Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Ürək üçün pəhriz

Xolesterol-ürəyimizin düşməni

Bədənimiz öz xolesterolunun çoxunu qidadan alır. Onlar arteriya divarlarında formalaşır və arterioskleroz, koronar xəstəliyi və ya hipertoniyaya yol aça bilir. Ona görə də, fiziki məşğuliyyət və düzgün pəhriz gündəlik həyatımızda önəmli rol oynayır.

Ürəyimizə faydalı olan qidalar: 

  • Meyvə və tərəvəzlər – gündə 5 dəfə. Gündəlik menyumuzda yarım kiloqram meyvə və tərəvəz olmalıdır. Onlar yalnız zəngin lif mənbəyi deyil, eyni zamanda antioksidantlardan (beta-karotin, C və E vitamini) ibarətdirlər.Onların tərkibində həmçinin, arterioskleroza yol açan maddələri həll edən fol turşusu və B qrup vitaminləri vardır. Ən yaxşıları, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər və sitrus meyvələridir.
  • Yağsız süd məhsulları – gündə 3-4 dəfə. Süd, yoqurt və kəsmik yağ toxumalarını yandıran və mükəmməl bədəni saxlamağa kömək edən kalsiumun ən böyük mənbələridir və bu, ürək xəstəliyi ilə bağlı tədbirlər görməkdə açar rolunu oynayır.
  • Yavan ət – 3 – gündə 3-4 dəfə. Mal əti, donuz əti və quzu ətinin tərkibində bədəndən xaric olunan, lakin bəzi hüceyrələrdə, xüsusilə arteriya və qan damarlarında toplanıb ürək-damar xəstəliyinə yol aça bilən sial turşusu vardır . Ona görə də, bu cür ətlərdən çəkinmək və yağsız ət yemək daha yaxşıdır. (məs: toyuq əti).
  • Taxıl məhsulları – gündə 4-5 dəfə. Tam taxıl məhsulları olmalıdır, məsələn, çovdar çörəyi, yarmalar, qəhvəyi düyü, myusli və yulaf unu, çünki bunlar liflə zəngindir. Lif qidadan xolesterol hissəciklərini absorbsiya edir və onların bədən tərəfindən udulmasının qarşısını alır.
  • Yağlı dəniz balıqları – həftədə 3 dəfə. Qızıl balıq əti, tuna və ya sardina balığı qanda triqliseridləri azaldan və anti-trombotik xüsusiyyətlərə malik omega-3 qrupu yağ turşuları ilə zəngindir.

Nə zərərlidir və özünüzə necə qayğı göstərməli

Ürək fiziki aktivliyin çatışmazlığından və xolesterolla zəngin pəhrizdən gərginləşir. Ürəyin vəziyyəti, həmçinin siqaret çəkməkdən və digər maddələrdən pisləşir. Diabet, piylənmə, hətta qrip və ya depressiya kimi xəstəliklər onu zəiflədə bilər. Xüsusi pəhrizlərə bağlanmaq bizi heyranedici nəticələrlə təmin etməyəcək, lakin sağlam həyat tərzi ilə birgə, o, qan dövranı sistemimizin funskiyasına yaxşı təsir edəcək. Ürək xəstəliyinin əsas səbəblərindən biri olan arteriosklerozun uzun müddətə, yavaş-yavaş və çox vaxt görünməyən simptomlarla inkişaf etdiyini xatırlamaq lazımdır.


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Bişirilmiş can əti – "svickova"
Bişirilmiş can əti – "svickova"

Bişirilmiş can eti resepti – Çex mətbəxinin ənənəvi yeməyi

3 nəfər 45 deq çox Orta
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya
Pomidoru və şüyüdlü yaşıl lobya

Bol şüyüd və sarımsaqlı isti lobyalı yemək! Çox sadə və dadlı. Süfrəyə həm qəlyanaltı, həm də əsas yemək kimi verilə bilər.

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Şef-aşbaz salatı
Şef-aşbaz salatı

Şef-aşbaz salatı resepti

4 nəfər 45 deq çox Asan
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti
Tiramisu - maskarpone pendirli italyan deserti

Tiramisu üçün resept - bu desert lanç üçün idealdır. Ənənəvi olaraq o, soyuq halda espresso ilə verilir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Ürək üçün pəhriz

Xolesterol-ürəyimizin düşməni

Bədənimiz öz xolesterolunun çoxunu qidadan alır. Onlar arteriya divarlarında formalaşır və arterioskleroz, koronar xəstəliyi və ya hipertoniyaya yol aça bilir. Ona görə də, fiziki məşğuliyyət və düzgün pəhriz gündəlik həyatımızda önəmli rol oynayır.

Ürəyimizə faydalı olan qidalar: 

  • Meyvə və tərəvəzlər – gündə 5 dəfə. Gündəlik menyumuzda yarım kiloqram meyvə və tərəvəz olmalıdır. Onlar yalnız zəngin lif mənbəyi deyil, eyni zamanda antioksidantlardan (beta-karotin, C və E vitamini) ibarətdirlər.Onların tərkibində həmçinin, arterioskleroza yol açan maddələri həll edən fol turşusu və B qrup vitaminləri vardır. Ən yaxşıları, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər və sitrus meyvələridir.
  • Yağsız süd məhsulları – gündə 3-4 dəfə. Süd, yoqurt və kəsmik yağ toxumalarını yandıran və mükəmməl bədəni saxlamağa kömək edən kalsiumun ən böyük mənbələridir və bu, ürək xəstəliyi ilə bağlı tədbirlər görməkdə açar rolunu oynayır.
  • Yavan ət – 3 – gündə 3-4 dəfə. Mal əti, donuz əti və quzu ətinin tərkibində bədəndən xaric olunan, lakin bəzi hüceyrələrdə, xüsusilə arteriya və qan damarlarında toplanıb ürək-damar xəstəliyinə yol aça bilən sial turşusu vardır . Ona görə də, bu cür ətlərdən çəkinmək və yağsız ət yemək daha yaxşıdır. (məs: toyuq əti).
  • Taxıl məhsulları – gündə 4-5 dəfə. Tam taxıl məhsulları olmalıdır, məsələn, çovdar çörəyi, yarmalar, qəhvəyi düyü, myusli və yulaf unu, çünki bunlar liflə zəngindir. Lif qidadan xolesterol hissəciklərini absorbsiya edir və onların bədən tərəfindən udulmasının qarşısını alır.
  • Yağlı dəniz balıqları – həftədə 3 dəfə. Qızıl balıq əti, tuna və ya sardina balığı qanda triqliseridləri azaldan və anti-trombotik xüsusiyyətlərə malik omega-3 qrupu yağ turşuları ilə zəngindir.

Nə zərərlidir və özünüzə necə qayğı göstərməli

Ürək fiziki aktivliyin çatışmazlığından və xolesterolla zəngin pəhrizdən gərginləşir. Ürəyin vəziyyəti, həmçinin siqaret çəkməkdən və digər maddələrdən pisləşir. Diabet, piylənmə, hətta qrip və ya depressiya kimi xəstəliklər onu zəiflədə bilər. Xüsusi pəhrizlərə bağlanmaq bizi heyranedici nəticələrlə təmin etməyəcək, lakin sağlam həyat tərzi ilə birgə, o, qan dövranı sistemimizin funskiyasına yaxşı təsir edəcək. Ürək xəstəliyinin əsas səbəblərindən biri olan arteriosklerozun uzun müddətə, yavaş-yavaş və çox vaxt görünməyən simptomlarla inkişaf etdiyini xatırlamaq lazımdır.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description