Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəzlər - dadlı, müxtəlif və sağlam

Düzgün proporsiyalar

Tərəvəzləri ən yeni metodları istifadə etməklə bişirib və ədviyyatlar qatıb böyük porsiyalarla süfrəyə vermək daha yaxşıdır. Həmişəki yemək hazırlayın, ancaq ətin və tərəvəzlərin proporsiyalarını dəyişin; ən yaxşısı üç müxtəlif tərərəvəzi süfrəyə verməkdir. Həmçinin adətən olduğundan xeyli az ətdən istifadə edə bilərsiniz, ancaq əvəzində çoxlu nişasta ilə zəngin qida məhsullarını (makaron, düyü və ya kartof) və bir neçə yağda qızardılmış tərəvəzləri və ya sevdiyiniz vegetarian yeməyin böyük bir porsiyanı süfrəyə verin. Həmçinin öz menyunuza vegeterian yeməklərini əlavə etməlisiniz: yağda qızardılmış tərəvəzlərlə sobada bişirilmiş kartof, rizotto və ya qızardılmış tərəvəzlə makaron.

Tərəvəzlərin gündəlik istehlakını artırmaq üçün bir neçə məsləhət:

  • Öz həmişəki yeməklərinizə və ya toyuq yeməklərinə daha çox bibər, kök, sukkini, badımcan, kərəviz kökü və yarpaqları, yaşıl noxud və lobyanı əlavə edin.
  • Öz sendviçlərinizə çoxlu xırtıldayan tərəvəzləri əlavə edə bilərsiniz. Pomidor, xiyar və ya kahı ilə yanaşı siz rukkola, sürtkəcdən keçirilmiş kök, qırmızı turp, qırmızı bibər və doğranmış ağ və ya qırmızı kələmdən istifadə edə bilərsiniz.
  • Dondurulmuş tərəvəzlər salatlar üçün çox yaxşıdırlar. Dondurulmuş yaşıl noxud, yaşıl lobya, at paxlası və qarğıdalı (müxtəlif kombinasiyalarda və ya ayrıca) kublara doğranmış kahı yarpaqları üstündə süfrəyə verilən xiyar, doğranmış yaşıl soğan, pomidor, rukkola və ya adi acıqıjı çox dadlı olur. Dondurulmuş tərəvəzlər 2-3 dəqiqə qaynadılır, suyu süzülür və sous ilə süfrəyə verilirlər.

Uşaqlar üçün tərəvəzlərUşaqları tərəvəz xörəkləri ilə tanış etməyə dəyər. Bunu etmək üçün bir neçə ideya::

  • Qızardılmış kartofa konservləşdirilmiş ağ lobya əlavə edə bilərsiniz, və ya onu süfrəyə dondurulmuş tərəvəzlərdən düzəldilən salatla verə bilərsiniz.
  • Hamburqerlər düzəldəndə, qiyməyə sürtkəcdən keçirilmiş kök və ya doğranmış kərəvəz qatın.
  • Dondurulmuş pitsanı bibər, pomidor, noxud və qarğıdalı kimi bəzi tərəvəzlərlə zənginləşdirə bilərsiniz.
  • Bolonya spagettisinə kublara doğranmış kök, bibər və pomidor qata bilərsiniz.
  • Buterbrodlara sürtkəcdən keçirilmiş və ya doğranmış tərəvəzləri əlavə edə bilərsiniz.
  • Bir dilim kolbasa, qırmızı bibər, göbələk, sukkini, kiçik qarğıdalı qıçası və digər tərəvəzlərdən kabab bişirin.
  • Noxudu, kublara kəsilmiş kökü, doğranmış kələmi, brokkoli çiçəklərini və digər tərəvəzləri mal əti qiyməsi ilə qarışdırın və ət ruleti düzəldin.
  • Şalğam, kök və cır havucla kartofdan püre düzəldin.

Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mayonez
Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər
Alfaxores- qatılaşdırılmış südlü biskvitlər

Birçox Latin Amerika ölkələrində və İspanyada Alfaxores adı ilə şirniyyat görə bilərsiniz, lakin reseptlər tamamilə fərqlənir.

20 nəfər 45 deq çox Orta
Yağda Siyənək
Yağda Siyənək

Polşada populyar olan yağda siyənək resepti.

