Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Şokolad aludəçiləri üçün pəhriz

Şokolad ilə diqqətli olun

Bilirik ki, şokolad da asılılıq yaradan tərkibə malikdir. 
Şəkər və stimulyatorlardan (məs: kofein) savayı, şokolad çoxlu yağlardan da ibarətdir. Təəccüblü deyil ki, bu aludəçilik piylənməyə aparır.
 
Şokolad
 
Əvvəlcə siz bir sıra suallara cavab verəcəksiniz,
bu sizin şokolad aludəçiliyinizin növünü müəyyənləşdirəcək: 

Şokolad aludəçiliyinin tipləri
Romantik tip - şokolad onlar üçün sevginin əvəzedicisidir;
Gizli qurman - adətən sosial yığıncaqlarda şokoladdan imtina edir, evdə isə acgözlüklə yeyir;
Şokoladda təsəlli görənlər çünki stress və həyat uğursuzluqları onları əhatə edir;
Həftəsonu tipi - ancaq boş günlərində şokolad yeyirlər;
Şəkərə aludə olan tip - şirin bir şey dişləmədən yaşaya bilməyənlər.
 
Hər bir tip üçün ayrı bir pəhriz vardır. Bizi şokoladı istehlak etməyə məcbur edən problemlərlə mübarizə aparmaq üçün hər dəfə ayrı-ayrı üsullardan istifadə etməliyik.
 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Pəhrizin faydası

Bu pəhriz sizə şokolad tamahınızı nə üçün üstələyə bilmədiyinizi anlamaqda kömək olacaq və zamanla siz şokolad aludəçisindən ona tez-tez əl uzatmayan birinə çevriləcəksiniz.

Bu pəhrizdə yağ azdır və kalori məhduddur, həmçinin şokolad aludəçisi insanların ehtiyaclarını nəzərə alınır.

Qurmanlar üçün 

Qarınqulular üçün pəhrizin ilk həftəsinin proqramı belə olur: səhər yeməyi, iki yüngül yemək, bir əsas və bir qəlyanaltı. Əsas qidalar qıdalandırıcı karbohidratlı məhsullar olmalıdır, məsələn: sobada bişmiş kartof, meyvə, tərəvəzlər, salatlar və az yağı olan proteinər: dərisiz toyuq, yağsız qırmızı ət. İkinci həftə şokolad yemək olar (ancaq 150 kaloriyədək). Hədəfinizə yetənədək pəhrizə davam edin.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi
Maki suşi - düyü, nori dəniz yosunu və kürüdən ibarət Yapon yeməyi

Kürülü suşi üçün resept - Yapon mətbəxinin bütün dünyanı ovsunlayan yeməyi

3 nəfər 30-45 dəq Çətin
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Qırmızı lobya ilə tako
Qırmızı lobya ilə tako

Sizi Meksika bayramına aparacaq və özünün rəng çalarları ilə sevindiricək yemək!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka

İtaliyada ən məhşur yeməklərdən biri olan lazanyanın resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Şokolad aludəçiləri üçün pəhriz

Şokolad ilə diqqətli olun

Bilirik ki, şokolad da asılılıq yaradan tərkibə malikdir. 
Şəkər və stimulyatorlardan (məs: kofein) savayı, şokolad çoxlu yağlardan da ibarətdir. Təəccüblü deyil ki, bu aludəçilik piylənməyə aparır.
 
Şokolad
 
Əvvəlcə siz bir sıra suallara cavab verəcəksiniz,
bu sizin şokolad aludəçiliyinizin növünü müəyyənləşdirəcək: 

Şokolad aludəçiliyinin tipləri
Romantik tip - şokolad onlar üçün sevginin əvəzedicisidir;
Gizli qurman - adətən sosial yığıncaqlarda şokoladdan imtina edir, evdə isə acgözlüklə yeyir;
Şokoladda təsəlli görənlər çünki stress və həyat uğursuzluqları onları əhatə edir;
Həftəsonu tipi - ancaq boş günlərində şokolad yeyirlər;
Şəkərə aludə olan tip - şirin bir şey dişləmədən yaşaya bilməyənlər.
 
Hər bir tip üçün ayrı bir pəhriz vardır. Bizi şokoladı istehlak etməyə məcbur edən problemlərlə mübarizə aparmaq üçün hər dəfə ayrı-ayrı üsullardan istifadə etməliyik.
 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Pəhrizin faydası

Bu pəhriz sizə şokolad tamahınızı nə üçün üstələyə bilmədiyinizi anlamaqda kömək olacaq və zamanla siz şokolad aludəçisindən ona tez-tez əl uzatmayan birinə çevriləcəksiniz.

Bu pəhrizdə yağ azdır və kalori məhduddur, həmçinin şokolad aludəçisi insanların ehtiyaclarını nəzərə alınır.

Qurmanlar üçün 

Qarınqulular üçün pəhrizin ilk həftəsinin proqramı belə olur: səhər yeməyi, iki yüngül yemək, bir əsas və bir qəlyanaltı. Əsas qidalar qıdalandırıcı karbohidratlı məhsullar olmalıdır, məsələn: sobada bişmiş kartof, meyvə, tərəvəzlər, salatlar və az yağı olan proteinər: dərisiz toyuq, yağsız qırmızı ət. İkinci həftə şokolad yemək olar (ancaq 150 kaloriyədək). Hədəfinizə yetənədək pəhrizə davam edin.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description