Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?

Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Sarımsaqlı baqet
Sarımsaqlı baqet

Рendir və şərabın yanına əla əlavə olan sarımsaqlı baqet resepti.

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Makaron və tunes ilə Meksika salatı
Makaron və tunes ilə Meksika salatı

Təkrarolunmaz dada malik faydalı və doyumlu salat

2 nəfər 15-30 dəq Orta
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı
Humus dip - ərəb qəlyanaltısı

Humus dip hazırlamasının resepti- pita və ya çips ilə süfrəyə verilir, qonaqlarınız üçün orijinal qəlyanaltı ola bilər.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Pizza bütün dünyada sevilən yemək
Pizza bütün dünyada sevilən yemək

Bolqar bibərli kiçik pizza resepti. Pizza xəmiri resepti öz uzun tarixi var.

2 nəfər 45 deq çox Orta
Tətillər zamanı necə sağlam qidalanmalı?
Tətillər

Qidalandırıcı ərzaqlar

Tətillər periodu adətən əsəb hüceyrələrinin bərpası üçün və iştahın istəklərini yerinə yetirmək üçün fürsət kimi hesab edilir. Yenə də, əgər pəhrizimizi korlamadan, faydalı və qidalandırıcı ərzaqlar yemək istəyiriksə aşağıdakı tövsiyyələrə əməl etməliyik:
  • Səhər yeməyi bol olmalıdır, ona daha çox vaxt ayırın və yeməklər arası maye qəbul edin (çay və su)
  • Yemək zamanı tələsməyin. Bu sizə daha az yemək yeməyə kömək edəcək 
  • Az kalorili ərzaqlara üstünlük verin - meyvə, tərəvəz, taxıl, liflər; su əvəzedicisi olmadığı üçün alkoqollu və alkoqolsuz içkilər içməyin, yüksək kalorili içkilərdir.
  • Lançdan fərqli olaraq, nahar yüngül və az kalorili olmalıdır - salatlar, meyvə, süd və s.

Sağlam qidalanmanı tərk etməyin, xüsusilə yaxşı istirahət etmək istəyirsinizsə. Bu yolla, bütün iş ili ərzində bədəninizə toplanmış stressdən tamamilə azad ola bilərsiniz.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description