Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Sprinterlər üçün pəhriz

Yalnız bircə gün

Bu birgünlük pəhriz əsl zövqdür, 5 dəfə yeyirsən və aclıq hiss etmirsən, tox olursan.
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

Faydalı

Səhər yeməyi, lanç və nahar zamanı daha çox, günorta yeməyi və şam zamanı isə daha az yemək yeyin. Bütün günü şəkərsiz bitki və meyvə çayı içmək olar.
 
Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.

Yüksək əhval-rühiyyə

O, adamı möhkəmləndirir, həzmi gücləndirir, yüngüllük hissi , zehni rahatlıq verir və əhval-ruhiyyəni qaldırır.
 
Pəhrizin əsasında çiy və ya az (3-5 dəq. duzlu suda) bişmiş meyvə və tərəvəzlər dayanır.

Menyu

Səhər yeməyi 3 xörəkqaşığı qarğıdalı lopalarından ibarət müsli, sürtkəcdən keçirilmiş alma, bir stəkan qatıq.
Yüngül qəlyanaltı 2 xörək qaşığı kəsmik, limon şirəsi, duz və döyülmüş ağ istiot qatılmış 3 ədəd sürtkəcdən keçirilmiş yerkökü.
Lanç Kasnı və ya kahı, 3 ədəd yerkökü, xiyar, 2 ədəd pomidor, 1 soğan və bərk bişirilmiş yumurtalardan salat hazırlayın, limon şirəsi, düz, istiot və zeytun yağı, 1 çayqaşığı sürtkəcdən keçirilmiş qıtığotu qatın, kəvərlə bəzəyin.
Günorta yeməyi Yarım stəkan kefiri soğan və xiyar ilə qarışdırın, şüyüd, bir çimdik qırığotu, duz və istiot qatın.
Nahar Sendviç: İki nazik dilim tam buğda çörəyi, yağlılıq dərəcəsi az olan kərə yağı, kahı yarpaqları, 2 ədəd pomidor, yarım xiyar, 2 çayqaşığı kəsmik, bir az soğan, kəvər, duz, istiot, arzu olunan ot əlavə olunur.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Xoriatiklər – yunansayağı salat
Xoriatiklər – yunansayağı salat

Xoriatik resepti (yunansayağı salat)- yunan mətbəxinin tacı olan yemək.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Voldorf-Astoriya salatı
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Qarğıdalı keksi
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Sprinterlər üçün pəhriz

Yalnız bircə gün

Bu birgünlük pəhriz əsl zövqdür, 5 dəfə yeyirsən və aclıq hiss etmirsən, tox olursan.
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

Faydalı

Səhər yeməyi, lanç və nahar zamanı daha çox, günorta yeməyi və şam zamanı isə daha az yemək yeyin. Bütün günü şəkərsiz bitki və meyvə çayı içmək olar.
 
Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.

Yüksək əhval-rühiyyə

O, adamı möhkəmləndirir, həzmi gücləndirir, yüngüllük hissi , zehni rahatlıq verir və əhval-ruhiyyəni qaldırır.
 
Pəhrizin əsasında çiy və ya az (3-5 dəq. duzlu suda) bişmiş meyvə və tərəvəzlər dayanır.

Menyu

Səhər yeməyi 3 xörəkqaşığı qarğıdalı lopalarından ibarət müsli, sürtkəcdən keçirilmiş alma, bir stəkan qatıq.
Yüngül qəlyanaltı 2 xörək qaşığı kəsmik, limon şirəsi, duz və döyülmüş ağ istiot qatılmış 3 ədəd sürtkəcdən keçirilmiş yerkökü.
Lanç Kasnı və ya kahı, 3 ədəd yerkökü, xiyar, 2 ədəd pomidor, 1 soğan və bərk bişirilmiş yumurtalardan salat hazırlayın, limon şirəsi, düz, istiot və zeytun yağı, 1 çayqaşığı sürtkəcdən keçirilmiş qıtığotu qatın, kəvərlə bəzəyin.
Günorta yeməyi Yarım stəkan kefiri soğan və xiyar ilə qarışdırın, şüyüd, bir çimdik qırığotu, duz və istiot qatın.
Nahar Sendviç: İki nazik dilim tam buğda çörəyi, yağlılıq dərəcəsi az olan kərə yağı, kahı yarpaqları, 2 ədəd pomidor, yarım xiyar, 2 çayqaşığı kəsmik, bir az soğan, kəvər, duz, istiot, arzu olunan ot əlavə olunur.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description