Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?

Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Vetçina, qulançar və qarğıdalı ilə qızılı blinçik
Vetçina, qulançar və qarğıdalı ilə qızılı blinçik

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 30-45 dəq Orta
Kuskuslu Meksika salatı
Kuskuslu Meksika salatı

Yaxınlarlarınızı sevindirəcək ən dadlı yemək

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Puçero - ət qulyaşı
Puçero - ət qulyaşı

Puçero- İspan müstəmləkələri tərəfindən Argentinaya gətirilmiş bir yemək.

12 nəfər 45 deq çox Çətin
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat
Yaşıl lobya, qabaq və xırçıltılı pançetta ilə ilıq salat

Vitaminlərlə zəngin qidalandırıcı salat nahar və şam yeməyi üçün idealdır

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?
Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description