Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır
 

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka
Lazanya - makarondan hazırlanmış zapekanka

İtaliyada ən məhşur yeməklərdən biri olan lazanyanın resepti

4 nəfər 45 deq çox Çətin
Tərəvəz salatı
Tərəvəz salatı

Polşalılar tərəfindən sevilən məşhur tərəvəz salatı.

6 nəfər 45 deq çox Asan
Yağlı blinçiklər
Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Voldorf-Astoriya salatı
Voldorf-Astoriya salatı

Voldorf-Astoriya salatı resepti

4 nəfər 30-45 dəq Asan
Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır