Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!

tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Gaspaço - tərəvəz şorbası
Gaspaço - tərəvəz şorbası

Gaspaço- soyuq tərəvəz şorbasının resepti

6 nəfər 45 deq çox Asan
Voldorf-Astoriya salatı
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat
Mal əti və ağ lobya lobyalı salat

Möhtəşəm yay yeməyi

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!
tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description