Bu veb sayt istifadə məlumatlarınızı ("cookies") toplayır. Bu veb səhifəni istifadə edərək məxfilik siyasətinə razılıq verirsiniz.

Daha ətraflı

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır
 

 


Sizi maraqlandıra biləcək reseptlər

Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi
Empanadas – Argentinanın iri düşbərəsi

Empanadas- mal əti hazırlanan və piydə qızardılmış Argentinanın iri düşbərəsi

8 nəfər 45 deq çox Orta
Krem pendirli, noxudlu və qulançarlı makaron
Krem pendirli, noxudlu və qulançarlı makaron

Dadlı makaron istəyirsinizsə bu resept idealdır! Bu yeməyi hazırlamaq asandır və mütləq əlavə bir porsiya da istəyəcəksiniz

2 nəfər 15-30 dəq Asan
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat
Hinduşkalı və şirin qarğıdalılı salat

Bu salat – yüngül teksturası ilə nahar və ya şam yeməyinə verilə bilən sağlam və dadlı qəlyanaltıdır.

2 nəfər 30-45 dəq Asan
Şirin qarğıdalılı piroq
Şirin qarğıdalılı piroq

Sizi məmnun edəcək qabarıq, şirəli və dadlı qarğıdalılı piroq!

10 nəfər 45 deq çox Orta
Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Yaxşı balanslaşdırılmış pəhriz və A vitamininin lazımı şəkildə bədənə hopması A vitamin çatışmazlığının meydana gəlməməsi üçün səbəbdir. Qidada A vitamininin formalarına uyğun olaraq üç mənşəyi mövcuddur. Retinol heyvan mənşəli məhsullardan, beta-karotin (provitamin A) bitkilərdən, A karotinoidləri isə yağlardan alınır.

Orqanizmdə A vitamini çatışmazlığı A vitamininin yaxşı hopmaması, zəif pəhriz (protein və ya yağ çatışmazlığı), spirtli içkilər içmək, siqaret çəkmək və uşaqlar və böyüklər üçün uyğun olmayan pəhriz səbəbilə meydana gələ bilər. A vitamini çatışmazlığını bu əlamətlərdən müəyyən etmək olar: dirsək və dizlərdə, həmçinin qolda və ombada qupquru və kobud dəri; alaqaranlıqda və gecə vaxtı göz tənbəlliyi, qaranlıqda gözün gec akkomodasiyası və ya gözdə quruluq.

A vitamini həm heyvan, həm də bitki mənşəlidir. Bu vitamin əsasən içalatdan, balıqların bəzi növlərindən və yumurtadan alınır. Bitkilərə gəlincə A vitamininə əsasən yerköküdə, ispanaqda, yaşıl noxudda, kahıda, meyvələrdən isə ərikdə, şaftalıda, gavalıda və balqabaq toxumunda rast gəlmək olar.

Vitamin A çatışmazlığını necə aradan qaldırmalı?

Pəhrizinizi A vitamini ilə zənginləşdirin və özünüzü daha yaxşı hiss edin

Sağlamlığınız haqqında daha ətraflı buradan öyrənin:

Tərəvəzlər - süfrənizdəki vitaminlər

Tərəvəzlər nə üçündür?

Sarı tərəvəzlər gözləriniz və dəriniz üçün ən yaxşı dərmandır
 

 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description