Tərəvəzlər yeməyənlər…

Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Çapati – hindistan çörəyi
Çapati – hindistan çörəyi

Çapati (hint çörəyi)- çovdar unundan açıq atəştə hazırlanan hint çörəyi.

3 nəfər 45 deq çox Asan
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Koulslou salatı
Koulslou salatı

Koulslou salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"
Qızardılmış pendir – "smazeny syr"

Çex mətbəxində məşhur və hazırlanması çox asan olan ləzzətli qızardılmış pendir resepti .

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tərəvəzlər yeməyənlər…
Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!