Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?

Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Suşi düyüsü
Suşi düyüsü

Suşinin əsası olan suşi düyüsü üçün resept.

4 nəfər 45 deq çox Orta
Sarımsaqlı baqet
Sarımsaqlı baqet

Рendir və şərabın yanına əla əlavə olan sarımsaqlı baqet resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Marinada qoyulmuş qızılbalıq
Marinada qoyulmuş qızılbalıq

Mərci sousu ilə marinada qoyulmuş qızılbalığın resepti

3 nəfər 45 deq çox Orta
Leço - ənənəvi macar yeməyi
Leço - ənənəvi macar yeməyi

Leço– bişirilmiş qırmızı bibər,pomidor və soğan ilə hazırlanır.

3 nəfər 30-45 dəq Asan
Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?
Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description