Sprinterlər üçün pəhriz

Yalnız bircə gün

Bu birgünlük pəhriz əsl zövqdür, 5 dəfə yeyirsən və aclıq hiss etmirsən, tox olursan.
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

Faydalı

Səhər yeməyi, lanç və nahar zamanı daha çox, günorta yeməyi və şam zamanı isə daha az yemək yeyin. Bütün günü şəkərsiz bitki və meyvə çayı içmək olar.
 
Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.

Yüksək əhval-rühiyyə

O, adamı möhkəmləndirir, həzmi gücləndirir, yüngüllük hissi , zehni rahatlıq verir və əhval-ruhiyyəni qaldırır.
 
Pəhrizin əsasında çiy və ya az (3-5 dəq. duzlu suda) bişmiş meyvə və tərəvəzlər dayanır.

Menyu

Səhər yeməyi 3 xörəkqaşığı qarğıdalı lopalarından ibarət müsli, sürtkəcdən keçirilmiş alma, bir stəkan qatıq.
Yüngül qəlyanaltı 2 xörək qaşığı kəsmik, limon şirəsi, duz və döyülmüş ağ istiot qatılmış 3 ədəd sürtkəcdən keçirilmiş yerkökü.
Lanç Kasnı və ya kahı, 3 ədəd yerkökü, xiyar, 2 ədəd pomidor, 1 soğan və bərk bişirilmiş yumurtalardan salat hazırlayın, limon şirəsi, düz, istiot və zeytun yağı, 1 çayqaşığı sürtkəcdən keçirilmiş qıtığotu qatın, kəvərlə bəzəyin.
Günorta yeməyi Yarım stəkan kefiri soğan və xiyar ilə qarışdırın, şüyüd, bir çimdik qırığotu, duz və istiot qatın.
Nahar Sendviç: İki nazik dilim tam buğda çörəyi, yağlılıq dərəcəsi az olan kərə yağı, kahı yarpaqları, 2 ədəd pomidor, yarım xiyar, 2 çayqaşığı kəsmik, bir az soğan, kəvər, duz, istiot, arzu olunan ot əlavə olunur.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Koulslou salatı
Koulslou salatı

Koulslou salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Tərəvəzli badımcan ruleti
Tərəvəzli badımcan ruleti

Xüsusi günlər üçün dadlı və ətrli resept

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"
Bulka knedlikləri – "houskowe knedliki"

Knediklərin resepti – ənənəvi Çex mətbəxinə aid bu yemək etin yanında əlavə kimi verilir

3 nəfər 45 deq çox Asan
Sprinterlər üçün pəhriz

Yalnız bircə gün

Bu birgünlük pəhriz əsl zövqdür, 5 dəfə yeyirsən və aclıq hiss etmirsən, tox olursan.
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

Faydalı

Səhər yeməyi, lanç və nahar zamanı daha çox, günorta yeməyi və şam zamanı isə daha az yemək yeyin. Bütün günü şəkərsiz bitki və meyvə çayı içmək olar.
 
Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.

Yüksək əhval-rühiyyə

O, adamı möhkəmləndirir, həzmi gücləndirir, yüngüllük hissi , zehni rahatlıq verir və əhval-ruhiyyəni qaldırır.
 
Pəhrizin əsasında çiy və ya az (3-5 dəq. duzlu suda) bişmiş meyvə və tərəvəzlər dayanır.

Menyu

Səhər yeməyi 3 xörəkqaşığı qarğıdalı lopalarından ibarət müsli, sürtkəcdən keçirilmiş alma, bir stəkan qatıq.
Yüngül qəlyanaltı 2 xörək qaşığı kəsmik, limon şirəsi, duz və döyülmüş ağ istiot qatılmış 3 ədəd sürtkəcdən keçirilmiş yerkökü.
Lanç Kasnı və ya kahı, 3 ədəd yerkökü, xiyar, 2 ədəd pomidor, 1 soğan və bərk bişirilmiş yumurtalardan salat hazırlayın, limon şirəsi, düz, istiot və zeytun yağı, 1 çayqaşığı sürtkəcdən keçirilmiş qıtığotu qatın, kəvərlə bəzəyin.
Günorta yeməyi Yarım stəkan kefiri soğan və xiyar ilə qarışdırın, şüyüd, bir çimdik qırığotu, duz və istiot qatın.
Nahar Sendviç: İki nazik dilim tam buğda çörəyi, yağlılıq dərəcəsi az olan kərə yağı, kahı yarpaqları, 2 ədəd pomidor, yarım xiyar, 2 çayqaşığı kəsmik, bir az soğan, kəvər, duz, istiot, arzu olunan ot əlavə olunur.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description