Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Bişirilmiş can əti – "svickova"
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 nəfər 45 deq çox Orta
Çorizo kolbasası və brokkoli ilə maffinlər
Çorizo kolbasası və brokkoli ilə maffinlər

Hər süfrə üçün dadlı maffinlər

2 nəfər 30-45 dəq Çətin
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka

İtaliyada ən məhşur yeməklərdən biri olan lazanyanın resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər
Vitaminlər 

13 vitamin var ki, bədənimiz onları özlüyündən təmin edə bilməz, ona görə də biz onları yeməklərlə təmin etməliyik.
Vitaminlərin funksiyaları hansılardır? Vitaminlər hansı tərəvəzlərdə rast gəlinə bilər?

Vitamin A - beta karotin

» inkişafa, yaxşı görməyə, dərinin qorunmasına kömək edir,
»brokkoli, yürkökü, kələm, brüssel kələmi, sukkini, kasnı, ispanaq, kahı, turşəng, cır havuc, zəncirotu, noxud, balqabaq, soya

B1,B2,B3,Bvitaminləri

» əsəb sisteminin və əzələlərin düzgün fəaliyyətinə cavabdehdir,
» badımcan, ispanaq, lobya, kahı, mərci, turşəng, zəncirotu, noxud, kartof, soya, pomidorlar.

Vitamin B9

» qırmızı qan hüceyrələrinin törəməsinə, inkşafına və reproduksiyasına dəstək verir, proteinlərin mənimsənilməsini asanlaşdırır,
» qulançar, brokkoli, kələm, ispanaq, yaşıl lobya, kahı, kartof, kəvər, lobya, mərci

Vitamin C

» infeksiyalara qarşı immunitetə, yorğunluqla mübarizəyə, dəmirin orqanlara sovrulmasına kömək edir,
» brokkoli, brüssel kələmi, gül kələmi, turşəng, kasnı, ispanaq, kahı, ağ turp, kəvər, zəncirotu, bibər, qırmızı turp, pomidorlar. 

Vitamin D

» skelet sistemini möhkəmləndirir, raxitliyin qarşısını alır və bədənin müdafiəsini artırır,
» göbələklər

Vitamin E

» hüceyrələri azad radikallardan qoruyur və toxumalara müsbət təsiri var,
» qulançar, kahı, ispanaq, lobya və soya.

Vitamin H

» saçların ağarmasını, keçəlləşməni yavaşladır, qanın laxtalanmasını gücləndirir, 
» göbələklər, yerkökləri, pomidorlar, ispanaq

Vitamin K

» qanın laxtalanmasını gücləndirir, osteoporozun qarşısını alır,
» brokkoli, yerkökü, kələm, gül kələmi, yaşıl lobya, kahı, kartoflar.

Vitamin P

» damaq qanamalarını azaldır, allergiyalara qarşı kömək edir,
» yemişan, kələm, pomidorlar, salat, ispanaq, kartoflar.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description