Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?

Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Hindistansayağı karri toyuğu
Hindistansayağı karri toyuğu

Kari sousunda hindsayağı toyuğunun resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Paprikaş
Paprikaş

Paprikaş resepti

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu
Yaşıl zeytunlu və göbələkli linqin makaronu

Sadə və dadlı birləşmə! İsti makarona əlavə olunan zeytun və göbələk qarışığı yeməyə zəngin dad və aroma verir

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Toyuq ətli Sezar salatı
Toyuq ətli Sezar salatı

Sezar salatı resepti.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?
Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description