Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır
 

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Qarğıdalı keksi
Qarğıdalı keksi

Qarğıdalı keksi üçün Misir resepti. Ananas dilimləri ilə əla dadır.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Ayntopf - tam nahar
Ayntopf - tam nahar

Almanca "bir qazan" mənasında olan "Ayntopf" yeməyi çox qidalandırıcı və doyumlu bir yeməktir.

4 nəfər 45 deq çox Asan
Yağda Siyənək
Yağda Siyənək

Polşada populyar olan yağda siyənək resepti.

5 nəfər 45 deq çox Asan
Yağlı blinçiklər
Yağlı blinçiklər

Poffertej- adi blinçiklərə oxşayan ənənəvi holland blinçikləri , tək fərqi daha şirin olmaqlarıdır.

6 nəfər 15-30 dəq Asan
Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır