Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər

xeyirli yeməklər

Kolrabi/Daş kələm

Sağlamlıq - Kolrabi kökləri antihemorragik xüsusiyyətləri olan K vitamini ilə zəngindir. O, damaqların qanamasının qarşısını alır və nəticədə periodontitdən qoruyur.

Gözəllik - Kolrabi suyun bədəndə paylanmasında məsul olan kaliumla zəngindir. Bədəndə suyun düzgün miqdarı onun möhkəmliyini təmin edir və möhkəm dəri sağlam gənclik görünüşü ilə əlaqədardır.

Cəfəri

Sağlamlıq - dəmir mənbəyidir. Bu vacib element bədənimizdə olmadan daim yorğun hiss edə bilərik. Dəmir çatışmazlığı zəifliyə, iştahın azlığına, qıcıqlanmaya və baş ağrılarına səbəb ola bilər

Gözəllik - Təzə cəfəri yarpaqlarında bədən üçün vacib olan az qala bütün vitaminlər var. Çiy yeyildikdə, sellülitin qarşısını alır.

Çiyələk

Sağlamlıq - O, bədəndə detoksikləşdirici təsiri olan meyvədir. Bu meyvə xolestrolu azaldır, eləcə də ürəyin funksiyasında müsbət təsirləri olur. Çiyələk xərçəng yaranmasının qarşısını alan kiçik qrup meyvələr arasındadır.

Gözəllik - Onda kalori azdır və onuı çox miqdarda yemək olar, əlavə olaraq çoxlu C vitaminindən, eləcə də dəmir, kaliumdan ibarətdir. Bu onu əla pəhriz qidası edir.

Kəpək çörəyi

Sağlamlıq - Bu çörək bütün B qrup vitaminlərindən ibarətdir. Sinir sistemimizin, eləcə də əzələlərin mükəmməl işləməsini onlara borcluyuq, onlar metabolizm funksiyasını inkişaf etdirir. Bundan əlavə, buğdalar bizi tac arteriyaların xəstəliklərindən və yoğunbağırsaq xərçəngindən qoruyan lif ilə zəngindir.

Gözəllik - Lif həzmi sürətləndirir, buna görə də zərif vücudu saxlamağa kömək edir. Bir dilim kəpək çörəyi bizə bir neçə saatlıq toxluq hissi verir ki, bu da pəhrizdə çox önəmlidir.

 
 

Qızıl balıq

Sağlamlıq - bu nəcib balıq sürətli absorbsiya edilən proteinlərin ən yaxşı mənbəyidir, eyni zamanda D vitaminin. D vitaminin sümüklərimizdə və dişlərimizdə olan kalsiumun miqdarını artırdığı üçün bunlar möhkəm olurlar.

Gözəllik - Möhkəm sümüklər düz onurğa və yaxşı duruş deməkdir. Yaxşı dişlər məhdudiyyətsiz olaraq gülməyimizə izin verir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Brokkolili çin əriştəsi
Brokkolili çin əriştəsi

Çin əriştəsi ve sousda brokkoli mükəmməl birləşmədir. Siz onu çox asan və tez hazırlamaqla, əsl çin dadı əldə edə bilərsiniz. Bu yemək müxtəlif ət məhsulları üçün əsas yemək ve ya qarnir kimi istifadə oluna bilər.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat
Qızardılmış badımcan, soğan və pomidordan salat

Pomidor və soğanlı qızardılmış badımcan resepti

8 nəfər 45 deq çox Orta
Sağlamlığınız və gözəlliyiniz üçün xeyirli yeməklər
xeyirli yeməklər

Kolrabi/Daş kələm

Sağlamlıq - Kolrabi kökləri antihemorragik xüsusiyyətləri olan K vitamini ilə zəngindir. O, damaqların qanamasının qarşısını alır və nəticədə periodontitdən qoruyur.

Gözəllik - Kolrabi suyun bədəndə paylanmasında məsul olan kaliumla zəngindir. Bədəndə suyun düzgün miqdarı onun möhkəmliyini təmin edir və möhkəm dəri sağlam gənclik görünüşü ilə əlaqədardır.

Cəfəri

Sağlamlıq - dəmir mənbəyidir. Bu vacib element bədənimizdə olmadan daim yorğun hiss edə bilərik. Dəmir çatışmazlığı zəifliyə, iştahın azlığına, qıcıqlanmaya və baş ağrılarına səbəb ola bilər

Gözəllik - Təzə cəfəri yarpaqlarında bədən üçün vacib olan az qala bütün vitaminlər var. Çiy yeyildikdə, sellülitin qarşısını alır.

Çiyələk

Sağlamlıq - O, bədəndə detoksikləşdirici təsiri olan meyvədir. Bu meyvə xolestrolu azaldır, eləcə də ürəyin funksiyasında müsbət təsirləri olur. Çiyələk xərçəng yaranmasının qarşısını alan kiçik qrup meyvələr arasındadır.

Gözəllik - Onda kalori azdır və onuı çox miqdarda yemək olar, əlavə olaraq çoxlu C vitaminindən, eləcə də dəmir, kaliumdan ibarətdir. Bu onu əla pəhriz qidası edir.

Kəpək çörəyi

Sağlamlıq - Bu çörək bütün B qrup vitaminlərindən ibarətdir. Sinir sistemimizin, eləcə də əzələlərin mükəmməl işləməsini onlara borcluyuq, onlar metabolizm funksiyasını inkişaf etdirir. Bundan əlavə, buğdalar bizi tac arteriyaların xəstəliklərindən və yoğunbağırsaq xərçəngindən qoruyan lif ilə zəngindir.

Gözəllik - Lif həzmi sürətləndirir, buna görə də zərif vücudu saxlamağa kömək edir. Bir dilim kəpək çörəyi bizə bir neçə saatlıq toxluq hissi verir ki, bu da pəhrizdə çox önəmlidir.

 
 

Qızıl balıq

Sağlamlıq - bu nəcib balıq sürətli absorbsiya edilən proteinlərin ən yaxşı mənbəyidir, eyni zamanda D vitaminin. D vitaminin sümüklərimizdə və dişlərimizdə olan kalsiumun miqdarını artırdığı üçün bunlar möhkəm olurlar.

Gözəllik - Möhkəm sümüklər düz onurğa və yaxşı duruş deməkdir. Yaxşı dişlər məhdudiyyətsiz olaraq gülməyimizə izin verir.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description