Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Mayonez
Mayonez

Əsl adı mayonezli sous olan ama daha çox “mayonez” kimi bilinən Fransız sousu resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Asan
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər
Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description