Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Şokolad aludəçiləri üçün pəhriz

Şokolad ilə diqqətli olun

Bilirik ki, şokolad da asılılıq yaradan tərkibə malikdir. 
Şəkər və stimulyatorlardan (məs: kofein) savayı, şokolad çoxlu yağlardan da ibarətdir. Təəccüblü deyil ki, bu aludəçilik piylənməyə aparır.
 
Şokolad
 
Əvvəlcə siz bir sıra suallara cavab verəcəksiniz,
bu sizin şokolad aludəçiliyinizin növünü müəyyənləşdirəcək: 

Şokolad aludəçiliyinin tipləri
Romantik tip - şokolad onlar üçün sevginin əvəzedicisidir;
Gizli qurman - adətən sosial yığıncaqlarda şokoladdan imtina edir, evdə isə acgözlüklə yeyir;
Şokoladda təsəlli görənlər çünki stress və həyat uğursuzluqları onları əhatə edir;
Həftəsonu tipi - ancaq boş günlərində şokolad yeyirlər;
Şəkərə aludə olan tip - şirin bir şey dişləmədən yaşaya bilməyənlər.
 
Hər bir tip üçün ayrı bir pəhriz vardır. Bizi şokoladı istehlak etməyə məcbur edən problemlərlə mübarizə aparmaq üçün hər dəfə ayrı-ayrı üsullardan istifadə etməliyik.
 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Pəhrizin faydası

Bu pəhriz sizə şokolad tamahınızı nə üçün üstələyə bilmədiyinizi anlamaqda kömək olacaq və zamanla siz şokolad aludəçisindən ona tez-tez əl uzatmayan birinə çevriləcəksiniz.

Bu pəhrizdə yağ azdır və kalori məhduddur, həmçinin şokolad aludəçisi insanların ehtiyaclarını nəzərə alınır.

Qurmanlar üçün 

Qarınqulular üçün pəhrizin ilk həftəsinin proqramı belə olur: səhər yeməyi, iki yüngül yemək, bir əsas və bir qəlyanaltı. Əsas qidalar qıdalandırıcı karbohidratlı məhsullar olmalıdır, məsələn: sobada bişmiş kartof, meyvə, tərəvəzlər, salatlar və az yağı olan proteinər: dərisiz toyuq, yağsız qırmızı ət. İkinci həftə şokolad yemək olar (ancaq 150 kaloriyədək). Hədəfinizə yetənədək pəhrizə davam edin.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Tərəvəz salatı
Tərəvəz salatı

Polşalılar tərəfindən sevilən məşhur tərəvəz salatı.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Krem pendirli, noxudlu və qulançarlı makaron
Krem pendirli, noxudlu və qulançarlı makaron

Dadlı makaron istəyirsinizsə bu resept idealdır! Bu yeməyi hazırlamaq asandır və mütləq əlavə bir porsiya da istəyəcəksiniz

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Tərəvəzlər ilə krevet
Tərəvəzlər ilə krevet

Yaponsayağı tərəvəzlər ilə krevet resepti.

3 nəfər 45 deq çox Çətin
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten
Qrildə donuz əti ilə gül kələmindən hazırlanmış qraten

Sadə və dadlı resept

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Şokolad aludəçiləri üçün pəhriz

Şokolad ilə diqqətli olun

Bilirik ki, şokolad da asılılıq yaradan tərkibə malikdir. 
Şəkər və stimulyatorlardan (məs: kofein) savayı, şokolad çoxlu yağlardan da ibarətdir. Təəccüblü deyil ki, bu aludəçilik piylənməyə aparır.
 
Şokolad
 
Əvvəlcə siz bir sıra suallara cavab verəcəksiniz,
bu sizin şokolad aludəçiliyinizin növünü müəyyənləşdirəcək: 

Şokolad aludəçiliyinin tipləri
Romantik tip - şokolad onlar üçün sevginin əvəzedicisidir;
Gizli qurman - adətən sosial yığıncaqlarda şokoladdan imtina edir, evdə isə acgözlüklə yeyir;
Şokoladda təsəlli görənlər çünki stress və həyat uğursuzluqları onları əhatə edir;
Həftəsonu tipi - ancaq boş günlərində şokolad yeyirlər;
Şəkərə aludə olan tip - şirin bir şey dişləmədən yaşaya bilməyənlər.
 
Hər bir tip üçün ayrı bir pəhriz vardır. Bizi şokoladı istehlak etməyə məcbur edən problemlərlə mübarizə aparmaq üçün hər dəfə ayrı-ayrı üsullardan istifadə etməliyik.
 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Pəhrizin faydası

Bu pəhriz sizə şokolad tamahınızı nə üçün üstələyə bilmədiyinizi anlamaqda kömək olacaq və zamanla siz şokolad aludəçisindən ona tez-tez əl uzatmayan birinə çevriləcəksiniz.

Bu pəhrizdə yağ azdır və kalori məhduddur, həmçinin şokolad aludəçisi insanların ehtiyaclarını nəzərə alınır.

Qurmanlar üçün 

Qarınqulular üçün pəhrizin ilk həftəsinin proqramı belə olur: səhər yeməyi, iki yüngül yemək, bir əsas və bir qəlyanaltı. Əsas qidalar qıdalandırıcı karbohidratlı məhsullar olmalıdır, məsələn: sobada bişmiş kartof, meyvə, tərəvəzlər, salatlar və az yağı olan proteinər: dərisiz toyuq, yağsız qırmızı ət. İkinci həftə şokolad yemək olar (ancaq 150 kaloriyədək). Hədəfinizə yetənədək pəhrizə davam edin.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description