5 nəfər 45 deq çox Asan
Göbələk, qurudulmuş pomidor və indau ilə rizotto
Göbələk, qurudulmuş pomidor və indau ilə rizotto

Dadlı və asan hazırlanan resept: göbələkli təzə rizotto.

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Tərəvəzlər - dadlı, müxtəlif və sağlam

Düzgün proporsiyalar

Tərəvəzləri ən yeni metodları istifadə etməklə bişirib və ədviyyatlar qatıb böyük porsiyalarla süfrəyə vermək daha yaxşıdır. Həmişəki yemək hazırlayın, ancaq ətin və tərəvəzlərin proporsiyalarını dəyişin; ən yaxşısı üç müxtəlif tərərəvəzi süfrəyə verməkdir. Həmçinin adətən olduğundan xeyli az ətdən istifadə edə bilərsiniz, ancaq əvəzində çoxlu nişasta ilə zəngin qida məhsullarını (makaron, düyü və ya kartof) və bir neçə yağda qızardılmış tərəvəzləri və ya sevdiyiniz vegetarian yeməyin böyük bir porsiyanı süfrəyə verin. Həmçinin öz menyunuza vegeterian yeməklərini əlavə etməlisiniz: yağda qızardılmış tərəvəzlərlə sobada bişirilmiş kartof, rizotto və ya qızardılmış tərəvəzlə makaron.

Tərəvəzlərin gündəlik istehlakını artırmaq üçün bir neçə məsləhət:

  • Öz həmişəki yeməklərinizə və ya toyuq yeməklərinə daha çox bibər, kök, sukkini, badımcan, kərəviz kökü və yarpaqları, yaşıl noxud və lobyanı əlavə edin.
  • Öz sendviçlərinizə çoxlu xırtıldayan tərəvəzləri əlavə edə bilərsiniz. Pomidor, xiyar və ya kahı ilə yanaşı siz rukkola, sürtkəcdən keçirilmiş kök, qırmızı turp, qırmızı bibər və doğranmış ağ və ya qırmızı kələmdən istifadə edə bilərsiniz.
  • Dondurulmuş tərəvəzlər salatlar üçün çox yaxşıdırlar. Dondurulmuş yaşıl noxud, yaşıl lobya, at paxlası və qarğıdalı (müxtəlif kombinasiyalarda və ya ayrıca) kublara doğranmış kahı yarpaqları üstündə süfrəyə verilən xiyar, doğranmış yaşıl soğan, pomidor, rukkola və ya adi acıqıjı çox dadlı olur. Dondurulmuş tərəvəzlər 2-3 dəqiqə qaynadılır, suyu süzülür və sous ilə süfrəyə verilirlər.

Uşaqlar üçün tərəvəzlərUşaqları tərəvəz xörəkləri ilə tanış etməyə dəyər. Bunu etmək üçün bir neçə ideya::

  • Qızardılmış kartofa konservləşdirilmiş ağ lobya əlavə edə bilərsiniz, və ya onu süfrəyə dondurulmuş tərəvəzlərdən düzəldilən salatla verə bilərsiniz.
  • Hamburqerlər düzəldəndə, qiyməyə sürtkəcdən keçirilmiş kök və ya doğranmış kərəvəz qatın.
  • Dondurulmuş pitsanı bibər, pomidor, noxud və qarğıdalı kimi bəzi tərəvəzlərlə zənginləşdirə bilərsiniz.
  • Bolonya spagettisinə kublara doğranmış kök, bibər və pomidor qata bilərsiniz.
  • Buterbrodlara sürtkəcdən keçirilmiş və ya doğranmış tərəvəzləri əlavə edə bilərsiniz.
  • Bir dilim kolbasa, qırmızı bibər, göbələk, sukkini, kiçik qarğıdalı qıçası və digər tərəvəzlərdən kabab bişirin.
  • Noxudu, kublara kəsilmiş kökü, doğranmış kələmi, brokkoli çiçəklərini və digər tərəvəzləri mal əti qiyməsi ilə qarışdırın və ət ruleti düzəldin.
  • Şalğam, kök və cır havucla kartofdan püre düzəldin.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description