Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Тəbii pəhriz – veqetarian pəhrizi

Ətsiz pəhriz

Son illər ərzində veqetarianlıq tərəfdarı az olan əhəmiyyətsiz hərəkətdən hamı tərəfindən qəbul edilmiş qidalanma və həyat tərzinə çevrilib.

Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.

Veqetarian pəhrizin əsas şərti əti heç bir şəkildə yeməməkdən ibarətdir. Pendir, yumurta və paxlalı bitkilər həmçinin proteinin zənqin mənbəsi hesab olunur.

The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

Artıq çəkidən azad olun

Pəhrizdə hər hansı dəyişikliyin edilməsi, xüsusilə başlanğıc mərhələsində, çəkinin azalmasına gətirib çıxarır, amma veqetarian pəhrizi onu ciddi saxlamaq şərti ilə çəkinin daimi azalmasına zəmanət verir.

Son iki onillik ərzində qidalanma sahəsində elmi tədqiqatın böyük inkişafi müşahidə olunur. Düzgün seçilmiş pəhriz vasitəsilə xəstəkliklərin qarşısı alınır. Siz özünüzə uyğün olan pəhrizi seçməlisiniz.

Menyu

Səhər yeməyi: Az yağlılığı olan yoqurt, bir boşqab dənli yulaf aşı, portağal şirəsi, ot cövhəri və ya az kalorisi olan cem ilə iki tost, bir stəkan meyvə şirəsi, məsələn, yerkökü, alma və portağalın qarışığı.
Nahar: İspanaqlı spaqetti və ya bir stəkan portağal şirəsi ilə veqetarian rizottosu, vineqret sousu ilə kahı.
Şam yeməyi: Avokado ilə dənli çörək, doğranılmış soğan və pomidor salatı, limon şirəsi, ot çayı və ya qarğıdalı və ya bir stəkan ot çayı ilə noxud salatı.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Qırmızı lobya şorbası
Qırmızı lobya şorbası

Bonduelle ilə dadlı yemək hazırlamaq çox daha asandır. Soyuq havada süfrənizə istilik qatan qırmızı lobya şorbasının resepti ilə tanış ola bilərsiniz

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Çapati – hindistan çörəyi
Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 nəfər 45 deq çox Asan
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Тəbii pəhriz – veqetarian pəhrizi

Ətsiz pəhriz

Son illər ərzində veqetarianlıq tərəfdarı az olan əhəmiyyətsiz hərəkətdən hamı tərəfindən qəbul edilmiş qidalanma və həyat tərzinə çevrilib.

Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.

Veqetarian pəhrizin əsas şərti əti heç bir şəkildə yeməməkdən ibarətdir. Pendir, yumurta və paxlalı bitkilər həmçinin proteinin zənqin mənbəsi hesab olunur.

The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

Artıq çəkidən azad olun

Pəhrizdə hər hansı dəyişikliyin edilməsi, xüsusilə başlanğıc mərhələsində, çəkinin azalmasına gətirib çıxarır, amma veqetarian pəhrizi onu ciddi saxlamaq şərti ilə çəkinin daimi azalmasına zəmanət verir.

Son iki onillik ərzində qidalanma sahəsində elmi tədqiqatın böyük inkişafi müşahidə olunur. Düzgün seçilmiş pəhriz vasitəsilə xəstəkliklərin qarşısı alınır. Siz özünüzə uyğün olan pəhrizi seçməlisiniz.

Menyu

Səhər yeməyi: Az yağlılığı olan yoqurt, bir boşqab dənli yulaf aşı, portağal şirəsi, ot cövhəri və ya az kalorisi olan cem ilə iki tost, bir stəkan meyvə şirəsi, məsələn, yerkökü, alma və portağalın qarışığı.
Nahar: İspanaqlı spaqetti və ya bir stəkan portağal şirəsi ilə veqetarian rizottosu, vineqret sousu ilə kahı.
Şam yeməyi: Avokado ilə dənli çörək, doğranılmış soğan və pomidor salatı, limon şirəsi, ot çayı və ya qarğıdalı və ya bir stəkan ot çayı ilə noxud salatı.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description