Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Tərəvəzli badımcan ruleti
Tərəvəzli badımcan ruleti

Xüsusi günlər üçün dadlı və ətrli resept

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi

Empanadas- mal əti hazırlanan və piydə qızardılmış Argentinanın iri düşbərəsi

8 nəfər 45 deq çox Orta
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər
Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.