Su aerobikası

Su aerobikası 
 
Akva/su aerobikası musiqi ilə məşqləri birləşdirən, bütün dünyada yayılmış ən yeni idman formalarından biridir. Bu məşqlərdə üzməyi bacarmadan da iştirak etmək olar. Müxtəlif fiziki hazırlıq səviyyələri olan insanlar onlar üçün faydalı olan həmin məşqlərlə məşğul ola bilər. Məşqlər təhlükəsiz və effektivdir. Əlavə olaraq, qrupla məşqlər zamanı təklik hissini verən əla əyləncədir.

Hər kəs üçün

Fiziki cəhətdən aktiv olmayan insanlar su aerobikasından həzz alacaqlar, həmçinin, artıq çəkili və eləcə də, yaşlı olanlar onun faydalarını görəcək (bir saatda 600 kkal yandırmaq olar).

İnsan bədəni suda yüngülləşdiyi üçün, məşqlər də asan olur. Suyun hidrostatik təzyiqi sinə hərəkətlərinə təsir edir. Bu məşqlər tipik aerobika məşqlərinə bənzəyir və hər növ duruşla, xoreoqrafik pozalarla, eləcə də möhkəmləndirici məşqlərlə edilir.

Bədəni tamam suya batırmaq lazımdır (20-25º C arası), bu, əzələlərə rahatlıq verir və əzələ kontrakturasını aradan qaldırır. Bütün osteoartikular sistem yükləndiyi üçün bu fəaliyyət forması osteporozdən əziyyət çəkənlərə, kürək və oynaq problemləri və ya yüksək qan təzyiqi olanlara tövsiyyə edilir.

  • İsinmə Qurşağa qədər suya batmaq lazımdır. Arxan üstə yayıl, qarşına bax və dizlərini yüksəyə qaldır. Əgər, məşqlər üzmə hovuzunda edilirsə, əlləri hovuzun divarına söykəyərək, yavaşca tullanmaq olar. Vaxt: 3-5 dəq.
  • Əsas hissə. Əsas hissə. Bu güc və dözüm məşqidir. Həm hantellərlə həm də onlarsız məşq edə bilərsiz. Vaxt: 30 dəq.
  • İstirahət. 3 dəqiqə yorğunluğu çıxarmaq üçün zaman.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mayonez

Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Dönər-kəbab

Dönər-kəbab

Şaquli şişdə qızardılmış və təndir çörəyinin içinə qoyularaq süfrəyə verilən quzu ətindən türk xörəyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Suşi düyüsü

Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Su aerobikası
Su aerobikası 
 
Akva/su aerobikası musiqi ilə məşqləri birləşdirən, bütün dünyada yayılmış ən yeni idman formalarından biridir. Bu məşqlərdə üzməyi bacarmadan da iştirak etmək olar. Müxtəlif fiziki hazırlıq səviyyələri olan insanlar onlar üçün faydalı olan həmin məşqlərlə məşğul ola bilər. Məşqlər təhlükəsiz və effektivdir. Əlavə olaraq, qrupla məşqlər zamanı təklik hissini verən əla əyləncədir.

Hər kəs üçün

Fiziki cəhətdən aktiv olmayan insanlar su aerobikasından həzz alacaqlar, həmçinin, artıq çəkili və eləcə də, yaşlı olanlar onun faydalarını görəcək (bir saatda 600 kkal yandırmaq olar).

İnsan bədəni suda yüngülləşdiyi üçün, məşqlər də asan olur. Suyun hidrostatik təzyiqi sinə hərəkətlərinə təsir edir. Bu məşqlər tipik aerobika məşqlərinə bənzəyir və hər növ duruşla, xoreoqrafik pozalarla, eləcə də möhkəmləndirici məşqlərlə edilir.

Bədəni tamam suya batırmaq lazımdır (20-25º C arası), bu, əzələlərə rahatlıq verir və əzələ kontrakturasını aradan qaldırır. Bütün osteoartikular sistem yükləndiyi üçün bu fəaliyyət forması osteporozdən əziyyət çəkənlərə, kürək və oynaq problemləri və ya yüksək qan təzyiqi olanlara tövsiyyə edilir.

  • İsinmə Qurşağa qədər suya batmaq lazımdır. Arxan üstə yayıl, qarşına bax və dizlərini yüksəyə qaldır. Əgər, məşqlər üzmə hovuzunda edilirsə, əlləri hovuzun divarına söykəyərək, yavaşca tullanmaq olar. Vaxt: 3-5 dəq.
  • Əsas hissə. Əsas hissə. Bu güc və dözüm məşqidir. Həm hantellərlə həm də onlarsız məşq edə bilərsiz. Vaxt: 30 dəq.
  • İstirahət. 3 dəqiqə yorğunluğu çıxarmaq üçün zaman.