Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!

tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Duzlu qızılbalıq
Duzlu qızılbalıq

Mərcimək souslu duzlu qızıl balıq resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi
Ratatuy - Fransadan tərəvəz yeməyi

Ratatuy- bütün dünyada tanınan tərəvəz yeməyi.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Kornişonlu orijinal mitbollar.
Kornişonlu orijinal mitbollar.

Klassik mitbolları yeni şəkildə təqdim etmək olar!

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!
tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.