Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!

tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Koulslou salatı
Koulslou salatı

Koulslou salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!
tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description