Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tərəvəzlər yeməyənlər…

Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Duzlu qızılbalıq
Duzlu qızılbalıq

Mərcimək souslu duzlu qızıl balıq resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud
Təzə şüyüdlü və bekonlu yaşıl noxud

Ənənəvi dada malik ləzzətli yemək

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yaşıl lobya və pendirlə qatlama
Yaşıl lobya və pendirlə qatlama

Qat-qat xəmirdən yaşıl lobya və pendirlə dadlı qatlamalar. Bu yeməyi süfrəyə ayrıca yemək və ya qarnir kimi vermək olar.

3 nəfər 30-45 dəq Orta
Tərəvəzlər yeməyənlər…
Tərəvəzlər

Sağlam tərəvəzlər

Hamımız tərəvəzlər barədə məşhur mahnını və onların əhəmiyyətini bilirik. Sağlam üz rəngi, gözəl və güclü dırnaqlar, uzun, parlaq saç olmasını istəyirsinizsə, cavabı kosmetika və dərmanlara çox miqdarda pul xərcləmək deyil. 

Sadəcə əsas yeməyinizə əlavə olaraq tərəvəz yeməklə, bədəniniz üçün faydalı qidalandırıcı maddələr əldə edə bilərsiniz.

Onların tərkibindəki vitaminlər və minerallar orqanikdir və bədən onları sintetik olaraq yaradılan dərmanlardan daha yaxşı qəbul edir. Aşağıda bəzi tərəvəzlər və onların əsas üstünlükləri göstərilib:

Yerkökü - tərkibində karotin və ya A vitamini var, hansı ki, onlar vasitəsilə bədənimiz melanin yaradır. Cildin qaralığını uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə, yerkökü yemək sizə kömək edəcək. Eyni şey pomidor, həm də şaftalı, ərik və digər qırmızı və ya narıncı rəngli meyvələrə də aiddir.

Yaşıl salat nəinki dadlıdır, həm də immun sisteminə vacib olan C vitamini vitamini ilə zəngindir

Gicitkən, səciyyəvi deyil, amma sağlamdır. Onun supu sizi, problemsiz olaraq, gündəlik dəmir qəbulu dozası ilə təmin edir!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description