This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Su aerobikası

Su aerobikası 
 
Akva/su aerobikası musiqi ilə məşqləri birləşdirən, bütün dünyada yayılmış ən yeni idman formalarından biridir. Bu məşqlərdə üzməyi bacarmadan da iştirak etmək olar. Müxtəlif fiziki hazırlıq səviyyələri olan insanlar onlar üçün faydalı olan həmin məşqlərlə məşğul ola bilər. Məşqlər təhlükəsiz və effektivdir. Əlavə olaraq, qrupla məşqlər zamanı təklik hissini verən əla əyləncədir.

Hər kəs üçün

Fiziki cəhətdən aktiv olmayan insanlar su aerobikasından həzz alacaqlar, həmçinin, artıq çəkili və eləcə də, yaşlı olanlar onun faydalarını görəcək (bir saatda 600 kkal yandırmaq olar).

İnsan bədəni suda yüngülləşdiyi üçün, məşqlər də asan olur. Suyun hidrostatik təzyiqi sinə hərəkətlərinə təsir edir. Bu məşqlər tipik aerobika məşqlərinə bənzəyir və hər növ duruşla, xoreoqrafik pozalarla, eləcə də möhkəmləndirici məşqlərlə edilir.

Bədəni tamam suya batırmaq lazımdır (20-25º C arası), bu, əzələlərə rahatlıq verir və əzələ kontrakturasını aradan qaldırır. Bütün osteoartikular sistem yükləndiyi üçün bu fəaliyyət forması osteporozdən əziyyət çəkənlərə, kürək və oynaq problemləri və ya yüksək qan təzyiqi olanlara tövsiyyə edilir.

  • İsinmə Qurşağa qədər suya batmaq lazımdır. Arxan üstə yayıl, qarşına bax və dizlərini yüksəyə qaldır. Əgər, məşqlər üzmə hovuzunda edilirsə, əlləri hovuzun divarına söykəyərək, yavaşca tullanmaq olar. Vaxt: 3-5 dəq.
  • Əsas hissə. Əsas hissə. Bu güc və dözüm məşqidir. Həm hantellərlə həm də onlarsız məşq edə bilərsiz. Vaxt: 30 dəq.
  • İstirahət. 3 dəqiqə yorğunluğu çıxarmaq üçün zaman.

Recipes that might interest you

Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 persons over 45 min Medium
Qarğıdalı ilə smuzi
Qarğıdalı ilə smuzi

Qarğıdalı və bananla smuzi səhər və günorta ara yeməyi kimi idealdır.

2 persons under 15 min Easy
Siciliya spagettisi - tunes balıqlı İtalyan makaronu
Siciliya spagettisi - tunes balıqlı İtalyan makaronu

Siciliya spagettisi üçün resept - italyan mətbəxindən spesifik yemək.

4 persons 30-45 min Easy
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 persons over 45 min Easy
Su aerobikası
Su aerobikası 
 
Akva/su aerobikası musiqi ilə məşqləri birləşdirən, bütün dünyada yayılmış ən yeni idman formalarından biridir. Bu məşqlərdə üzməyi bacarmadan da iştirak etmək olar. Müxtəlif fiziki hazırlıq səviyyələri olan insanlar onlar üçün faydalı olan həmin məşqlərlə məşğul ola bilər. Məşqlər təhlükəsiz və effektivdir. Əlavə olaraq, qrupla məşqlər zamanı təklik hissini verən əla əyləncədir.

Hər kəs üçün

Fiziki cəhətdən aktiv olmayan insanlar su aerobikasından həzz alacaqlar, həmçinin, artıq çəkili və eləcə də, yaşlı olanlar onun faydalarını görəcək (bir saatda 600 kkal yandırmaq olar).

İnsan bədəni suda yüngülləşdiyi üçün, məşqlər də asan olur. Suyun hidrostatik təzyiqi sinə hərəkətlərinə təsir edir. Bu məşqlər tipik aerobika məşqlərinə bənzəyir və hər növ duruşla, xoreoqrafik pozalarla, eləcə də möhkəmləndirici məşqlərlə edilir.

Bədəni tamam suya batırmaq lazımdır (20-25º C arası), bu, əzələlərə rahatlıq verir və əzələ kontrakturasını aradan qaldırır. Bütün osteoartikular sistem yükləndiyi üçün bu fəaliyyət forması osteporozdən əziyyət çəkənlərə, kürək və oynaq problemləri və ya yüksək qan təzyiqi olanlara tövsiyyə edilir.

  • İsinmə Qurşağa qədər suya batmaq lazımdır. Arxan üstə yayıl, qarşına bax və dizlərini yüksəyə qaldır. Əgər, məşqlər üzmə hovuzunda edilirsə, əlləri hovuzun divarına söykəyərək, yavaşca tullanmaq olar. Vaxt: 3-5 dəq.
  • Əsas hissə. Əsas hissə. Bu güc və dözüm məşqidir. Həm hantellərlə həm də onlarsız məşq edə bilərsiz. Vaxt: 30 dəq.
  • İstirahət. 3 dəqiqə yorğunluğu çıxarmaq üçün zaman.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description