Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!

tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous
Cacık - qatıq və təzə xiyardan sous

Cacık resepti- zeytun yağı, sarımsaq, duz və istiot əlavə edilərək, yoğurt və təzə xiyar ilə hazırlanan sous

6 nəfər 30-45 dəq Asan
Qırmızı lobya ilə tako
Qırmızı lobya ilə tako

Sizi Meksika bayramına aparacaq və özünün rəng çalarları ilə sevindiricək yemək!

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Tərəvəz pəhrizi sizin yolunuzu açır, lakin ehtiyyatlı olun!
tərəvəz pəhrizi

Tərəvəz pəhrizi

Çox insanın qorxduğu şey, daha az sağlam olan sevimili yeməklərini tərk etmək ehtimalıdır. Əslində, bir pəhrizdən digərinə keçmək qısa sürətdə gündəlik menyunuzu tərk etmək mənasına gəlmir. Əksinə, fərqli yemək rejiminə qəfil keçid, əvvəlki pəhrizdə qalmaqdan daha ciddi problemlər törədə bilər.
Meyvə və tərəvəz pəhrizinin sağlam olması və ət pəhrizinin ən arzuolunan əvəzedicisi olması barədə deyimlər çoxdur. Bu bir çox hallarda həqiqətən də belədir, lakin əla görünmək və keçid dönəmində yaxşı hiss etmək istəyirsinizsə, xatırlamalı və əməl etməli olduğunuz bir şey var.

Sevimli yemək

Ən vacib qayda odur ki, sevimli yeməyinizi qəfil buraxmamalısız, əksinə sağlam qidaları gündəlik menyunuzatədricən əlavə etməlisiniz. Misal üçün, meyvə şirəsi ala və hər gün bir stəkan yaşıl şirə içə bilərsiniz. Sonra, lanç və nahara daha çox salat əlavə edin. Bir neçə həftə bu strategiya ilə gedin və fiziki vəziyyətinizə nəzarət edin. Ehtiyac olduqdu, həkiminizdən məsləhət alın. Tamamilə tərəvəz pəhrizinə keçmə mərhələsindən öncə bədəninizdə hər şeyin normal olduğundan əmin olmalısınız.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description