Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəzlər yeməyənlər…

Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar
Xama ilə pörtlədilmiş şampinyonlar

Xama sousunda pörtülmüş dadlı və faydalı şampinyonların resepti.

4 nəfər 15-30 dəq Orta
Bişirilmiş can əti – "svickova"
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 nəfər 45 deq çox Orta
Biqos
Biqos

Biqos resepti- Polşada bayramlarda bişirilən ənənəvi yemək olan populyar Biqos resepti.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Tərəvəzlər yeməyənlər…
Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description