar olur.
Buna görə də, hər zaman yeməyə tərəvəz qarniri porsiyası əlavə etmək lazımdır. Sağlam pəhrizlərin ən yaxşılarından sayılan əlahiddə qidalanma qanunlarına əsasən, tərəvəzlər hər şeylə birləşə bilər - ət, balıq, yumurta, süd, makaron. Onları qızdırmadan təzə şəkildə, salat kimi yemək lazımdır, çünki bu yolla onların tərkibindəki qida elementləri qorunur. Bunların vacibliyini nəzərə alın və bədəninizdəki pozitiv nəticəni görün.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Kartoffelsalat – alman kartof salatı
Kartoffelsalat – alman kartof salatı

Bu yeməyin əsası kartofdur; onun tərkibində bütün növ inqrediyent var, o cümlədən bekon, soğan, pomidor, yaşıl noxud, yumurta, qarğıdalı və hətta portağallar.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Qundelsayağı blinçiklər
Qundelsayağı blinçiklər

Qundesayağı blinçiklərin resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Sağlam qidalanma və onun vacibliyi
Sağlam qidalanma

Sağlam qidalanma

Mətbəxdə sağlam yeməklər hazırlamaq, yeni reseptləri sınamaq və evə müxtəliflik gətirmək təcrübəsi çox yaxşıdır. Yeməkləri dəyərli və sağlam edən onun daxilindəki vitamin və minerallardır. Əgər sizdə, dırnaq çatları, dəri solğunluğu və dərinizdə tünd halqalar varsa, ola bilsin ki, bu yeməkdə qida elementlərinin çatışmazlığındandır. Hazırda, bizim tez-tez sağlam qidalar hazırlamağa vaxtımız olmur və yeməkləri marketdən almağa məcbur oluruq, halbuki onların tərkibində qidalandırıcı elementlərin yerinə emulqatorlar olur.
Buna görə də, hər zaman yeməyə tərəvəz qarniri porsiyası əlavə etmək lazımdır. Sağlam pəhrizlərin ən yaxşılarından sayılan əlahiddə qidalanma qanunlarına əsasən, tərəvəzlər hər şeylə birləşə bilər - ət, balıq, yumurta, süd, makaron. Onları qızdırmadan təzə şəkildə, salat kimi yemək lazımdır, çünki bu yolla onların tərkibindəki qida elementləri qorunur. Bunların vacibliyini nəzərə alın və bədəninizdəki pozitiv nəticəni görün.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description