Tay Çi

Tay Çi
 
Tay Çi fiziki fitnesimizdə fərqlilik yaradır və yüngül, bədənimizi işlədən, əzələləri dartan və elastik edən yeni növ məşqlər təklif edir. Bu məşqlər qan dövranını, nəfəsalmanı və əzələ sistemini inkişaf etdirir və nəhayət əhval-ruhiyyəni qaldırır.

Tay Çi - diqqət və sakitlik

Tay Çi döyüş sənəti kimi də tanınır, lakin o daha çox şəxsin daxili möhkəmliyinə və ruhuna cəmlənir. O, fikri cəmləşdirmək, bədəni möhkəmləndirmək və sağlamlığı qoruyan, zehni sakinləşdirən həyat enerjisini axınını inkişaf etdirmək üçün asta, yüngül və incə hərəkətləri birləşdirir. Faktiki olaraq,yaşından və cinsindən asılı olmayaraq hər kəs bunu edə bilər, mürəkkəb deyil və hamı onun əsaslarını öyrənməyə qadirdir. Tay Çi bütün bədənə pozitiv təsir edir. Meditasiya hərəkət və enerji axını koordinasiyasını nəfəsalma texnikaları ilə birləşdirir (ona görə də, qarın tənəffüsü adlanır). İsinmə Əzələləri, vətərləri və oynaqları rahatlatmaq üçün mülayim məşqlər. Dartınma məşqləri oynaqlarda hərəkət silsiləsini artırır. Hərəkətlər yavaş olur və nəfəsalma texnikaları ilə koordinasiya olunur. Yeni başlayanlar duruş və addımları öyrənir, artıq bunları bilənlər birlikdə məşq etməklə öz hərəkətlərini mükəmməlləşdirir.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Qarğıdalı şorbası

Qarğıdalı şorbası

Qarğıdalı şorbası resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Tay Çi
Tay Çi
 
Tay Çi fiziki fitnesimizdə fərqlilik yaradır və yüngül, bədənimizi işlədən, əzələləri dartan və elastik edən yeni növ məşqlər təklif edir. Bu məşqlər qan dövranını, nəfəsalmanı və əzələ sistemini inkişaf etdirir və nəhayət əhval-ruhiyyəni qaldırır.

Tay Çi - diqqət və sakitlik

Tay Çi döyüş sənəti kimi də tanınır, lakin o daha çox şəxsin daxili möhkəmliyinə və ruhuna cəmlənir. O, fikri cəmləşdirmək, bədəni möhkəmləndirmək və sağlamlığı qoruyan, zehni sakinləşdirən həyat enerjisini axınını inkişaf etdirmək üçün asta, yüngül və incə hərəkətləri birləşdirir. Faktiki olaraq,yaşından və cinsindən asılı olmayaraq hər kəs bunu edə bilər, mürəkkəb deyil və hamı onun əsaslarını öyrənməyə qadirdir. Tay Çi bütün bədənə pozitiv təsir edir. Meditasiya hərəkət və enerji axını koordinasiyasını nəfəsalma texnikaları ilə birləşdirir (ona görə də, qarın tənəffüsü adlanır). İsinmə Əzələləri, vətərləri və oynaqları rahatlatmaq üçün mülayim məşqlər. Dartınma məşqləri oynaqlarda hərəkət silsiləsini artırır. Hərəkətlər yavaş olur və nəfəsalma texnikaları ilə koordinasiya olunur. Yeni başlayanlar duruş və addımları öyrənir, artıq bunları bilənlər birlikdə məşq etməklə öz hərəkətlərini mükəmməlləşdirir.